Den dominerende Trekant !

28 indlæg i dette emne

Hans læber glider ned over pikken - længere og længere ned - Da han stopper og gagger, presser jeg hans hoved længere ned, han trækker hovedet tilbage, og for nogle slag med pisken som straf.

"Kom så" - siger jeg til ham - "Du kan jo godt" - og han forsøger igen at throate pikken - Patrick som ligger på ryggen og for suttet pik, stønner af nydelse - og siger grinende til mig "Han har meget at lærer - men det går an" - Dennis som er "ofret" gør sit bedste - han forsøger gang på gang at tage hele pikken i halsen, men Patrick er ikke nogen nem mand at Throate - Og jeg burde vide det bedre end nogen - Patrick er nemlig min faste "playmate" - Vi er begge Switch - Begge dyrker vi sex med vores eget køn, fordi vi kan, og fordi vi tænder på det - Vi tænder begge voldsomt på både at blive domineret og dominere hinanden og andre - så jeg har selv forsøgt mange gange at Throate ham!

Dennis Gagger igen - jeg tager fat i hans hår, og trækker hans hovede op, så det vender op mod mit, han stønner og puster, hikser og piver - "Jeg kan ikke" siger han ynkeligt - Jeg spytter ham i ansigtet og giver ham nogle hurtige lussinger - "Åhh Jo du kan - og ved du hvorfor ?" Spørg jeg ham - imens jeg nusser hans kind - "Nej" siger han - og jeg slår ham lynhurtigt igen - "Fordi - JEG - siger du skal" - "Kom så igang igen" siger jeg brysk imens jeg skubber hans hoved ned over Patricks pik igen.

Imens Dennis sutter pik, holder Patrick ham om nakken, og presser hans hoved længere og længere ned - imens går jeg om bag Dennis - Klasker ham nogle gange i røven, først med flad hånd, senere med pisken!

Jeg sætter mig på knæ, spreder hans baller - og stikker min tunge ind i hans hul - Han skiftevis stønner og gagger - og da jeg samtidig tager fat i hans pik, og begynder at spille den, er der ingen tvivl om at han nyder det! Jeg tilføjer en finger i legen - lader den kredse om hullet, lader den glide ned over mellemkødet - op igen til hullet - Jeg spytter ham i hullet, kører fingere rundt i spyttet, og presser den ganske langsomt ind i røven.

Dennis giver sig, og Patrick som nu mundknepper Dennis ved at lade sin hofter støde, sætter tempoet op. En finger mere kommer til, og Dennis stønner højere og højere af liderlighed.

"Er du ved at være klar deromme" spørg Patrick mig - "Er du ved at være utålmodig?" svare jeg grinende og trækker mine fingre ud og rejser mig - "Det kan du fandme tro jeg er - nu skal den liderlige so have pik" siger han, skubber Dennis væk, rejser sig hurtigt op og kommer om bag ham - Dennis ligger med røven i vejret, og jeg kan høre på hans vejrtrækning at han er tændt - at han er liderlig ud over alle grænser - og da Patrick spytter ham i hullet - og presser pikken ind i røven, skriger Dennis højt, af først smerte og så af forløst liderlighed.

Patrick har et fast greb i hans hofter, hårdt og brutalt som er Patricks stil, knepper han Dennis i røven, og denne stønner ukontroleret - Jeg stiger op i sengen, og går op til hovedet på Dennis og falder på knæ.

Hårdt tager jeg har i håret, imens jeg slår ham - "Sig mig - Ligger du og nyder det ?" Spørg jeg ham hårdt - og han presser læberne sammen i protest - "Så skal jeg give dig noget at nyde skal jeg" siger jeg imens jeg ligger mig på ryggen, og presser hans hoved ned til min fisse - "slik mig - og gør det ordentligt" siger jeg da hans tunge finder min klit - Bag ham har Patrick sat tempoet op - og hans pik banker ud og ind i røven - hårdt slår han ham i ballerne - og Dennis klynker imens han slikker mig!

For at han ikke skal blive for afslappet - trækker jeg nogle gange hans hoved op - og giver ham nogle flade imens savl og fissesaft løber ham ned af hagen - "Hvordan er han til det der" Spørg Patrick, der er begyndt at puste voldsomt - "Det kunne være bedre" siger jeg alt imens jeg har nok at gøre med at holde Dennis "til ilden" og samtidig ikke stønne for kraftigt - han skulle jo nødig blive for selvsikker!

"Hvad fanden - Kan du ikke engang slikke fisse ? Hvad er du ? En fucking tøs - Liderlige so" siger Patrick hårdt til ham, og knalder Dennis hårdt i røven med hånden.

Patrick trækker sig ud af røven, og hiver Dennis op at stå - han tager noget hårdhændet fat i ham, og halvt skubber, halvt smider ham ned i en lænsestol der står i soveværelset - "Nu skal du se hvordan en rigtig mand, slikker fisse" siger han hårdt til ham, imens han går over til mig, ligger sig mellem mine ben, og begynder at slikke mig.

Nu kan jeg ikke længere kontrollere mig selv, jeg stønner højt og tigger Patrick om mere - Han presser en finger op i min drivvåde fisse, så en til - og hårdt fingerknepper han mig, imens han slikker mig til min orgasme rammer mig som en forhammer. "kom herhen" siger han hårdt til Dennis, der rejser sig fra stolen og kommer hen til os - Hurtigt tager han fat i hans nakke, og presser ham på¨knæ i sengen - "vis mig så, at du kan knappe hende" Siger Patrick imens han sætter sig på knæ ved siden af mig, så jeg kan sutte hans pik, og han samtidig kan holde Dennis i håret.

Dennis trænger ind i min fisse, og jeg stønner af nydelse - DET her er virkelig frækt og jeg blinker diskret til Patrick - som holder godt fast i Dennis´s hår med den ene hånd, og nulre, krammer og niver i mine stive og spændte brystvorter. Dennis stønner - og Patrick stikker ham et par lussinger som straf - "Du skal ikke nyde det din luder" siger han til ham - imens han bøjer sig ned og tager min brystvorte i munden.

Efter lidt tid - rejser Patrick sig og skubber Dennis ned på ryggen - Jeg sætter mig overskrævs på Dennis så han kan slikke mig - og Patrick kravler op, og trænger ind i hans røv. Jeg bøjer mig frem, så jeg kan nå Dennis´s pik, og begynder at spille den med hånden alt imens jeg kigger Patrick i øjnene. Jeg stønner af liderlighed - og Patrick der har bøjet sig frem, griber mig om nakken og kysser mig grådigt - imens hans pik hårdt pumper løs i røven på Dennis.

Dennis er ikke langt fra udløsningen og det samme er Patrick - så Patrick trækker sig ud og kravler op til Dennis´s hoved - Jeg flytter mig istedet ned til hans pik - og begynder at sutte ham imens Patrick mund knepper Dennis. Hårdt sutter jeg ham - Tager ham så langt i halsen som muligt, imens jeg bruger mine fingre i hans røv. Patrick der for suttet pik af Dennis, holder godt fast i hovedet på Dennis - og skiftevis spytter og slår ham - imens hans pik bare banker ud og ind af Dennis´s hævede mund.

Patrick stønner og brøler højt da den går på ham - han sender hele ladningen ned i munden på Dennis, der spytter det ud igen, så det render ham ned af kinderne, ned af hagen, ned på halsen og videre ned i sengen.

Da Dennis kommer - lader jeg ham komme mig i munden - Jeg suger det ud af ham, vil have hver en dråbe han kan give mig - og da krampen er forbi - kravler jeg op - kysser Patrick med munden fuld af sperm - der villigt tager imod det, hvorefter han bøjer sig ned og deler det med Dennis i et vådt og frækt spermkys.

Fyrene går i bad sammen, imens jeg ryger en smøg - Jeg ved at Patrick vil pisse Dennis i hovedet - så jeg forbliver hvor jeg er - Har ikke noget imod selv at give - men kunne ikke drømme om at modtage det - så istedet sidder jeg her, og venter på de bliver færdige, så jeg selv kan komme i bad.

Der går en ½ time, og jeg er ved at blive utålmodig - De er mænd for fanden, de kan sku da ikke blive ved med at være i bad ? Siger jeg til mig selv, så jeg bestemmer mig for at gå ud på badeværelset for at se hvad de laver. Da jeg nærmer mig døren, kan jeg høre Patrick stønne - og da jeg forsigtigt skubber døren lidt på, ser jeg Patrick på alle fire i brusekabinen, bag ham står Dennis - han knepper ham i røven - hårdt - hurtigt - og med masser af hårde slag som jeg ved Patrick elsker... For fanden tænker jeg - man kan da heller ikke lade dem være alene, bare et øjeblik - men istedet for at lukke døren og gå, bliver jeg stående skjult og kigger gennem sprækken, DAMN tænker jeg - aftenen endte alligvel ikke som jeg troede - og jeg lader hånden glide ned mellem mine ben, mærker hvor våd jeg er.. Imens Dennis knepper Patrick hårdt i røven, står jeg bag den halv åbne dør, og onanere til synet - til lyden - og da jeg sukker og stønner, drejer fyrene hovederne og kigger direkte på mig - "Fuck" - siger Patrick - "Tæven derover bliver sku liderlig af det her" - Skamfuld holder jeg op med at gnide min fisse - og jeg ser slukøret over på Patrick - "Hvad siger du Dennis - skal vi give hende en hånd?" - Dennis griner - og svare "Jeg troede aldrig du skulle foreslå det!" - De to fyre rejser sig - og kommer hen imod mig - Uha når jeg lige at tænke inden Dennis griber fat i mig, og trækker mig ind imod hans stive pik - Gad vide hvordan denne her aften - egentlig kommer til at ende...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay hør her folkens !!

Det er helt fint i ikke bryder jer om min novelle - Vi kan ikke alle sammen have samme lyster og fantasier - DET respektere JEG - Kunne i så ikke også være søde at gøre det ? For nu er jeg altså ved at være godt træt af svinermails - fordi jeg går for tæt på nogles grænser !!

Det kunne vre jeg blev så træt af det her - så jeg helt droppede at skrive flere Noveller !!

Jeg håber i vil tænke jer bare en anelse om !!

På forhånd Tak !

SE

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg håber da ved Gud ikke, at der er så småtskårne, smalsporede og intolerante individer på DENNE debat, som drejer sig om SEX, som tillader sig at svine en meddebattør til pga en historie??? :mad:

Der skal fandeme være plads til alle herinde, og hvis det er for hårdt for jer, så spring den over!

Der er mange elementer i historien, som er for hårde for mig, som jeg ikke umiddelbart tænder på, men jeg synes det er en pissefræk og godt skrevet historie! Og hvem fanden kan tillade sig at dømme andres fantasier, hvad enten det er nogle man har lyst til at leve ud, eller det bare er nogen man luner sig med alene under dynen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay hør her folkens !!

Det er helt fint i ikke bryder jer om min novelle - Vi kan ikke alle sammen have samme lyster og fantasier - DET respektere JEG - Kunne i så ikke også være søde at gøre det ? For nu er jeg altså ved at være godt træt af svinermails - fordi jeg går for tæt på nogles grænser !!

Det kunne vre jeg blev så træt af det her - så jeg helt droppede at skrive flere Noveller !!

Jeg håber i vil tænke jer bare en anelse om !!

På forhånd Tak !

SE

Jeg omformulere lige den der - For nu er der altså ikke nogen der skal bestemme hvad jeg skal skrive - Til gengæld ku det jo være jeg fik "blod på tanden" så jeg liiiiiiige gav den et hak eller to mere !!

Jeg har meget mere i godteposen - og MEGET mere at byde ind med - end lidt uskyldig dominans af en mand !:wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gad vide hvordan denne her aften - egentlig kommer til at ende...

Ja DAMN.... Det ville jeg også gerne vide :love:

Endnu en fed historie.... Du kan sgu da bare det der :wink:

Og nej.... du kan lige vove på at stoppe skriveriet!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja DAMN.... Det ville jeg også gerne vide :love:

Endnu en fed historie.... Du kan sgu da bare det der :wink:

Og nej.... du kan lige vove på at stoppe skriveriet!!

SÅ skulle du prøve i virkeligheden :lol: :lol:

Eii det Gas..

Og fortsættelsen er under udarbejdelse.. :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

SÅ skulle du prøve i virkeligheden :lol: :lol:

Eii det Gas..

Og fortsættelsen er under udarbejdelse.. :P

Var det et tilbud? :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Var det et tilbud? :lol:

Kommer jo an på HVOR frisk du i grunden er ? :lol: :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kommer jo an på HVOR frisk du i grunden er ? :lol: :wink:

Ikke særlig frisk.... Jack snorker! :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Og Nys prutter :D. Hva' siger I tøser? Skal vi finde ud af noget? :slem:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ikke særlig frisk.... Jack snorker! :lol:

Og ? Meget bekendt snakkede vi ikke om ham ? :P :p

Eii nu må vi hellere stoppe - det tager en meget forkert drejning det her - vi skulle gerne kunne tages seriøst (NEJ Jack - IKKE på DEN måde - GRIS:lol: ) igen senere på batten :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Eii nu må vi hellere stoppe - det tager en meget forkert drejning det her - vi skulle gerne kunne tages seriøst (NEJ Jack - IKKE på DEN måde - GRIS:lol: ) igen senere på batten :wink:

Det er allerede for sent :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

*Ser flov ud* Hvorfor ender jeg altid i sådan noget her altså :slem:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

kylling...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

kylling...

Hvad kaldte du mig Rolator Robert !?! :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad kaldte du mig Rolator Robert !?! :P

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

1-0 Du fik mig :kiss:. Jeg trækker mig og bøjer mig i støvet for dit vid :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

1-0 Du fik mig :kiss:. Jeg trækker mig og bøjer mig i støvet for dit vid :D

Nu skal du ikke være sarkastisk :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu skal du ikke være sarkastisk :(

Det var jeg fakkertalt heller ikke :kiss:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var jeg fakkertalt heller ikke :kiss:

Kan man nu også regne med det..*G* :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Fantastisk Fan FUCKING tastisk

SE du har jo gjort det igen en novelle der går lige i underlivet !

og hvis du stopper med at skrive tager jeg personligt til Viborg med en pisk og får dig til at skrive igen.

100 % grønt fra mig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Fantastisk Fan FUCKING tastisk

SE du har jo gjort det igen en novelle der går lige i underlivet !

og hvis du stopper med at skrive tager jeg personligt til Viborg med en pisk og får dig til at skrive igen.

100 % grønt fra mig

Jamen Tak Tak Tak da... hehe Er glad for du kunne lide den :=)

Tror nu ikke pisken bliver nødvendigt..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen Tak Tak Tak da... hehe Er glad for du kunne lide den :=)

Tror nu ikke pisken bliver nødvendigt..

Fortsæt endenlig, Djævleyngel...:D Det er fede nok historie...:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes også historien var fræk, men nok en anelse overskridende for mig. Men sådan som det er skrevet er det jo frækt nok! Måske er det nok også fordi jeg ikke helt kan sætte mig ind i det...

Glæder mig til forsættelsen eller andre frække historier.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes det var en fremragende historie. Kan godt lide din minimale brug af punktummer, som giver teksten en stakåndet fornemmelse der passer godt med den aggressive liderlighed der driver ud af skærmen når man læser den. Det er hårdt, råt og "no bullshit sex"

På et mere personligt plan fandt jeg den "tvungne" homoseksualitet super fræk. Det er ikke tit man ser den beskrevet fra en kvindes hånd.

Når alt det er sagt vil jeg også gerne lige knytte en kommentar til det, at du har modtaget svinemails. Første gang jeg stødte på denne side, blev jeg straks tiltrukket af at her kunne folk snakke og skrive frit, uden at blive udsat for moralske fordømmelser og diverse tilsvininger. Så du skal da vide at du har min fulde støtte og jeg håber du er gået til admin med de mails.

Glæder mig til flere historier fra din fantasifulde hånd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes det var en fremragende historie. Kan godt lide din minimale brug af punktummer, som giver teksten en stakåndet fornemmelse der passer godt med den aggressive liderlighed der driver ud af skærmen når man læser den. Det er hårdt, råt og "no bullshit sex"

På et mere personligt plan fandt jeg den "tvungne" homoseksualitet super fræk. Det er ikke tit man ser den beskrevet fra en kvindes hånd.

Når alt det er sagt vil jeg også gerne lige knytte en kommentar til det, at du har modtaget svinemails. Første gang jeg stødte på denne side, blev jeg straks tiltrukket af at her kunne folk snakke og skrive frit, uden at blive udsat for moralske fordømmelser og diverse tilsvininger. Så du skal da vide at du har min fulde støtte og jeg håber du er gået til admin med de mails.

Glæder mig til flere historier fra din fantasifulde hånd.

Mange tak da !!

Er vist bare ret kreativ (forstil jer MIG som skatteminister - der kan vi sku snakke om kreativ bogføring :lol: ).. Og så hjælper det jo lidt, når man har nogle erfaringer der kan supplere fantasien :=)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu