offentlig ydmygelse

9 indlæg i dette emne

hej, jeg er 'blotter', og jeg vil gerne udstilles og ydmyges offentligt.

jeg har mange gange optrådt i mit damelingeri - også uden trusser - , og fået en bøde for blufærdighedskrænkelse herfor. Det var en rigtig god oplevelse, da jeg blev hentet af politiet.

Jeg har drømme om at være en lænkehund, så alle kan se mig; eller at handle ind i Bilka, Horsens, i mit lingeri - helst uden trusser, så politiet henter mig igen!!

Jeg vil på ingen måde genere nogen, men kun føle fornedrelse og skam.

Preben Dahl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

hej, jeg er 'blotter', og jeg vil gerne udstilles og ydmyges offentligt.

jeg har mange gange optrådt i mit damelingeri - også uden trusser - , og fået en bøde for blufærdighedskrænkelse herfor. Det var en rigtig god oplevelse, da jeg blev hentet af politiet.

Jeg har drømme om at være en lænkehund, så alle kan se mig; eller at handle ind i Bilka, Horsens, i mit lingeri - helst uden trusser, så politiet henter mig igen!!

Jeg vil på ingen måde genere nogen, men kun føle fornedrelse og skam.

Preben Dahl

Hej!

Jeg har stor respekt for menneskers lyster og naturligvis også din. Vi kan ikke alle være til det samme og kan som sådan godt forstå du udlever den, men problemet er at dine lyster kan genere nogle.

Som 12 årig havde jeg selv oplevelsen af at møde en blotter i S-toget og den oplevelse skræmte mig længe efter. Jeg sad som altid og kiggede ud af vinduet i toget. Da det var en mørk vinter aften kunne man se spejlbilledet fra kupeen i vinduet. Jeg kunne se at der i kupeen sad en dame og en mand. Da vi havde kørt et stykke gik damen over i den næste kupe så jeg nu sad alene med manden i kupeen. Jeg så igennem vinduet noget der lignede en stiv pik. Som 12 årig vidste jeg jo godt hvad det var, men følte det tæmmelig krænkende at han vidste den til mig i et S-tog. Da jeg så den i vinduet vendte jeg mig om for nu at tjekke om det var rigtigt. Det var det.. :cry: Jeg sad STIV af skræk og kiggede ind i vinduet... Da toget nåde Ålstykke løb jeg ud til døren for at komme væk. Manden rejste sig og fuldte efter. Han stod bag mig op ad togdøren og tiden fra toget kørte ind mod stationen til jeg kom ud føltes som flere timer.

Der jeg kom ud løb jeg over til bussen og kom ind i bussen uden ham... Da jeg kom hjem stortudede jeg foran mine forældre...

Jeg lidte ikke fysisk overlast, men det ramte mig psykisk. Jeg har det fint med oplevelsen i dag, men jeg kan godt spekulere over om han havede fuldt efter mig hvis jeg skulle gå hjem fra stationen?

I dag tager kæresten og jeg selv billeder af hende offentligt hvor hun viser bryster, men vi prøver på at gøre det uden at børn og andre ser det. Vi kan således godt lide at lave frække ting offentligt, ligesom sex offentlige steder bestemt er på vores hitliste, men vi dyrker ikke sex for at blive set offentligt. Vi dyrker sex offentligt fordi tanken om at blive opdaget kan virke fræk.

Uanset hvad bør vi alle der er til de offentlige sysler prøve at gøre det på måder og steder hvor det genere færrest mulige mennesker. Sex i skoven eller på stranden en sommeraften er jo altid hyggeligt når bare det foregår et sted hvor der ikke færdes børnefamilier.

Som blotter ved jeg godt at det netop tænder blotteren at vise sig frem, så det kan være svært at til gode se både lyster og etik..

Smurfs

Jesper

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Preben. Jeg har set dig her i Horsens. Jeg synes at det er DYBT UFORSKAMMET af dig at udstille dig for andre på den måde. Det er kvalmende ulækkert pludselig at blive vidne til en mands liderhed på den måde. Det kan godt ske at du mener at det er nedværdigende at blive behandlet på den måde, men tænk på os der ikke har lyst til at se en stiv pik steder hvor vi ikke forventer det. Det kan godt ske at du ikke vil genere nogle, men det gør du!!! Tænk på de stakkels børn der ser dig. Udlev for dig selv med en kvinde der er med på den, men fri os andre for det. Det er ulækkert og ubehageligt!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Preben. Jeg har set dig her i Horsens. Jeg synes at det er DYBT UFORSKAMMET af dig at udstille dig for andre på den måde. Det er kvalmende ulækkert pludselig at blive vidne til en mands liderhed på den måde. Det kan godt ske at du mener at det er nedværdigende at blive behandlet på den måde, men tænk på os der ikke har lyst til at se en stiv pik steder hvor vi ikke forventer det. Det kan godt ske at du ikke vil genere nogle, men det gør du!!! Tænk på de stakkels børn der ser dig. Udlev for dig selv med en kvinde der er med på den, men fri os andre for det. Det er ulækkert og ubehageligt!

Hvor har du dog så evig ret!

Jeg kunne ikke drømme om at dømme nogen for deres sexualitet... hvor extrem den end måtte synes i mine øjne.... Så længe ALLE involverede parter er enige om det, og er med på legen.

Men når en sexualitet bliver påduttet folk, som ikke har bedt om at være med, bliver involveret, så går det langt over stregen for mig! Og da i særdeleshed når det går ud over børn.

Jeg har kun foragt tilovers for den slags handlinger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er da meget smart... Han skriver om sin fetish ang. kritik og udmydelse og det får han så her igennem. Hæ.

(Tænke Tænke....Hvis jeg nu skriver at jeg elsker bj. Kommer bjerget så til muhammed)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg er også blotter men jeg gør det på houstrupstrand om sommeren og ikke over for børn vis der er børn i nærheden gør jeg det ikke hver har jo sin lyst første gang jeg blottede mig var over for min nabo kone det var vildt frægt jeg stod inde i mit soveværlsevindue og blottede mig hun grinte bare da hun så mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kom i tanke om en swingerveninde.

Hun havde været i klub og ordnet en håndfuld fyre og enkelte kvinder,

på vej hjem i toget blotter en stodder sig for hende.

Jeg mener, damen ar altså set pik den dag i ubesemt antal, og alligevel blev hun rasende.

Smækkede fyren en, meldte ham til vognføreren og skrev et harmdirrende indlæg på et Forum.

Så ja, duger ikke at overraske folk på den måde. Selv forherdede swingere bliver rasende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

"Jeg vil på ingen måde genere nogen, men kun føle fornedrelse og skam."

"jeg gør det på houstrupstrand om sommeren og ikke over for børn"

Jeg mangler simpelthen ord for at hælde sådan en gang pis ud. Begge indlæg bærer jo tydeligt for, at den er smuttet oppe på øverste etage. Nu er det jo desværre sådan, at når nogle mænd løber tør for ord, så taler knytnæverne for dem. Jeg har aldrig været i nærheden af at være voldelig, men hvis en eller anden skulle få den ide, at krænke min datter eller kæreste, så ville jeg sgu nok opleve en ny side af mig selv..

Overvej lige næste gang I står og synes det er fedt at vise tisseren frem, at I er langt værre end ham der smadrer jer et par på hovedet. Han udøver vold på kroppen, I udøver det på sjælen, hvilke ar heler hurtigst?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er godt nok vigtigt at man tænker over, om ens seksuelle lyst skader andre. Jeg kender kvinder, der er mærket for livet, fordi en eller anden har vist tisseren - eks. i S-toget eller metroen.

Find dog et sted, som er semi offentligt - eks. en swingerklub eller andet og vis den der istedet. Jeg er godt klar over, du så ikke mener det er det samme - altså følelsen, men der er altså også grænser for, hvor langt man kan gå.

Det der er ikke consensual - et barn eller sågar voksne har ikke samtykket til det der og det kan skade sjælen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu