Det bedste ved Jeres kæreste/partner - Ikke seksuelle.

34 indlæg i dette emne

Jeg elsker hende så meget, at jeg har friet til hende - og hun sagde sgu ja...

Tillykke! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det bedste ved min kæreste er hvordan ham og mig bare kan ligge og putte tæt sammen og kigge hinanden i øjene og med et lille kys en gang i mellem.. Han får mig til at føle som den heldigste pige i verden og vi kan ligge sådan i lang tid, men for os står tiden stille, for os er det kun hinanden vi ser :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det bedste ved min kæreste er hvordan ham og mig bare kan ligge og putte tæt sammen og kigge hinanden i øjene og med et lille kys en gang i mellem.. Han får mig til at føle som den heldigste pige i verden og vi kan ligge sådan i lang tid, men for os står tiden stille, for os er det kun hinanden vi ser :D

Bliver da helt rørt når jeg læse det der.. :wub: Men du har jo helt ret.. Kunne ikke selv have formuleret det bedre.. :P

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det bedste ved min mand må helt klart være:

1) Når han siger han elsker mig, for så ved jeg at han virkelig mener det.

2) Vi passer som Ying og Yang når vi ligger i ske og vi elsker det begge utrolig meget.

3) Han er den første mand jeg føler mig 100% tryg hos og ved i alle henseender.

4) At han har fået mig til at flytte så mange grænser og prøve så mange nye ting i MIT tempo.

5) Når han griner af mine spøjse udtryk, såsom at VI har en holdning om tingene :D

Synes jeg kan blive ved, for der er så mange gode ting ved ham og den vigtigste er nok at min mavefornemmelse siger mig at det er ham jeg vil tilbringe resten af mine dage sammen med!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det bedste ved min kæreste er, at han får mig til at føle mig smuk og værdsætter mig for den jeg er. Får mig til at føle mig som en anden prinsesse :) han har sine fejl - ligesom alle os andre har, men når han kigger på mig .. det sir det hele. Hvis jeg nogensinde blir i tvivl om han elsker mig, så ska jeg bare se på den måde han kigger på mig, så man slet ik i tvivl. Men det sker nok ik :b

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke MortenAlex! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

En sjov, men også en god tråd der burde kunne få de fleste til at stoppe op og tænke lidt over livet et øjeblik.

:)

Udover at hun er smuk, hun er stærk som en bjørn, hun er intelligent og praktisk, men det bedste ved hende må for mig være, at hun kan tilgive.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Man kan da godt sidde og blive en anelse misundelig på jer allesammen, jeg har det nu fint nok som single, men det kan da være lidt trist en gang imellem.

Det er så nok ikke én af jer der er hovedpersonen i den her lille historie:

De to gutter der sad og snakkede, og den ene sagde: Min kone er stukket af med min allerbedste ven.

"Av min arm", sagde den anden, "Hvem er han?"

"Aner det ikke" svarede den første, "jeg har aldrig mødt ham!"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Når hun fx har bagt boller til når jeg kommer hjem fredag eftermiddag og det har regnet hele dagen wub.gif

Det er sådan noget jeg er vokset op med, og det ønsker jeg for alt i verden at bibeholde i fremtiden med hende, og give mine (måske) fremtidige børn samme oplevelse som jeg har fået som barn smile.gif

Jaaaa hyggeligt... :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu