Ydmygelse af en Mand

44 indlæg i dette emne

Korrektur læser Poly - Anna, var for "langsom" til at svare - så jeg undskylder på forhånd de forkerte tegnsætninger, ureglmæssige verber osv osv.

Den er IKKE som mine historier plejer at være, for denne gang er det mig der UDDELER slag og ydmygelser !

Here goes :

Han står med bind for øjnene - præcis som vi aftalte ! Han har ikke set mig - og kommer heller ikke til det, det er det der er frækt - for både ham og mig.

Fundet på nettet - 32 år godt bygget med brede skuldre og smalle hofter, fast røv og med fantasien i orden.

Han tænder på at blive brugt, at blive fingerkneppet i røven, at få lidt blide klaps i enden, at blive TAGET af en kvinde!

Han har aldrig prøvet at få bind for øjnene, at få skiftevis lidt pisk og hårde klask i røven med hånd, han er aldrig blevet ydmyget, men han tænder voldsomt på det. Han vil presses derud, hvor han bliver tvunget til, at sige ordet "blå" som vi har aftalt skal være stopordet! - Og det er min "opgave" at få ham derud.

Vi har snakket sammen længe, men det er aldrig rigtig blevet til noget, fordi han altid bakkede ud, i sidste øjeblik, men nu er han her!

Han spurgte hvad der skulle ske, når han kom, og jeg svarede at han skulle have en oplevelse ! - I vinduet hvor jeg står, kan jeg se ham, jeg beundre ham for hans mod - han er ikke sikker på hvad der skal ske,

men alligevel er han kommet, han ved der bliver pillet ved hans grænser, og han stoler på mig. Det her er magt, og pisse frækt !

Jeg går ud til ham, stiller mig tæt op ad ham, puster ham let i øret, lader pegefingeren følge hans læbers bue, ned over hagen, blidt ned over halsen, han stønner sagte, og jeg trækker ham hårdt i hans kortklippet hår,

"Står du og nyder det, dit svin ?" - Han gisper overrasket, og presser læberne sammen - Jeg tager hans hånd og trækker ham ind i lejligheden - inden for døren sparker han sine sko af, og han står nu i jeans, skjorte og bare tæer. Jeg placerer ham så han står med røven op af køkkenbordet - langsomt knapper jeg hans skjorte op, trækker den ned over armene, stryger en hånd over hans overkrop - de bløde hår på hans bryst kilder min håndflade, hans brystvorter stritter, og jeg kan ikke dy mig, jeg bøjer mig frem og lader tungen glide hen over den ene... Han har lært lektien, han ikke så meget som rokker med det ene øre, istedet bider han sig i læben,

og jeg bevæger tungen nedad - ned over maven, ned til navlen, sætter mig på hug, og knapper hans jeans op. Da jeg trækker dem ned til hans knæ, længere ned til anklerne, står han blottet og stiv - han træder ud af bukserne, og står nu nøgen foran mig. Jeg skubber ham rundt, så han står med albuerne på køkkenbordet, og røven stritter mig lige op i ansigtet - "Hvad fanden - Står du og gør dig til ?" siger jeg hårdt, og aflevere et hårdt klask i hans ene balle, han gisper og jeg slår igen. Jeg spreder hans ben lidt, sætter mig på hug bag ham, og lader mine hænder glide op ad hans ben, videre op ad hans lår, krammer hans baller, forsigtigt lader jeg hænderne glide om foran på ham, og nusser pikken. Jeg bøjer mig frem, og begraver ansigtet mellem hans baller, langsomt slikker jeg hans røvhul - blidt lader jeg tungen udforske ham, imens min ene hånd krammer hans nosser. Jeg gør min tunge hård, og presser spidsen ind i hullet, han stønner næppe hørligt, men jeg høre det - og straffer ham med et par hurtigere slag på den ene baller, imens min hånd krammer hårdere om hans nosser og min tunge begraver sig i hullet. Jeg trækker hovedet væk, spytter på mine fingre, og forsigtigt lader jeg min pegefinger lege med hans hul, uden at trænge ind. Efter lidt leg, presser jeg fingeren ind, imens min hånd tager et fast greb i hans pik. Mine hænder arbejder intenst på ham, og hans udløsning er nærmt forestående. Han klynker lidt under min behandling, og jeg tilføjer en finger mere imens jeg spiller hans pik hårdere og hurtigere. Han hvisker stønnende "Jeg kommer snart" og jeg fjerner min hånd fra hans pik, trækker fingrene ud af hans røv, og rejser mig op - Tager fat i hans hår, og hvisker ned i øjet på ham, "Du kommer først, når jeg siger det!" Frustreret står han lænet ind over køkkenbordet med svedperler på panden og hurtigt åndedræt.

Jeg går væk fra ham, over til spisebordet og henter min flogger - jeg slår til og piskens haler svirper ned på køkkenbordet ved siden af ham - Det giver et sæt i ham, det havde han ikke regnet med. Jeg går tæt på ham, bøjer mig ned, og siger med lav stemme ind i hans øre, "Husk nu - du kan stoppe det når du selv vil, sig blå og jeg stopper..Okay?" Han nikker, og jeg kysser ham på øret. Min hånd glider fra hans skulder, ned over ryggen, ned til lænden, videre ned til ballerne, blidt lader jeg tommelfingeren kærtegne hans balle - Jeg kan mærke han slapper af, og hurtigt trækker jeg hånden til mig og lader pisken svirpe på hans ene balle. Han gisper, jeg slår igen, og han klynker - igen og igen lader jeg slagene hagle ned over hans nu røde baller - men han giver sig ikke. Jo mere han klynker og stønner, jo hårdere slår jeg - skiftevis med flad hånd og pisken.

"Du kan stoppe den her ydmygelse - sig det jeg vil høre" - siger jeg hårdt - efterfulgt af et hårdt slag med pisken på den ene balle - "Fuck dig" hvisler han ud mellem tænderne - og jeg kvittere med et "Uhh - forkert svar" og to hårde slag i røven.

Jeg trækker mig væk - går over og tænder en smøg, og tænder samtidig stearin lyset - Jeg sætter mig på en stol og venter - da det er godt varmt og stearinen løber ned af lyset, rejser jeg mig op, skodder smøgen og går over til ham igen - i den ene hånd har jeg lyset, og den anden hånd pisken - jeg står bag ham, og jeg drejer lyst så stearinen løber ned på hans ene balle - da det rammer ballen spjætter han, og klynker. Jeg drypper stearin på den anden balle, og giver ham samtidig et par hurtige slag med pisken. Han vrider sig og begynder at spille sin pik med den ene hånd - det er mit stik ord så jeg blæser lyset ud, vender ham rundt, tager pikken ud af hånden på ham, og sluger ham til roden - imens presser jeg en finger op i røven på ham, og han stønner højt. Han kommer forholdsvis hurtigt, og jeg tager hele ladningen i munden, suger det ud af ham.. Jeg rejser mig op, og spytter hele ladningen ned i et glas. Jeg trækker ham med ud på badeværelset, ud i brusekabinen - derude ligger han sig på alle fire, jeg stiller mig bag ham, giver ham nogle hurtige klask i røven med flad hånd, og begynder igen at fingerkneppe ham. Jeg trækker fingrene ud, spytter ham i hullet, og finder den dildo frem jeg har lagt derude. Jeg smøre den hurtigt ind i olien som også står derude, og forsigtigt lader jeg hovedet af dildoen, presse sig mod åbningen - han stønner og piver, og jeg klasker ham hårdt i røven, imens jeg lader hovedet på dildoen glide ind i hans røv.

Langsomt begynder jeg at kneppe ham i røven, og han tænder voldsomt på det. Han ligger blottet på alle fire, med en dildo i røven, jeg går ind i brusekabinen - op til hans overkrop, og presser den ned i gulvet, og drejer hans hoved så han ligger på knæ, med røven i vejret, overkroppen nede i gulvet og med hovedet drejet så jeg kan komme til. "Åben munden" siger jeg hårdt, og han gør som jeg siger - jeg venter - bevæger dildoen i hans røv, hurtigt ud og ind, og da han stønner - tager jeg glasset med hans eget sperm, rækker det ind over hans mund, og hælder så det løber ned i munden på ham. Han for det i munden og spytter det ud, jeg trkker dildoen ud af røven, ber ham vende sig så han ligger på ryggen, sætter mig overskrævs på brystet af ham, og hælder resten af spermet i glasset ned i munden på ham. Han spytter og hakker - og da han hvisker "Nu" trækker jeg op i den korte kjole jeg har på, tager en dyb indånding, og tisser ham på brystet - så det løber ned over ham, ned til halsen, ned over armene - nu kommer hans forløsning - hulker - han ryster, og endelig for jeg mit "BLÅ" - jeg skræver af ham - trækker ham op i siddende stilling, sætter mig foran ham, og holder om ham, imens han hulker og ryster.

Da han er faldet til ro, vasker jeg ham med en blød svamp, sørger for at være så blid som mulig, så kærlig som mulig - og da jeg har tørret ham, hjælper jeg ham i tøjet, giver ham et stort knus, lukker ham ud af døren - og først DER tager han bindet fra øjnene... Senere da jeg har gjort rent, ryddet op og sidder og ryger i sofaen tikker der en sms ind - den er fra ham, og den indeholder kun et ord - "TAK !!".. Smilende skodder jeg smøgen, slukker lyset, og går iseng..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for god læsning Engel.... spændende og pirrende historie....

Måske sku' man.....? Naah... det går han sgu nok ikke med til :lol:

Men damn.... den gik da lige i trussen :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for god læsning Engel.... spændende og pirrende historie....

Måske sku' man.....? Naah... det går han sgu nok ikke med til :lol:

Men damn.... den gik da lige i trussen :P

Takker for det ! :=)

Desværre hænger mændene der er til den slags, ikke på træerne :lol: *Tøsedrenge* :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hey, jeg tænder slet ikke på at blive domineret. Men den der gjorde altså et eller andet... Fuck, den er fræk!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Mange tak da :0)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Fuck jeg ville gerne lægge krop til det der

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Fuck jeg ville gerne lægge krop til det der

Du siger bare til *G*:wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

passer desvære ikke lige ind på beskrivelsen af ham fyren *S* er nok lidt for rund diverse steder *G*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

passer desvære ikke lige ind på beskrivelsen af ham fyren *S* er nok lidt for rund diverse steder *G*

Jo mere rund manden er, jo mere synger det når pisken rammer hans krop :love: :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er jo det og jo mere stribet flæsk bliver der *G*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er jo det og jo mere stribet flæsk bliver der *G*

:lol: :lol: :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hey SortEngel... du har fået mig til at indse at jeg er en tøsedreng *LOL* men fuck, den der gik lige ned i banditten. Frækker historie... wow, du er noget helt specielt! Knuz

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hey SortEngel... du har fået mig til at indse at jeg er en tøsedreng *LOL* men fuck, den der gik lige ned i banditten. Frækker historie... wow, du er noget helt specielt! Knuz

Ja GU er jeg så *GG* Men fortæl det ikke til nogen.. :0) *Tøsedreng* :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Må tilslutte mig de andres ros. Virkelig god og velskrevet historie! Og så selvfølgelig vildt fræk.

Kan ikke helt finde ud af om jeg også er en tøssedreng!

Og så lige et enkelt spørgsmål: Kunne du virkelig bare gå i seng efterfølgende?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Må tilslutte mig de andres ros. Virkelig god og velskrevet historie! Og så selvfølgelig vildt fræk.

Kan ikke helt finde ud af om jeg også er en tøssedreng!

Og så lige et enkelt spørgsmål: Kunne du virkelig bare gå i seng efterfølgende?

Det kunne jeg da sagtens ! Er det da meget forkert :confused:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

nu kommer spørgsmålet til ½ million - er det noget du har oplevet eller noget du har digtet?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

nu kommer spørgsmålet til ½ million - er det noget du har oplevet eller noget du har digtet?

Hvis du fjerner det med at pisse på ham - og ændre hans alder til 28 - så er det noget af det - jeg praktisere med villige frække mænd :love: :wink:

SÅ ja - Det skrevne ord er rigtigt - denne gang - dog med nogle ændringer !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe, det var nu ikke din samvittighed jeg tænkte på!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Syns det lyder aldeles vidunderligt :-)

Skriv noget mere - skid på de uregelmæssige verber - jeg har 4 minutter igen .....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Syns det lyder aldeles vidunderligt :-)

Skriv noget mere - skid på de uregelmæssige verber - jeg har 4 minutter igen .....

Kan jeg da ikke nå på 4 minutter :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe, det var nu ikke din samvittighed jeg tænkte på!

DET ved jeg godt - Men jo - Jeg kan sagtens gå i seng bagefter - Man har vel selvkontrol :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmmm, det tror jeg så ikke jeg kunne :lol:

Men hatten af! Jeg tror måske man drømmer sødt!

Skriv endelig mere. Jeg har mere end 4 min.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for historien, sidder og håber at der en dag vil dukke sådan en kvinde op og tage mig under den form for behandling

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Fed "historie".. I like it...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

fuck hvor ville jeg ønske det var mig det der !! :o

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu