Jump to content

Mobil.sex-debat.dk ?

Recommended Posts

Kunne det være en idé at undersøge, om der fandtes en lightweight udgave af debatsoftwaren, som var optimeret til mobile enheder, såsom admins iphone og andre?

Når vi nu er nogen der bruger debatten som lokumslekture (og i bussen, toget og andre steder :D ), ville det jo være dejligt med en udgave uden reklamer, billeder, signaturer osv, og hvor skærmbillederne var optimeret til en lille skærm...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

hehe.. data mæssigt er jeg næsten ligeglad med om debatten kommer som lightweight idet jeg betaler 1 kr pr mb data.. men jo.. det ville da være rart med en optimeret mobilversion..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

jaa beklager ventetiden...

lige lidt billeder til de nysgerrige læsere :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har en enkelt lille bøn i forbindelse med mobil-udgaven (som ellers er genial!)

Når jeg besvarer en pm, kan jeg ikke quote det jeg svarer på, ligesom det standard sker i den normale udgave af debat-softwaren. Det ville være rart hvis den som standard quotede den pm, som man besvarede, så man ikke skulle huske alt det, som afsenderen havde skrevet, og som man evt skal svare på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er fandme i orden! Hatten af for admin :) .. Så kan jeg rigtigt glæde mig til min N95 8GB kommer tilbage fra rep :skv_mine:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det ikke muligt at få mobil sex-debat tilbage igen?

Eller er det kun mig der ikke kan finde frem til den mobile version?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmmm... det ser ud til at den er smuttet ved seneste opgradering? Eller er det min nye mobil, der ikke fanger den?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

På ingen måde :P. Det var bare lidt lettere på en mobil med mobil-udgaven, og efter at vi er flyttet, er pc-erne flyttet væk fra stuen, og man gider da ikke at bevæge sig væk fra sofaen for at gå på debatten. Så jeg vil have debatten på mobilen :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Af en eller anden årsag virker mobil.sex-debat.dk først efter man har logget ind via sin mobiltelefon.

Er det også tilfældet ved dig?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, jeg får den slet ikke frem, logget ind eller ej. Jeg får bare den sædvanlige sex-debat.dk, men URL'en siger at det er styleid=5.

Ved du hvilken styleid man evt. kan angive manuelt for at tvinge den over på mobil.dex-debat.dk?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

det skulle være 5'eren som er light udgaven. Men virker som sagt kun ved mig når jeg er logget ind på min mobil.

Jeg graver videre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Forresten - jeg bruger både Opera Mini 5 Beta 2 og den medfølgende browser på min Nokia 5800.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har forsøgsvis logget på via min mobil og det fungerer fint :)

Jamen det gør jeg såmænd hele tiden, men får du så samme layout som normalt?

mobil.sex-debat.dk var en letvægtsudgave af debatten, som var særlig god på en lille skærm...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi kunne måske ønske at i registrerede debatten på tapatalk.com det er ganske gratis og en genial lille app til alle smartphones. Har en del andre forums der :)

Ja og som sagt er det gratis og ganske let ;)

Redigeret af Par9000

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu