Ydmygelse af en Mand

44 indlæg i dette emne

Lækker historie og helt sikkert godt skrevet ;) . . De fleste mænd vil overtage styringen fra punkt 3, de få kan skubbes udover grænsen, og det efterlader indtryk ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

FUCK Jeg ville gerne være ham (tror jeg nok) ihvertfald et meget langt stykke vej af historien ved ikke lige med det at hun skulle tisse på mig også dog når nu man er igang med den leg man må jo bruge sit stopord hvis det bliver for meget super godt skrevet det tændte noget i mig det kan jeg sgu ikke benægte ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Fandme en lækker og fræk historie!

Jeg er sgu klar hele vejen ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan kun tilslutte mig de andre, det er en kanon historie!!!

Lige bortset fra det med at blive tisset på, så ville jeg da også helt klart nyde den behandling. Men om det ville være grænseoverskridende for mig, det er jeg i tvivl om... hehe.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan kun tilslutte mig de andre, det er en kanon historie!!!

Lige bortset fra det med at blive tisset på, så ville jeg da også helt klart nyde den behandling. Men om det ville være grænseoverskridende for mig, det er jeg i tvivl om... hehe.

Uh, det er ellers den bedste del af historien ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Skønt at fyren kom under kærlig behandling.

Har selv her hjemme været udsat for at komme hjem og så stod min kæreste bag døren og kastede sig over mig og smed en sort stof pose over hovedet så jeg intet kunne se, og lidt efter gik døren op og flere kom ind til min kæreste der sagde "her er han klar til jer", tag ham med men lad ikke ham se hvem i er eller hvor han er.

Jeg mærkede flere hænder holde mig fast mens andre bandt mine hænder sammen på ryggen og jeg mærkede et reb blev bundet til hver af mine ankler, og så fik jeg besked på at gå og følge med. Rebet om mine ankler var så langt at jeg lige kunne gå med små skridt, og da jeg stod op mærkede jeg et halsbånd blev strammet omkring halsen og den sorte pose og så trak de afsted med mig.

Vi kom ud til en bil hvor jeg blev løftet op i bagagerummet og jeg hørte flere sætte sig ind i bilen, som derefter kørte.

Efter en lang tur standsede bilen og jeg blev løftet ud af bagagerummet og jeg hørte en af pigerne sige, se her kære venner hvad vi har fanget, han skal sgu hygge sig helt alene mens i hygger jeg med os.

Jeg blev ført ind i et hus, hvor de løsnede mine hænder på ryggen og istedet blev de bundet til en krog i loftet, og mine ankler blev spændt fasat til et eller andet i væggen, så jeg stod oprejst uden hverken at kunne lægge mig ned eller sætte mig ned.

Lidt efter hørte jeg der var fuld gang i den i sengen ved siden af hvor jeg stod, og efter nogen tid blev der banket på døren og sagt nu vil vi have sex så vi vil have sengen.

Således blev det ved i lang tid og jeg hørte den ene efter den anden smutte en tur i sengen, mens jeg stod hjælpeløst og kun kunne lytte på de andres sex-tur.

Jeg ved ikke hvor længe jeg stod, men efter hvad der føltes som lang tid kom der en og løsnede halsbåndet om posen, og jeg blev madet med en eller anden klistret grød der smagte ad h.. til.

Da jeg var færdig med at spise hældte de varm mælk og honning ned i munden på mig, og gav mig så igen halsbånd på så jeg ikke kunne se det mindste.

Efter nogen tid mærkede jeg at jeg havde tynd mave, og at det væltede ud i mine bukser som jeg stod i.

En af pigerne skreg af grin og sagde se svinet skider sgu alt lortet ned i sine bukser.

Fy for helvede sagde den ene det lugter, lad os løsne ham om få ham ud herfra. Jeg blev løsnet og de trak mig ud over en gårdsplads med koldt grus, og jeg hørte en dør blive åbent. Jeg kunne høre masser af lyde fra køer og grise og jeg blev sparket ind i en svinesti hvor flere store grise gik rundt, og for at jeg mærkede mine håndled og ankler blev bundet sammen så jeg ikke kunne rejse mig.

Det stank slemt af svin og jeg følte hvordan de store grise gik rundt og skubbede til mig, alt imens jeg jo hjælpeløst svinebundet i svinestien uden at kunne gøre det mindste.

Efter, hvad der føltes som lang tid, kom en og løsnede mine hænder og jeg blev trukket ud på gården, hvor en af pigerne sagde lad os smide ham ind i hestetraileren og køre ham hjem, for det svin skal ikke ind i bilen eller lægge og lugte i baggagerummet.

Jeg mærkede jeg blev smidt ind i tralieren og døren blev lukket og efter nogen tid kørte bilen med mig.

Traileren var ikke gjort ren efter sidste hestetransport, så jeg opdagede hurtigt jeg roddede rundt i hæstepæer der stank være end min egen tynde lort.

Efter en lang tur standsede bilen, og jeg hørte min kæreste sige håber i har haft en god tur, tag i bare afsted jeg tager ham med ud i haven og spuler ham ren fra lort så det ikke kommer ind i huset.

Hun råbte til dem at de skulle have tak for hjælpen og jeg blev ført ud i haven hvor hun tog den sorte pose væk fra mit hoved og løsnede mine hænder og ankler, og befalede mig at vaske mig ren med haveslangen, og når jeg var færdig skulle jeg komme ind og få lidt mad.

Efter afvaskningen gik jeg ind og fik en god frokost, iden min kæreste sagde det her snakker vi aldrig om, men du skal skrive historien til andre og gør du ikke det straffes du med endnu en tur.

Så derfor denne skønne historie fra det grusomme hverdagsliv

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for to super skønne fortællinger, ville gerne selv have den hårde omgang som slaveboy uden nåde og ret til at brokke mig.

Kan jeg få det - eller har i travlt med jeres slavedyr?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Den historie er altså velskrevet - blev godt nok tændt af det - må indrømme at behandlingen med varm stearin og de HÅRDE klask var liiiidt med skævende sind - men resten (især da du ordnede hans røv af flere omgange) var MEGA turn-on...

Turde godt... ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Super velskrevet fortælling, har vist den til min kæreste som siger jeg kan få samme omgang i julegave, og så vil hun nyde synet af mig mens hun giver mig den helt store julegave

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Super fed histore engel :D

-men christian54 jeg forstår virkelig ikke at du kan holde ud at leve på den måde, hele tiden unerdanig og ikke engang kan komme hjem og slappe uden af blive 'overfaldet' det er virkelig syrealistisk i mine øjne. Hvordan kan man have så lidt selvrespekt at man overlader alt i sit liv til en anden på den måde :S

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

-men christian54 jeg forstår virkelig ikke at du kan holde ud at leve på den måde, hele tiden unerdanig og ikke engang kan komme hjem og slappe uden af blive 'overfaldet' det er virkelig syrealistisk i mine øjne. Hvordan kan man have så lidt selvrespekt at man overlader alt i sit liv til en anden på den måde :S

Jeg har det på akkurat samme måde, al respekt for at andre kan li' det på den måde, men jeg fatter det altså heller ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Skøn fortælling, jeg får selv ofte den hårde omgang hvor jeg kan ligge og skrige med en sæk over fjæset og ikke vide hvad der sker - men et er sikkert jeg ved jeg nok skal blive straffet hvis jeg klynker, og reb og halsbånd er med til at styre mig. :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Lækker lille fortælling SortEngel. Den frække afslutning ville være hvis han slukkede dig ren efter du havde pisset på hans krop.

Og savner at manden får muligheden for at lade dig komme...

Jeg ville være game, eneste punkt jeg ville tøve ved er smerten ved pisk. Har vist aldrig prøvet at få virkelig røde striber...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

For satan da, super historie! Ville ønske der fandtes flere kvinder som ville udøve den slags behandling :) det eneste jeg måske ikke er så meget til er det med stearin, har altid været lidt skeptisk over for det...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
På ‎26‎-‎02‎-‎2012 at 15:39 , Gæst skrev:

Christian er i altid enige om du skal leve som den underdanige fyr, eller er det en straf du har fået for at få lov til at have et sted at bo og en kvinde der har den totale magt, og ejerskab, over dig fordi du har svigtet hende på en eller anden måde, og derfor kunne vælge at blive hendes 24/7 offer eller du skulle flytte og glemme alt om den krop du elskede. Har du afgivet hele din selvrespekt, eller hygger i jer begge med dit hårde liv hvor din frue 100% bestemmer hvordan du skal have det og hvordan hun bruger dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
På ‎08‎-‎07‎-‎2017 at 09:44 , Piah86 skrev:

Christian er i altid enige om du skal leve som den underdanige fyr, eller er det en straf du har fået for at få lov til at have et sted at bo og en kvinde der har den totale magt, og ejerskab, over dig fordi du har svigtet hende på en eller anden måde, og derfor kunne vælge at blive hendes 24/7 offer eller du skulle flytte og glemme alt om den krop du elskede. Har du afgivet hele din selvrespekt, eller hygger i jer begge med dit hårde liv hvor din frue 100% bestemmer hvordan du skal have det og hvordan hun bruger dig.

Jeg har indgået en kontrakt hvor jeg takker for jeg skal leve som min herskerinde ønsker det, og jeg har kun  to ord jeg altid skal bruge når hun har haft mig under kærlig behandling og det er "TAK SØDE".

Det var helt mit eget valg at underskrive kontrakten, og jeg ved at enhver fejl STRAFFES enten MED DET SAMME eller min herskerinde gør mine dumheder op i den sorte bog, og hvor jeg straks er klar til med TAK SØDE at tage imod den straf jeg ofte ALTID fortjener.

Så Vi er helt enige om jeg skal leve som den underdanige fyr, hvor enhver form for straf er en gave som jeg takker for.

Selvfølgelig skal jeg ikke komme hjem og drive den af når min herskerinde har knoklet hele dagen, og jeg har bestemt min selvrespekt da jeg jo selv har underskrevet kontrakten, som kun kan brydes af min strenge hårde retfærdige herskerinde.

Så hav ikke ondt at mig - jeg lever som fortjent!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

ja tak og please

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
På ‎09‎-‎08‎-‎2017 at 08:53 , Gæst skrev:

ja tak og please

Er du frisk på samme tur eller er du en gæst der gerne giver en slavedreng / tøs hvad slaven fortjener når der er behov for en hård gang straf.

Jeg glæder mig til at høre mere fra dig om dit ja tak og please - og husk intet er for hårdt, fortsat god weekend til dig fra  mig der fredag og lørdag var i byen til fest med bagbundne hænder og en sæk over ansigtet så jeg intet har set fra de 2 dage, hvor jeg blev brugt dejlig hårdt!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
På ‎20‎-‎08‎-‎2017 at 15:26 , christian54 skrev:

Er du frisk på samme tur eller er du en gæst der gerne giver en slavedreng / tøs hvad slaven fortjener når der er behov for en hård gang straf.

Jeg glæder mig til at høre mere fra dig om dit ja tak og please - og husk intet er for hårdt, fortsat god weekend til dig fra  mig der fredag og lørdag var i byen til fest med bagbundne hænder og en sæk over ansigtet så jeg intet har set fra de 2 dage, hvor jeg blev brugt dejlig hårdt!

Christian jeg vil da meget gerne høre hvordan u havde det som ussel fange hvor du havde kryderen i en sæk og bagbundne hænder, og jeg er sikker på jeg kan være så hård ved dig at du ville ønske du ALDRIG havde skrevet at intet er for hårdt for dig - jeg har endnu ikke haft en slavepik de ikke brød skrigende sammen når jeg gik hårdt til den og pinte uslingen til det yderste. Men lad mig nu høre om de 2 dage hvis du tør fortælle hvordan du havde det i de 2 ferie dage i sækken hvor alle kunne bruge din usle krop.

:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu