Strap-on - hvor udbredt et den?

12 indlæg i dette emne

Jeg er blevet lidt nysgerrig....hvor udbredt er Strap-on'en i de danske hjem? hvor mange af jer mænd har en kone/kæreste der bruger den på jer? Synes selv det er frækt, men har ikke helt fået overbevist min nuværende om det...

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

kan ikke svare på dit spørgsmål - blot fortælle jeg bruger den sammen med mine elskerinder, og at jeg med fornøjelse skal bruge den på den mand, jeg næsten har på gaflen, og som jeg ved er til den slags.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Lyder spændende...heldige dig - og ham *s*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Erotiker.

Mig og min sexpartner bruger nogle gang strapon når hun er tændt på at bolle mig bagfra.det er ca 1½år siden jeg første gang prøvede strapon i min røv..jeg er ikke bøsse men ka faktisk godt li at blive fyldt ud og blive bollet som om man var en kvinde.Vi er begge gummiregntøj fetister og jeg ka godt li at se og sutte en strapon-dildo der er spændt uden på hendes regntøj.

Hvis du selv er ny i det med en strapon..så start selv med at putte en dildo op i din røv måske medens du spiller pik..find ud af hvad der er din rette størrelse..det er ikke så fedt at starte med en der er forstor til dit hul.

med mindre det er smerte du tænder på når du vil bolles?Brug altid olie eller cream på strapon.en osse din røv måske..

Vi startede med en 2.5cm dia 20cm lang..vi har 3 strapon.s idag..og jeg ka godt slappe af med ringmusklen hvis hun vælger den største på 5.5cm dia og 28cm lang..det er lidt smertfuldt i starten men det er faktisk rigtig dejlig efter et 1min eller 2..når røven er fyldt ud og en varm lækker fornemmelse breder sig op gennem kroppen..min pik blive alt meget hård og spiller jeg den samtidig med at hun boller mig så går der ikke lang tid før jeg kommer.

Som sagt..Erotiker..det kræver lidt træning..jeg ønsker jer al held og lykke.

Til din kone eller dame vil jeg sige..Hvis i ikke prøver det af..så ved i ikke om i tænder på det!!!

Hvor mange der i danmark bruger strapon på manden..Det ved jeg ikke..jeg kender ikke andre der bruger det..Der ka være lidt tys tys omkring det da de fleste mænd ikke vil virke bøsseagtig..der er ikke noget bøsseagtig i at en kvinde boller sin fyr.s røv efter min mening:)

Mvh Regntøjsex:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Damen og jeg har en og damm det er skønt når hun bruger den på mig. :dryp: :lun: :love:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

mig og kæresten har en og det er bare mega fedt at blive taget af hende!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har også en, og hun kan sætte en på indersiden til sig selv:slem:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

ved ikke hvor udbredt det er...... men vi har også én - og det er saftsusme frækt!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Til jer der har en strap on, i kan måske hjælpe lidt med hvor man finder en god en af slagsen? Jeg er en rimelig lille størelse, så skal være meget justerbar. Ved ikke rigtig hvor jeg skal kigge, men vil blive super glad hvis i kunne hjælpe mig.

Tak :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Lambi, hvis du bor i nærheden af en sexshop kan du jo prøve at tage derind og høre dem? Jeg ved at de er rigtig venlige og forstående i Lust i Århus. De kan hjælpe med både stort og småt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Til jer der har en strap on, i kan måske hjælpe lidt med hvor man finder en god en af slagsen? Jeg er en rimelig lille størelse, så skal være meget justerbar. Ved ikke rigtig hvor jeg skal kigge, men vil blive super glad hvis i kunne hjælpe mig.

Tak :)

ellers findes der også en latex dildotrusse,med indvendig og en udvendig dildo,

vi har selv både dildotrussen og almendelig strapon,og trussen sidder helt klart bedst fast.

bliver selv "taget" en gang i mellem af konen,nyder det,det sgu frækt.

nogen gange med lidt roææespil,hvor hun også tvinger meig til og sutte den først,og evt. iklædt hendes undertøj

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

http://www.joybox.dk/group.asp?group=177

Disse fra Joybox synes jeg personligt ser MEGET spændende ud, især fordi man så ikke skal døje med grimme stropper, eller en grim "trusse" - samt at begge parter her får noget ud af den.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu