Det bedste ved Jeres kæreste/partner - Ikke seksuelle.

34 indlæg i dette emne

Hvad er det aller aller bedste ved Jeres kæreste/partner, som ikke omfatter evner i kanen????

Jeg er selv fuldstændigt vild med qutie's blå øjne! De er så smukke, kærlighedsfyldte og jeg glemmer simpelthen alt om tid og sted, når jeg ser hende ind i øjnene. Der går totalt gele i knæene og bliver sådan helt.....ja nærmest i en form for ekstase....

De er godt nok dejlige.........:love:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm...

Det allerbedste ved manden - Bum Bum...

Det allerbedste ved manden er - at han ser MIG når han kigger på mig !!

Han har en evne til - at få mig til at åbne mig - at være 100 % mig selv, når jeg er sammen med ham !!

Det er svært at vælge - for der er så mange tíng han kan - og så mange dejlige sider ved hans personlighed..

Og så har han en fræk røv i et par jeans (LÅS: Jeg kan overhovedet ikke lade være med at pille)...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad er det aller aller bedste ved Jeres kæreste/partner, som ikke omfatter evner i kanen????

Jeg er selv fuldstændigt vild med qutie's blå øjne! De er så smukke, kærlighedsfyldte og jeg glemmer simpelthen alt om tid og sted, når jeg ser hende ind i øjnene. Der går totalt gele i knæene og bliver sådan helt.....ja nærmest i en form for ekstase....

Sidder helt og rødmer :ashame:

Det jeg er mest vild med er hele Zaikos personlighed og væremåde, ved godt det lyder så originalt men altså alle de små ting som gør at han er den som han er. Og det blik han får i sine øjne når han kigger på mig er guldværd og får mig til føle tryghed, kærlighed og nærhed.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det bedste ved min kæreste er den måde han nuldrer mig i nakke på, når jeg kommer hjem og er helt stresset :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har 2 bedste ting.. hans humor.. (som til tider er VILDT sort) og så den måde han kigger på mig på.. der er dette her bestemte blik, hvor jeg bare kan se at han elsker mig..det er bare så skønt at jeg faktisk kan bekræfte det ved den måde han kigger på mig på..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Som someshine, så synes jeg også at det bedste ved min kæreste er det der blik han sender mig. Vi kan sidde i flere minutter og bare kigge hinanden i øjnene uden at sige et ord. Blikket siger det hele i sig selv :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Som nogle af jer andre har skrevet er øjnene en super dejlig ting...Men min absoulute favorit ved min kæreste er at han er så god til at lytte og tale med mig...Vi kan snakke om alt i hele verden, og det er bare det bedste. Der er selvfølgelig også mage andre ting, men det her er min favorit ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg elsker mange ting ved min kæreste, men her er de vigtigste:

Jeg kan være MIG sammen med hende

Hendes humor (dejlig sort)

hun er ikke genert

hun er inteligent

hun behandler mig godt.

Der er selvføgelig meget mere, men jeg vil ikke skrive romaner her inde ;)

Men generalt kan jeg lide alt ved hende, og så er det jo bare heldigt at hun også ser godt ud.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

der er ikke det som jeg ikke kan elsker ved min kæreste :)

Hun er bare perfekt og dejlig, og den smukkest pige på jorden :love:

Elsker bare alt ved hende, og kan snakke med hende om alt :o

Håber virkelig at hun er den pige som jeg skal tilbringe resten af mit liv med :cust34:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kærestens øjne og smil er det bedste i hele verden :love: :cust34:

Kommer altid i drømmeland når jeg sidder og kigger på ham :cust35:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det bedste ved damen er den måde hun er på, hendes humor og den måde hun kikker på mig når vi ligger i arm og bare hygger os :lun: :love: :o

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har det på samme måde med min kæreste "Firefighter" Hans øjne er bare brune :love:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

min kærestes hjerte, hun tænker meget på andre mennesker og deres velvære, hun er meget god til at sætte ind der hvor folk lige har behov for en snak eller en hjælpende hånd!

det synes jeg er meget prisværdigt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Uh, der er meget! Han er helt utroligt intelligent, har en fantastisk humor, deler størstedelen af mine interesser, er god til at give massevis af knus, kys og kærtegn og så køber han mælkesnitter til mig når jeg er ved at køre sur i eksamenslæsningen! Sødt!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

har ikke set min kæreste i snart 3 måneder, så er virkelig ved at kunne mærke de ting som jeg savner mest ved hende

Vågne op med hende, hendes duft, stemme, opmærksomhed, humor... jah... ganske enkelt: det bedste ved min kæreste er når hun er i nærheden af mig :ashame:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er mange ting!

Men noget af det, jeg allerbedst kan li' ved ham - som jeg dog sjældent vil indrømme, særligt overfor ham - er de ting der nogle gange bare kan pisse mig af. Han gør nogle underlige ting, går i noget underligt tøj, taler på en specielt måde ... han opføre sig bare specielt. Og jeg er jo selv meget klassisk og .. tja, almindelig, kan godt lide at være pæn og jeg elsker smukke ting. Men HAN kan godt li' at se mærkelig ud, at skille sig ud, og så kan han li' ting som er grimme, om man så må sige .. hvor det ikke er skønheden der er brugt til at blive udtrykt.

Det giver selvfølgelig nogle knas, når han pludselig bestemmer sig for at ville have dreadlock, som ender i én stor fugleræde i hans hår - hvorefter han klipper sig skaldet (Jamen; jeg græd da jeg så ham uden hår på hovedet...).

Men det er virkelig noget af det jeg elsker ved ham - at han ikke føjer mig i alt hvad jeg siger! Nogle gange kunne det selvfølgelig være rart hvis han gjorde det; bare engang imellem!! Men han tør at lade vær', selvom han kender konsekvensen af mit hidsige temperament. Han udfordrer mig. Og jeg elsker ham sQ for det!! (Sagde jeg det ..? o_O)

Derud over er han utrolig klog (LÅS: Et geni) både matematisk og musiskals. Jeg er helt VILD med at høre og se ham spille guitar. Hans forhold til den er næsten ligeså passioneret som vores (... det skulle ikke misforståes) og det er fantastisk at se hans hænder bevæge sig let hen over strengene. Jeg kan sagtens adskille kunst og sex, men nogle gange tænder jeg altså på de der hænder!

Og så er der jo noget specielt ved de øjne... Åh, jeg kan huske første gang vi så ind i hinandens øjne - sådan, virkelig så på hinanden! Det var før vi blev kæreste, og han stod og varmede mine hænder ude i kulden. Vi sad oppe i cykelskuret på gymnasiet. Vi skulle egentlig bare hjem, og have varmen, men der var ikke rigtig nogen af os der havde lyst til at gå. Så vi stod bare. Tavse det meste af tiden... og så varmede han mine hænder. (er det ikk kært!? :3)

Nej, nu bliver jeg helt sentimental!! Åh, han er så skønt!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Elsker hendes smil

Hendes Latter

Hendes Kærlighed

Hendes tålmodighed (tro mig den er nødvendig når man lever med mig)

Hendes måde at tænke på andre før sig selv.

Hendes evne til at træde ind i et lokale og derved få det hele til at lysne op...

Hendes duft... Om morgenen når jeg vågner... når jeg går forbi hende... når vi dyrker sex osv.

Elsker... Hende

Redigeret af IlegaL- Back again

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

At han elsker mig fuldstændigt hæmningsløst uden begrænsninger. At han vil forsvare mig til evig tid uanset hvor fjollet, dum eller uklog jeg har været. Hans fantastiske tillid og uendelige energi. At jeg stadig kan flirte ham lidt genert selv efter ti år ;) . . Ja, faktisk bare det, at han får tårer i øjnene bare v tanken om jeg måske kunne gå hen og forlade jorden før ham . . :) . . . . Selvom det ikke er her der skal tales om noget fysisk, så blir jeg lige nødt til at nævne: jeg elsker også hans krop ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Illegal :o)

Ååååhh tak..

Jeg kan kun sige i lige måde

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

ganske simpelt alt hvad der står i denne tekst

Åh skat, når jeg ser dig grine/ Og du bagefter begynder at smile/ Tænk man kunne bo på den lyserøde sky/ Og jeg ku`bo dig, for at finde husly/ Du så perfekt jeg ik kan beskrive det/ Elsker dig så højt, bare så du ved det/ Du noget så unikt som jeg ikk troede fandtes/ NÅr du er i samme rum som mig kan det sanses/ Duften af dig er så sød og harmonisk

Redigeret af hankatten

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Når hun fx har bagt boller til når jeg kommer hjem fredag eftermiddag og det har regnet hele dagen :wub:

Det er sådan noget jeg er vokset op med, og det ønsker jeg for alt i verden at bibeholde i fremtiden med hende, og give mine (måske) fremtidige børn samme oplevelse som jeg har fået som barn :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Når han spiller guitar! Den kan redde mit liv, elsker ham så højt for det!

(her læses: max 1 time om dagen, og ikke når han træner til fx. bryllup samme sang om og om og om igen.. :P )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

efter 12 år skal man faktisk lige tænke over det - hvad er egentlig det bedste ved fruen i huset. Jeg tror at det er at hun altid er sig selv fremfor at jagte et eller andet sterotypt forbillede - hun kan ikke fordrage sex and the city, har aldrig syntes Brad Pitt var lækker, hun hader at handle. OG hun føler ikke hun burde gøre nogle af de ting hun bare fordi hun skal leve op til et selvbillede.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

At jeg glæder mig til at komme hjem til Ham - og omvendt: Glæder mig til, at Han kommer hjem til mig.

At jeg bærer Hans stemme indeni og bliver varm ved tanken om Ham.

At vi har lyst til hinanden seksuelt og menneskeligt hver dag, selv efter 11 år.

At Hans dybe stemme sender små gys gennem mig.

At vi stadig er hinandens foretrukne selskab.

At Han er min bedste ven.

At Han stadig kan slå benene væk under mig.

At Han har min tillid så ubegrænset, at jeg kan slippe kontrollen - også når vi elsker.

At jeg altid kan regne med Ham.

At andre altid kan regne med Ham.

At Han opgav sin deltagelse i et racerløb for at hjælpe en dreng, som sad fast i grøften. Og at jeg på forhånd vidste, at Han ville gøre netop dét.

At Hans faste hånd om min nakke eller min hånd, får mig til at smelte.

At Han er så god til at give knus.

... og så meget mere ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det bedste ved min kæreste kan ikke beskrives.. Hun er simpelthen SÅ pragtfuld! Hun kender mig ind og ud efter 18 års venskab...

Jeg elsker hendes smil

Jeg elsker hendes varme og forståelse

Jeg elsker hendes ironi og humor

Jeg elsker hendes blide væsen

Jeg elsker hendes temperament og vildskab

Jeg elsker hendes sjove vaner

Jeg elsker hendes modspil

Hun er sig selv, ærligt og hudløst

Jeg kan forsvinde i hendes blik

Jeg er tryg i hendes selskab

Jeg drømmer om hende, selv om vi er sammen hele tiden

Jeg savner hende, når hun en sjælden gang er fra mig

Jeg elsker at hun elsker mig, selv om jeg ikke forstår hvorfor...

Jeg elsker hende så meget, at jeg har friet til hende - og hun sagde sgu ja...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu