Har du fantaseret om sex med en af dit eget køn?

Har du fantaseret om at dyrke sex med en anden mand?   56 stemmer

1. 1. Har du fantaseret om at dyrke sex med en anden mand?

• Ja, men har ikke fået gjort noget ved det endnu.
      21
    • Ja, og har gjort noget ved det.
      16
    • Nej, jeg har ikke fantaseret om sex med en anden mand.
      19

Log ind eller register dig som bruger for at stemme i denne afstemning.

18 indlæg i dette emne

Kom på banen mænd? Ligesom kvinderne, hvor udbredt er fantasier om sex med en af eget køn.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har desværre ikke fået gjort nok ved det endnu, men jeg når det vel inden jeg dør

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det har jeg, men det er desværre ikke sket i nu. Men håber at det snart sker sammen med kærsten for hun skal være med til at overvære det. :lun:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

nåede aldrig rigtig og fantasere om det før det skete , blev godt og grundigt forført af en bøsse inden fantasierne var kommet frem

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

for mig er det noget af det mest naturlige at fantasere om sex med mænd

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har fantaseret om det:flojt:

Har haft det :blowjob:

Og gør det igen :cust22:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

:flojt: Tanken tænder da..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

til de drenge som har gjort det. hvor gamle var i første gang om hvordan fik i en anden dreng med til det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

til de drenge som har gjort det. hvor gamle var i første gang om hvordan fik i en anden dreng med til det?

jeg var 13, og der var ikke tale om at få den anden til det - det kom helt af sig selv

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg var 14 første gang. Var bare noget der skete.. Man er jo nysgerrige i den alder..:lol:

Pludselig suttede vi den ihvert fald af på hinanden..

Og har til dato aldrig fortrudt det.. :happy:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg var 14 første gang. Var bare noget der skete.. Man er jo nysgerrige i den alder..:lol:

Pludselig suttede vi den ihvert fald af på hinanden..

Og har til dato aldrig fortrudt det.. :happy:

Sad i bare og kikkede på hinanden eller snakkede i??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, jeg har aldrig fantaseret om sex med en anden mand.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ingen tvivl. Jeg elsker at se på pikke ligeså meget som kvindekroppe. Det er et smukt syn med en flot pik på en flot mandekrop.

Men direkte sex med en mand? Nej... har ikke prøvet og vil sådan set ikke.

Men har prøvet noget andet, der minder om det og er lige så ophidsende. Nemlig at være to mænd om kvinden. Det er lækkert, intimt og grænseoverskridende.

At smage hans pik i hendes mund når man kysser hende. At smage hans pre-sæd i hendes åbning når man slikker hende. At mærke lugten af sæd når han kommer, fylde luften med sin ramme lugt.

At se hans nosser blive stenhårde og ligge under hende mens han tømmer sig i hende. Se hans pumpebevægelser og se stangen blive hvid af hans sæd og hendes safter.

At slikke hende bagefter, når begge vores sædsafter er løbet ud af hende...

Det må være lige så godt som at sutte en mand. Jeg havde da overvejet det da vi dyrkede trekant men det ville flytte vores fokus fra hende over til mændene hvilket ikke var meningen....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

til jer der har fantaseret om mænd, eller gør det hyppigt.

Hvordan ser i jeres seksualitet? Der er sikkert en del der aldrig har været sammen med en mand, men har fantaseret om det.

Ser i så jeg selv som biseksuelle? eller mener i at fantasi og seksualitet ikke hænger sammen?

Har selv aldrig fantaseret om en anden mand

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

til jer der har fantaseret om mænd, eller gør det hyppigt.

Hvordan ser i jeres seksualitet? Der er sikkert en del der aldrig har været sammen med en mand, men har fantaseret om det.

Ser i så jeg selv som biseksuelle? eller mener i at fantasi og seksualitet ikke hænger sammen?

Har selv aldrig fantaseret om en anden mand

Godt spørgsmål...

Persoligt har jeg fantaseret meget om sex med en anden mand, men endnu aldrig udlevet fantasien.

Jeg indrømmer blankt, at jeg tænder på at blive stimuleret analt og nyder det meget. Tanken om, at mærke en rigtig pik i røven tænder vildt - ligesom tanken om at sutte pik...

..."problemet" kommer først i det øjeblik tanken kommer lidt videre - jeg tænder overhovedet ikke på mænd "som helhed" - det er pikken og ikke manden der tænder.

Fantasi og sexualitet hænger vel egentlig ganske godt sammen så?

På spørgsmålet om jeg kan se mig selv som bisexuel må svaret være, at den bisexuelle side ihvertfald er der - så længe det modsatte ikke er bevist.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Aldrig - det ligger mig helt fjernt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Min røv er ensrettet, 2 mænd sammen passer i mine øjne ikke sammen.

Skal dog siges at jeg intet har imod mænd som er til eget køn og snakker vi bøsser så er dem jeg kender pisse sjove og man ved hvor man har dem.

Er jeg sammen med en pige og der smutter en finger op så gør det mig ikke noget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er da dejligt at sutte en pik,smage den og nusse nosserne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu