Ideer til godt forspil

5 indlæg i dette emne

Hej alle sammen

jeg har et lille problem jeg ved ikke rigtig hvordan jeg skal lave et rigtig godt forspil inden jeg skal have sex med min kæreste... han vil nemlig gerne have det starter længe før selve samlejen...

er der nogle som har en ide til det eller kan forklarer hvordan i gør?

knus

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Frække beskeder. Berøring. Fræk snak. Et blowjob der stoppes hurtigt. Mulighederne er jo uendelige!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Du kan også gå i bad, og så smørre dig selv ind i creme bagefter, mens han kan se dig.. eller måske få ham til at give assistance, fordi du ikke liiiiige kan nå ryggen...

Du kan også bare tulle nøgen rundt i boligen.. eller måske i undertøj, hvis du er mere til det.

Synes om det DonOmg skriver er godt. Kan også tilføje frække kys - altså læg virkelig noget i kysset, ikke bare sådan et tantekys.

Du kunne måske også finde en fræk novelle på nettet, som I kan læse sammen. Eller at du lige hvisker noget frækt i hans øre imens i står i køen i Netto for at handle ind... Du kunne fx hviske: "når vi kommer hjem, vil gerne gerne mærke din krop. Røre den overalt, kysse dig........"

Du kunne også "for sjovt" tage en kort nederdel på en dag derhjemme og måske selvsiddende strømper og så ellers bare vimse rundt.. Og ikke vær ked af at vise ham lidt smagsprøver.

Du kunne også prøve at strippe for ham

Eller måske slukke lyset i soveværelset og sætte stille musik på, tænde en masse stearinlys og så servere champagne og jordbær.

Det kommer jo helt an på, hvilke "typer" Í er. Gør det du føler mest for.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Der har allerede været nogle rigtig gode idéer. Det er jo bare at vælge og vrage og så bare sammensætte et forspil efter dit eget behov.

Vil lige indskyde oliemassage. Det har jeg da somregel stor success med på min kæreste. Bare tage sin tid og få masseret hele partnerens nøgne krop ind. Og så gøre lidt ekstra ud af de følsomme og intime zoner. Det er for det første rigtig dejligt og afslappende at ligge der og tage imod, og samtidig bliver man mere og mere opstemt som massagen skrider frem. Helt vidunderligt. Men det er også fantastisk at sidde som massør. Lade sine hænder og sin krop (man kan jo sagtens bruge andet end hænderne til at massere med) vandre rundt på partnerens glinsende nøgne krop.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Uh, en masse gode forslag.

Vil lige tilføje en af mine egne favoritter: Dans.

Strip er nævnt, men man kan også danse på mange andre måde, enten for ham, eller med ham, hvis han har lyst.

Gerne i dæmpet eller indirekte lys, og i noget tøj, der fremhæver kroppens former uden at blotte dem. Nogen gange kan antydninger være mere ophidsende end at få det hele i hovedet.

Men .. som Woman siger, det afhænger anturligvis af, hvem man er, og hvad man kan lide.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu