At slikke bagi

32 indlæg i dette emne

Kunne godt tænke mig at prøve at blive slikket :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Var vild med det lige fra første gang der var en fræk kvinde der gjorde det ved mig..

Og hvis jeg kunne nyde måtte det jo også gælde den anden vej?

Så det var så måden jeg opdagde det på, og selve det lidt vovede og forbudte som Jack siger det: Det får det kun til at rykke endnu mere!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har gjort det nogle enkelte gange ved min kæreste, men er faktisk ikke 100% klar over om hun er vild med det eller ej - omvendt har hun i hvert fald ikke klaget når jeg har gjort det ved hende. Jeg synes det er ret frækt... Jeg er dog aldrig selv blevet slikket bagi, men det kan da være det kommer en dag..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har nydt rim-jobs en del gange, som en del af egentlige scat-lege, hvor pigen slikkede løs.

Dette var en del af vore rollespil i et BDSM forhold, hvor hun var den submissive part, hvilket vi begge nød helt vildt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Er blevet slikket flere gange,nyder det,men det har altid været en fyr.Om piger er bedre,ved jeg ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan kun tilslutte mig, at det er utrolig frækt og lækkert at slikke en kvinde i røven.
Har nydt dette med flere - dog langt fra alle - som jeg har kendt. Man finder ud af, hvem der har lyst til sligt og hvem jeg har lyst at gøre det med.
Og dette er heller ikke noget der er på repotoiret så tit. Stemningen skal være den rette og hun skal føle sig ren og lækker og det samme gælder mig selv, at jeg føler hun er ren og indbydende og i humør til dette.
Ser frem til igen at nyde dette sammen med min kvinde, nu snart. Hvor hun, efter at jeg har givet hende en god, lang omgang massage, og derfor er totalt afslappet og tændt, vil nyde, at jeg konsentrerer mig om hendes røv, kæler for den og så går i gang med at slikke hendes røvhul godt og længe. Og idet hun kan mærke, og også får at vide, hvor meget jeg nyder dette utrolig frække, at hun også bare ta'r imod og nyder det ....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

2 gange har jeg slikket en kvinde i røven. Eller, dvs, med 2 kvinder. Første gang sidste sommer. Og jeg ELSKEDE det! Ligeledes gjorde hun. Lagde stille ud med at slikke hendes fisse, vendte hende om på alle 4 og fortsatte med at slikke. Langsomt bevægede jeg mig op mod stjernen. Hun rakte bagud, spredte ballerne og stønnede. Det var så pisse frækt. Hele oplevelsen var så surrealstisk. Hun elskede i forvejen analsex, og var ikke blevet slikket bagi (eller taget) af hendes kæreste gennem 6 år. Så hun nød det bestemt ligeså meget som jeg. Det endte selvfølgelig med en omgang skøn analsex, med efterfølgende blowjob.

Anden gang var i en brandert, til en fest hos mig selv. Flere timers flirten, oralsex div steder, finger og dry-humping. Til sidste smed jeg hende ned på sengen, hev hendes røv op og slikkede hende i begge huller inden jeg tog hende bagfra og kom ud over røven. Var stadig hård, og sæd er fremragende glidecreme ;)

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu