At slikke bagi

32 indlæg i dette emne

Ansporet af dette indlæg i "kun for kvinder" fik jeg lyst til at høre, hvor mange af jer fyre, der slikker kvinden bagi Indsendt Billede

Hvorfor gør I det? Er det for kvindens skyld eller lige så meget for jeres egen? Benytter I jer af specielle teknikker?

For mig er det ret naturligt, at når jeg slikker fisse, jamen så slår min tunge da også lige en smut forbi naboen :P Det har en formidabel virkning på fruen, og det tænder også mig helt vildt! Det er en helt anden oplevelse end at slikke fisse. Ikke bedre som sådan, men bare fuldstændig anderledes.

Af en eller anden besynderlig årsag føles det ekstra intimt :ashame:

Måske nok fordi det - i hvert fald i mit tilfælde - er noget, jeg kun vil gøre med en, jeg virkelig holder af og føler mig tryg ved :cust34:

Og den der "det smager da af lort" skrøne, den holder altså ikke :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg gør det og både for min og hendes skyld vi elsker begge 2 at gøre det ved hinanden :dryp:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Wow! Davincy er den eneste ud over mig, der gør den slags? :confused:

Tihi! Jeg føler mig næsten helt pervers nu :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja - skam jer - små svinemikler !!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja - skam jer - små svinemikler !!

Hey! Dette her en en klub kun for drengerøve. Smut, tøsebarn :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg melder mig også ind i klubben - jeg gør det fordi jeg synes det er møghamrende frækt :D Jeg har endnu ikke mødt en pige, der ikke brød sig om det, men det kommer nok en dag, hvis jeg bliver ved med at føre promiskuøs livsstil :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hey! Dette her en en klub kun for drengerøve. Smut, tøsebarn :P

"Tøsebarn" ?! Det var da vist ikke helt almindelig tobak, der var i den pibe, hva' Snemand?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Wow! Davincy er den eneste ud over mig, der gør den slags? :confused:

Tihi! Jeg føler mig næsten helt pervers nu :lol:

Skal vi være perverse sammen ?? :slem: :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Bare lige for at tilkendegive en mening - så er det pisse fesent at møde en fyr, der IKKE gør det - og som har holdning - "Det er pisse klamt" - NEJ det er ikke, det er møg frækt og fantastisk dejligt.. Åhh :love:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville gerne melde mig ind i klubben, men kæresten vil ikk ha' det :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er simpelthen så klamt - at slikke et andet menneske bagi, og det er der godt nok ingen der får mig til. Nå nej - sorry: Det er der godt nok ingen, der får mig til at LADE VÅRE MED :love:

Jeg synes det er intimt, privat og lidt forbudt, og det tænder mig mindst lige så meget som at slikke fisse (hvilket er en hel del :lun: ). Og jeg gør det IKKE for hendes skyld. Jeg gør det i allerhøjeste grad for min egen skyld...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

og lidt forbudt

Ja, det er det nemlig! :P :p

Og det er også en helt vildt fed måde at vise intimitet og nærhed på. Jeg mener, man kysser jo vitterlig ikke røv på hvem som helst :happy:

Jeg gør det i allerhøjeste grad for min egen skyld...

Talt som en ægte gentleman :lol:

Just kidding, jeg er fuldt ud enig med dig. Faktisk ved jeg ikke, hvem af os det tænder mest: hende eller mig :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville gerne melde mig ind i klubben, men kæresten vil ikk ha' det :(

Nå, men du er alligevel lidt med i klubben - du har lysten :toungue:

Har du nogensinde prøvet at gøre det på hende? Har hun nogensinde prøvet det?

Jeg kan såmænd sagtens følge, at ikke alle er lige tændt på ideen. Det er jo trods alt et ret privat sted. Endda langt mere privat end vores ellers så intime dele. Der er nok også et element af tillid og selvtillid i det:

Føler hun sig sikker nok på sig selv til at lade dig gøre det? Rigtig mange forbinder jo den ende med noget helt, helt andet og frygter vel lidt for hygiejnen i det. Også selvom man har en ganske almindelig og sund hygiejne. Frygten for uheld og den medfølgende ydmygelse er ret udbredt - og også forståelig nok.

Men jeg har aldrig nogensinde oplevet et uheld af nogen art i den forbindelse. Hverken i form af lugtgener eller synlige efterladenskaber.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er sku en fræk ting, men kravet er også at hun er 110% ren og hygiejnisk, hvilket i sig selv kan være meget kompliceret medmindre hun lige har været i bad. Det er et område med ekstrem mange baktusser, så man skal lige være ekstra opmærksom.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg melder mig også på banen som tilhænger af det :love:

Det er kanon frækt og som Jack siger er det lidt forbudt. Hvilket bare gør det endnu mere spændende :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg slikker ofte og gerne en pige bagi. Frækt og intimt til nydelse for begge parter:love:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå, men du er alligevel lidt med i klubben - du har lysten :toungue:

Har du nogensinde prøvet at gøre det på hende? Har hun nogensinde prøvet det?

Jeg kan såmænd sagtens følge, at ikke alle er lige tændt på ideen. Det er jo trods alt et ret privat sted. Endda langt mere privat end vores ellers så intime dele. Der er nok også et element af tillid og selvtillid i det:

Føler hun sig sikker nok på sig selv til at lade dig gøre det? Rigtig mange forbinder jo den ende med noget helt, helt andet og frygter vel lidt for hygiejnen i det. Også selvom man har en ganske almindelig og sund hygiejne. Frygten for uheld og den medfølgende ydmygelse er ret udbredt - og også forståelig nok.

Men jeg har aldrig nogensinde oplevet et uheld af nogen art i den forbindelse. Hverken i form af lugtgener eller synlige efterladenskaber.

Lad mig sige det sådan at nu er jeg fuldbyrdigt medlem af klubben :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Smiler jeg gør det også når situationen opstår og det gør den jo engang i mellem jeg har kun oplevet det med gode resultater for os begge, hinde den sidste jeg gjorde det ved blev meget opstemt og udbrød "sådan har jeg aldrig prøvet det før men super dejlig" smiler og ja det er dejlig også selv at blive slikket :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

:jumping: Fedt! Tillykke med det :D

Åv, den her her tråd giver mig lyst til at slikke røv igen :(. Men røven er for langt væk...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er vel også svært at nå, med mindre du kan knække sammen på midten :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er vel også svært at nå, med mindre du kan knække sammen på midten :lol:

:lol: - du ved jo godt, hvad jeg mener. Det er sgu da ikke MIN røv - skvadderhoved :lol:

Good one :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol: - du ved jo godt, hvad jeg mener. Det er sgu da ikke MIN røv - skvadderhoved :lol:

Good one :wink:

Men du ville gerne kunne, ikk?... :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Alrighty then! :bigsmile: Tillykke med det!

*sender dig omgående et medlemskort*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Men du ville gerne kunne, ikk?... :D

Nope. Det har jeg folk til ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er ret vild med det. Dog er min kæreste ikke helt med på den, hverken mht. at give eller modtage. Men hvem ved, måske kommer det en dag (jeg håber!)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu