bondage drøm, med FFMf

12 indlæg i dette emne

Jeg havde aftalt at mødes med min ven. Han havde givet mig en adresse. Resten var en hemmelighed.

Huset var højt og gråpudset, med rødt tegltag. Der førte en lang trappe op til hoveddøren. Jeg ringede på med bankende hjerte, og følte mig meget mærkeligt til mode, da døren blev åbnet af to fremmede kvinder. De var klædt i ens grå nederdele, hvide skjorter, grå jakker og sorte slips.

Deres øjne var trukket kraftigt op med sort, og deres læber med rødt. Den ene var lyshåret, den anden rødhåret. De stirrede afventende på mig.

-G-Goddag, stammede jeg, intimideret af deres stirren.

Jeg sagde hvem jeg ledte efter.

-Kom ind, sagde den blonde.

Jeg trådte ind, og hun lukkede døren bag mig. Der var noget urovækkende ved den måde hun låste den på. Men jeg havde ikke rigtig tid til at tænke over det, for den rødhårede rakte sin hånd frem og sagde sit navn.

Jeg tog den. Hendes håndtryk var fast og roligt.

Blondinen kom hen og rakte hånden frem. Jeg greb den, og hilste på samme måde. Blondinen greb min hånd og holdt fast. Og fuldstændig uventet klikkede hun et håndjern om mit højre håndled.

Og samtidig greb den rødhårede min venstre hånd og førte den om på ryggen, samtidig med at det blonde gjorde det samme med den anden. Og inden jeg nåede at sige andet end

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg sætter denne på i håbet om, at nogen vil få lige så meget glæde af at læse den, som jeg havde af at skrive den.

Jeg regner med at skrive en fortsættelse, hvis det har interesse for nogen...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Syntes den var god, kunne godt tænke mig at læse en potentiel opfølger.

Grøn firkant :)

EDIT: Grønfirkant kunne jeg desværre ikke give, da jeg for nyligt allerede har givet dig en

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vågnede med et sæt. Og opdagede, at de andre tre lå i sengen hos mig. Den rødhårede lå på min venstre side. Hun duftede anderledes end før, og havde taget noget andet tøj på. Hvidt i stedet for sort. Hun lå på siden og så på mig. På min højre side lå min ven. Og blondinen lå i hans arm. Han strøg hende blidt ned langs siden.

Jeg følte et jag af jalousi. En ting var at de kneppede hinanden, det generede mig ikke. Men hans kærtegn var mine. Jeg sagde dog ingenting, for jeg vidste, at det var en barnlig og meningsløs jalousi, alt taget i betragtning.

Blondinen var også klædt i hvidt, helt magen til den rødhåredes outfit. Min ven var nøgen. De så på mig og smilede.

- Nå, det ser ud til at vi er klar til en omgang mere, sagde blondinen. Min ven havde en dims i hånden. Det lignede en USB nøgle. Men i næste øjeblik forstod jeg, hvad det var: En fjernbetjening.

Jeg gispede, da dildoen i mig rørte på sig. Langsomt og støt snurrede små kugler mod mine a- og g- punkter, og fik mig til at stønne.

- Nej, sagde min ven, ikke sådan.

Bevægelsen stoppede. Jeg slappede af.

- Er du tørstig, spurgte den rødhårede.

Jeg nikkede, og var glad for, at hun gav mig et glas rent vand at drikke. Den rødhårede holdt vandglasset, og blondinen satte sig med mit hoved i skødet og løftede det, så jeg kunne drikke.

Min ven satte sig mellem mine ben. Det kriblede i mig af forventning. Han løsnede stroppen der holdt dildoen og kuglen i anus på plads. Trak dildoen ud, ganske langsomt. Den kom ud med et svup. Han slikkede mine safter af spidsen på den, og mødte mit blik hen over den. Han smilede bredt. Så bøjede han sig ned og kyssede mit skød, ganske blidt. Berøringen sendte ilinger gennem mig. Jeg gøs af fryd. Hans pegefinger rørte ved spidsen af klitoris. Hvis han havde trykket til at alle kræfter havde det nok ikke haft nogen effekt. Men den lette berøring fik mig til at gispe højt.

Jeg udstødte en høj lyd.

-Hov, det går ikke, sagde den rødhårede. Hun havde sat glasset tilbage på bordet ved siden af sengen, og tog den gag der lå der.

Jeg lukkede munden. Jeg havde ikke lyst til at få den på igen.

Men blondinen greb mit hoved og tvang min mund op, så den rødhårede kunne sætte den ind. De spændte den fast. Min ven sad roligt mellem mine ben, og så til.

Da gagen var på plads stak han igen en finger ind mellem mine ben. Rørte ved klitoris, og førte den rundt langs skamlæberne. Pigerne bøjede sig ned og tog hver en brystvorte i munden.

Det gibbede i mig, og jeg spændte alle mine muskler. Bevægelsen var en reaktion. Kæden, der holdt mine håndled over mit hoved raslede og strammedes til. Det var ikke min mening at forsøge at komme fri, dels fordi jeg vidste, at det ikke var muligt. Men det var vidst sådan, det virkede.

Uden et ord svingede blondinen benene ud af sengen og drejede på et håndtag. Straks strammede lænken. Stålstangen mellem mine ben måtte være blevet sat fast til et par kæder i fodenden mens jeg sov. Nu lå jeg udstrakt på den bløde silkelagen. Hun kom ikke op i den igen. Min ven lænede sig ind over mig. Jeg kunne ane ophidselsen mellem hans ben. Han kyssede mine brystvorter. De blev omgående stive og hårde. Så lod han hænderne løbe over mit læderklædte liv, og ned over den korte del af mine lår, som var nøgen.

Hans hænder søgte ind under mig, og greb om mine baller. Et fast, men ikke brutalt greb.

Så sænkede han hovedet mellem mine ben. Hans tunge søgte målbevidst ind mellem de bløde, drivvåde hudlapper, og ramte den faste klitorisperle. Nærmest som et lille, blødt spyd. Tungespidsen prikkede drillende til den. Så kørte den videre ned, og dansede langs med indersiden af skedeåbningen, hvor hans finger havde været for lidt siden.

Så rejste han sig og så ned på mig. Det bankede og sitrede overalt i min krop. Især i mit skød og mine brystvorter.

Synet af hans flotte, nøgne krop og stift erigerede lem ophidsede mig yderligere. Jeg prøvede at vride mig, men kunne ikke.

Han trådte op ved siden af mig, og satte sig ned. Og så kom begge pigerne op i sengen igen. Begge udstyret med en lang, sort dildo. Blondinen kravlede op mellem mine ben. Hun havde et glubsk smil. Den rødhårede kravlede op til min ven, og tog ham i munden.

Men jeg fik kun lige anet det ud af øjenkrogen. For i det samme trængte den blonde sin dildo op i mig. Et hurtigt, hårdt stød, der fik det til at spjætte i mig.

Hun trak den langsomt ud, og gav mig lyst til at skrige af ophidselse. Men både mit skrig og de vilde bevægelser der fulgte efter, blev effektivt stoppet af gagen og restraints

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Stående bifald!

En virkelig godt beskrevet meget fræk historie! Det var en fryd at læse med!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

- Nå, vi må hellere vende tilbage til vores opgave.

Det var den blonde der talte.

En hånd følte mellem mine ben. Det gibbede i mig, ved den første, uventede berøring. Så kom en finger op i min skede.

- Uha, sagde hun.

- Ikke godt. Det er jo slet ikke rent. Det må ordnes igen.

Jeg forventer at de kom med vanddildoen igen. Men i stedet kom der en tunge.

En langsom, intens tunge, der gnubbede og slikkede mine kønssafter i sig. Så ramte en anden tunge anus. Og fire hænder gled op og ned af mine lår, hofter og baller.

Det var lækkert og intenst, og ophidselsen fik mig til at rive i mine lænker, og stønne og sno mig.

Til sidst stoppede de.

- Vi må hellere se at gøre os klar.

De gik.

Jeg stod og mærkede dråberne løbe ned ad min krop. Ned ad ryggen. Ned ad mine bryster. Over mine baller. Ned langs mine inderlår. Kildrende. Langsomt.

Jeg kunne hverken komme til at tørre eller klø.

Efter et stykke tid kom de tilbage. De sagde ikke noget, men løsnede mine ankler. Så tørrede de mine ben med bløde håndklæder. Langsomt og omhyggeligt frotterede de op ad dem. De kørte hurtigt håndklæderne over mit skød, og jeg gryntede, og ønskede, at de ville blive ved. Men i stedet tørrede de videre op. En af dem kyssede kort min ene brystvorte, mens hun tørrede under brystet.

Da de var færdige med at tørre mig, begyndte de at klæde mig på, uden at løsne mine hænder eller tage hætten af. De gav mig noget på, det føltes som et korset. Og g-strengs trusser, der lod til at være af blonder.

Og, til min forbløffelse, et skørt. Så tog de endelig mine hænder ned. De tog manchetterne af. Der var en smule vand under dem, som de tørrede bort, inden de låste nogle andre om mine arme. De nye manchetter var blødere, og dækkede et større stykke af mine underarme, end de andre havde gjort.

De blev samlet på ryggen og fæstnet tæt sammen. Så fik jeg besked på at løfte benene, et ad gangen, så de kunne give mig strømper og sko på. Tynde, meget fine strømper, kunne jeg mærke. Og meget højhælede sko.

Så tog de endelig hætten af mig. Jeg blinkede mod lyset, og prøvede at vende mig til at se igen.

Den blonde gav mig et halsbånd på. Et hvidt et, betrukket med stof, men som gik så højt op i halsen, at jeg ikke kunne dreje hovedet, da hun spændte det fast.

Hun satte en snor i, og trak afsted med mig, og mens vi gik, fik jeg anet, at alt mit tøj nu var hvidt. Hvidt og meget elegant.

De to andre var igen iført deres hvide outfits. Ved siden af deres, så mit tøj helt ærbart ud. De satte mig ned på en stol for at børste mit hår, og sætte det op. De ordnede også min makeup. Men ikke uden at røde ved mine bryster, der var dækket af hvidt stof, med kniplinger over, og hvor de ellers fik lyst.

Jeg så også, at de rørte ved hinanden, hvilket var noget lettere.

Men de brugte ikke så meget tid til det.

Da de var færdige med at gøre mig i stand trak de mig med sig ind i et andet rum. Derinde stod et aflangt bord. Og ved den ene ende sad min ven. Han havde også klædt sig om. Stadig helt i sort, men mere gammeldags. Han var meget elegant, og sad nonchelang tilbagelænet og ventede. Synet virkede ufattelig sexet. Jeg mærkede kløen mellem benene. Han smilede, da han så os, men rejste sig ikke.

Rummet var oplyst af mange stearinlys.

I den modsatte ende af bordet stod der en stol mere. Og midt for stod to over for hinanden. Stolene var gammeldags, store og højryggede.

Pigerne førte mig hen til stolen ved bordenden.

Sædet var vippet op, og i stedet var der en slags cykelsadel placeret midt i stolen. Og fra den sad en dildo. De to andre kvinder trak mig helt hen til den.

- Sæt dig der, sagde blondinen.

Jeg måtte løfte fødderne højt for at træde hen over stolens træramme, og satte mig besværligt. Uden hænderne til hjælp var det meget svært at komme ordentligt på plads. Men de to andre hjalp mig. Jeg gispede gennem gagen, da det glatte latex gled op i mig.

Mine ben kunne ikke sidde normalt, fordi stolen havde en solid træstiver, som sædet normalt hvilede på. Det, og sadlens placering gjorde, at de i stedet kom de til at stikke ned, og bagud, og jeg lå nærmest på knæ. Der var en polstret pind, som mine knæ hvilede på.

Hvis man så mig fra siden, så det nok ud, som om jeg sad normalt på stolen.

Blondinen låste et hvidt bælte om mit liv. Det sad fast med stropper i stolen, så jeg ikke kunne rejse mig igen.

Den rødhårede knælede bag mig, og låste mine ankler fast i cuf´

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

WAOW..... sikke en fantasi!!

Virkelig velskrevet... Tak for lækker læsning.

Må vist hellere gå i seng, og drømme om, at den en dag går i opfyldelse for mig :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Da jeg havde spist den sidste mundfuld, gik dildoen i mig i gang igen. Jeg stønnede og vred mig. Jeg lagde godt mærke til, at kvinderne rejste sig fra deres pladser. Men jeg havde ikke tid til at tænke over det, for bevægelsen i min skede krævede al min opmærksomhed.

Jeg tænkte dårligt over det, da de løsnede mine ankler fra stolen. Så løsnede de kæderne fra mine håndled, og tog bæltet af mig.

Den lyshårede satte en kæde i mit halsbånd igen, og trak mig ud på gulvet. Jeg var lige ved at snuble, da jeg trådte ud fra stolen, men det lykkedes mig at holde balancen.

De samlede igen mine hænder, denne gang foran og lænkede dem sammen.

Den rødhårede stak hånden ind under mit skørt og op i min kønsåbning. Så trak hun hånden ud igen.

Hun holdt den op til min mund.

- Smag lidt på det her sagde hun. Jeg strakte tungen ud, og smagte på min egen kussesaft, som løb ned af den. Hun smilede frækt og stak den i munden. Med alle tegn på nydelse suttede hun den, og trådte så til side.

Min ven trådte hen til mig i stedet. Kvinderne stod på hver side og holdt fast.

Hans arme lukkede sig om mit liv. Og hans ansigt var helt tæt på mig. Hans læber lukkede sig over min mund, ganske fort og let.

Berøringen sendte et strøm af ild gennem mine lænder. Jeg gispede. Mit eneste ønske var, at han ville røre ved mig, som han havde gjort tidligere.

- Jeg tror lige hun skal hvile sig lidt, sagde han med et lille smil, og jeg er sikker på, at han kunne læse begæret i mit ansigt. Jeg trængte ikke til at hvile mig. Jeg var liderlig.

- Det er sundt at hvile sig når man lige har spist. Han slap mig igen, og gik.

Pigerne stillede sig op foran mig, helt tæt på. Den rødhårede greb mit ansigt, som om hun ville kysse mig. Men hun stirrede bare smilende ind i mine øjne.

- Hende her har vist fået for fine fornemmelser, sagde den blonde.

- Jah, sagde den rødhårede… vi må vist hellere vise hende sin plads.

Først løsnede de mit halsbånd.

Så trak en sort læderhætte over mit hoved. Den havde huller til øjne og mund, og et indbygget halsbånd, som de satte snoren over i. Den blev strammet godt til med en snørring i nakken. Den blonde fandt et blindfold frem og lagde det over mine øjne. Det passede perfekt ind i masken, og blev spændt i nakken med flere remme. Den anden fandt en gag, og satte den i. Den gik et stykke ind i munden og holdt min tunge. Også den lod til at høre til hætten, og havde egne remme omkring mit hoved, som var temmelig grundigt pakket ind. Selv min hørelse var nedsat. Så begyndte de at tage mit tøj af. Først skørtet, som let flagrede ned omkring mine fødder. Derefter korsettet, og trusserne. De tog sig tid til at lege med mit våde skød og mine brystvorter, men ikke så længe.

En af dem begyndte at vikle reb fint og stramt om mine håndled oven over håndjernene, og bagefter om mine albuer, så de blev holdt tæt sammen. Hun gjorde det pertentligt og ikke så stramt at det gjorde ondt, men stramt alligevel. Derefter fjernede hun håndjernene. Samtidig mærkede jeg den anden sætte noget koldt op i min vagina. Det føltes som et kort stykke glat metal. Og bagefter satte hun en lille kugle op i min anus. Jeg gispede, for den var også af metal, og ligeså kold. Hun nulrede mig lidt over skamlæberne, og jeg sukkede gennem gagen og spredte benene i en tavs bøn om mere. Gennem maskens tykke lædersider anede jeg en lyd, der betød noget andet: Lyden af en taperulle, der blev trukket et stykke af. I næste øjeblik blev tapen trukket ind mellem mine ben, og placeret over mit køn.

Jeg trippede. Det var for meget, de tapede mit skridt til.

- Stå stille!

En flad hånd landede på min balle og mindede mig om at jeg var i deres magt, og der kunne ske værre ting. Tapen fik flere ture mellem mine ben. Så blev der viklet en strimmel et par gange rundt om mit liv, så det var, som om jeg havde trusser af kraftigt, bredt tape på. ’trusserne’ holdt de glatte dimser effektivt oppe i min vagina. Derefter tog en af dem mit ene bryst i sin hånd. Jeg havde lyst til at læne mig væk, og bede dem lade være. Men det ville ikke være klogt. En strimmel tape blev viklet om brystet, som kom til at stå ud i rummet som en flødeskumskage. Igen var det ikke så stramt, at det var smertefuldt, men bare lidt underligt.

De gjorde det samme med det andet bryst, og viklede så tapen omkring min overkrop og overarme, så kun brysterne stak ud. Fra skuldrene og ned til albuerne blev jeg viklet ind. Derefter viklede de mine underarme og hænder ind, fri fra torsoen, men foldede foran den.

- Sådan. Deres stemmer var blevet uldne af hætten, og jeg kunne ikke høre hvem der talte.

- Nu er hun snart klar til at gå til ro.

- Ja. Men vi må hellere tage skoene af hende. Hun skal da ikke hvile sig med sko på.

De løftede min ene fod og tog den højhælede sko af. Da jeg trådte ned var det, som at træde ned fra et trappetrin. Så tog de den anden sko, og jeg stod der, uden tøj eller sko, kun klædt i læderhætten, rebene og tapen.

Og så begyndte de at trække mig med sig. Først over tæpper og bonede gulve. Men snart over rå træplanker, og derfra ned af den stentrappe. Jeg hørte lyden af en tung trædør, der blev lukket hårdt bag os, og en skydelås.

Kvinderne ledte mig hjælpsomt ned af trappen, og hen over et stengulv. Det var ikke så koldt, at det bed i mine bare tæer, men varmt var det ikke. Jeg blev vendt om, og lagt ned på en træplade. En kort og smal træplade. Den var lige lang nok til, at min torso kunne ligge der. Først anede jeg selvfølgelig ikke hvor lang eller bred den var. De førte mig hen og vendte mig om, så jeg kunne sætte mig på en kant af træ. Så skubbede den ene min overkrop bagud, mens den anden løftede mine fødder fra gulvet.

Det var jeg lidt lettet over, for det kolde gulv var ikke rart for fødderne. På den anden side lå jeg nu på et temmelig lille stykke træ, og kunne nemt falde ned, hvis de slap mig. Jeg mærkede tydeligt at mit hoved hang ud over kanten, og kvinderne havde taget hver en af mine ankler. Så lagde de en kæde om dem. Et par gange. Da de slap dem, troede jeg, at jeg ville falde. Men kæden gav et kort klir, og holdt mig oppe. Så begyndte de at vikle mine ben ind. I tape, som den de havde kommet omkring min overkrop.

De viklede op over mine knæ og lår, og ned omkring mine tæer. Kun ikke udenpå kæderne. I stedet tog de kæden af, og tapede under den, inden de satte dem om igen. Derefter mærkede jeg, at noget blev skubbet ind under mig, og låst om mit liv. Det føltes lidt som et bælte, men var tykkere.

Det strammede til omkring mig. Og noget blev klikket på et sted mellemmine navle og min kavalergang.

Jeg vred mig, pludselig nervøs. Mere nervøs end før, mener jeg.

- Lig stille!

Klasket mærkedes tydeligt på min bare balle. Det var ikke hårdt men bestemt, og stemmen var utålmodig.

Noget blev sat fast i halsbåndet om min hals, foran. Og pludselig forsvandt træpladen under mig. Jeg hang frit svævende i luften, hængende i kæder til ankler, liv og hals. Men det trykkede ikke på min strube, så jeg lå ikke så ubehageligt som man skulle tro.

Jeg spjættede, da nogen med et nev i min ene brystvorte. Og et andet par fingre tog fat i den anden.

- Sov godt, sagde de to kvinder, og kyssede masken på panden. Så hørte jeg dem gå op ad trappen. Den tunge dør åbnedes og smækkede med et tungt drøn og et klik.

Hvor længe mon de havde tænkt sig at lade mig hænge her? Ikke så længe, vel? Min ven havde sagt at vi skulle lege senere, så det kunne vel kun være en kort periode. Men hvor længe var det? 20 minutter? En time? To timer? Den halve nat? Og hvordan skulle jeg kunne ane, hvor længe der var gået, på denne her måde.

Jeg lyttede, men kunne ikke høre den alder mindste lyd, hverken oppefra eller fra rummet. Jeg begyndte at tælle inde i hovedet, bare for at fordrive tiden. Men mine tanker strejfede. Jeg forestillede mig hvad der kunne foregå ovenpå. I soveværelset, eller en af de mange andre rum, som jeg ikke havde set. Jeg forestillede mig min ven sammen med de to dominante kvinder, og jeg må indrømme, at jeg blev jaloux ved tanken. Det ene scenarie efter det andet opstod i mit hoved, både vilde og stille.

Hvad der end skete på den anden side af den lukkede dør, var jeg ret sikker på, at det ikke var stramajsyning.

Så pludselig, var der noget der rørte sig i mig! Den lille metaldildo var også fjernstyret. Jeg spjættede forskrækket. Bevægelsen fik mig til at svinge fra side til side. Jeg gispede i gagen, da den lille dims sendte bølger af lyst gennem kroppen på mig til en næsten uudholdelig orgasme. Og jeg kunne hverken skrige eller flytte mig. Selv hvis jeg havde kunnet, havde ingen hørt mig, alene som jeg var i det aflåste kælderrum.

Musklerne i hele min krop spændtes, og satte gang i min svingen frem og tilbage i ujævne bølger.

Så slukkedes dildoen igen, lige så pludselig som den startede. Jeg gispede og mærkede sveden på min hud. På samme tid lettet og skuffet. Jeg hang stille og slappede af, og langsomt holdt jeg op med at svinge. Min vejrtrækning faldt til ro, og sveden tørrede på min hud. Jeg fir først gåsehud på mine bare baller og bryster. Mine brystvorter havde trukket sig sammen.

Men der måtte alligevel være varmt i rummet, for gåsehuden forsvandt, og jeg var i stand til at slappe af igen. Det var begyndt at prime i mine muskler af behov for at røre sig. Men der var ikke noget at gøre. Jeg prøvede at ignorere det, og det må være lykkedes.

For da den næste gang gik i gang, kan jeg huske at jeg drømte. Jeg drømte at min ven tog mig langsomt og omhyggeligt, og så blev hans pik pludselig elektrisk, og summede og brummede. Jeg vågnede med et set, og indså hvor jeg var, og at den lille dildo i mig var gået i gang.

Jeg forsøgte at lade være med at vride mig, men orgasmerne var uimodståelige, og mine muskler spjættede som om jeg havde et epileptisk anfald. Ikke at jeg kunne bevæge ret meget ud over min hals og mine ben, samt rygmusklerne, men det var nok til at starte bevægelserne.

Da dildoen stoppede, gispede jeg som en forkølet hund.

Jeg blev temmelig forskrækket, da noget stoppede min svingen frem og tilbage med et ryk. Der gik et par sekunder før jeg forstod, at det selvfølgelig var et par hænder, der havde grebet kæderne, som jeg svingede i, og stoppet bevægelsen.

- Nå, har du fået hvilet dig?

Min vens stemme. Han lød, som om han morede sig. På den gode måde.

Jeg nikkede. Det kunne jeg i det mindste. Han pillede lidt bagved hætten. Og et øjeblik efter blev gagen fjernet.

Hans læber berørte mine ganske let. Min mund var tør og min stemme var blevet væk. Men jeg nød berøringen og det den sagde: ’Jeg kan lide dig.’ Der var en stille respekt i den måde han gjorde det på.

Jeg hørte høje hæle mod gulvet og indså, at der var andre hernede end ham.

Kvinderne gik jeg ud fra, selvom sikker kan man jo aldrig være. Det undrede mig at de kunne være kommet ind uden at jeg havde opdaget det. Men måske havde de listet sig ind mens jeg sov?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hov, nu kom jeg sørme til at skrive en bid mere. Håber I kan lide den

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hov, nu kom jeg sørme til at skrive en bid mere. Håber I kan lide den

Så absolut :dryp:. Sad og fik en stiv pik af at læse den :o

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Met et mærkede jeg træpladen under mig igen. Halsbåndet blev klikket fri, og mine ben sænket ned. Mit liv og mine ankler blev løsnet fra ophænget, så jeg igen blev jordbunden. En varm mind lukkede sig om min ene brystvorte. I korte ryk blev tapen hevet af mine bryster. Jeg gispede dybt hver gang, men smerten var ikke så voldsom som jeg havde frygtet.

-Lad os komme op herfra, hørte jeg ham sige, et sted langt borte. Det var dejligt at mærke hans stærke arme løfte mit forsvarsløse legeme uden problemer, selvom jeg ikke er en lille let kvinde, men vejer mine 65 kg.

Han bar mig op ad trappen. Jeg kunne trinene og mærke luften ændre sig. Han bar mig op ad endnu en trappe, og på den rungende lyd kunne jeg mærke at han bar mig ud på badeværelset igen.

Han anbragte mig på noget der var blødere end et gulv. Så spændte han gagen af mig.

-Er du tørstig?

Jeg nikkede. Han holdt et glas til mine læber. Jeg forventede vand, og blev lidt overrasket da det var champagne. Men så drak jeg ivrigt. Lige til glasset var tomt. Han fjernede blindfoldet og hætten. Jeg missede mod lyset og så at vi var alene i det store badeværelse. Kvinderne var åbenbart blevet i kælderen. Min ven var nøgen. Jeg kom til at smile.

Han lagde hovedet på sned og trykkede på noget småt, han havde i hånden. Dildoen i mig gik i gang igen, og jeg gispede og stønnede, da nye strømme af liderlighed fik min krop til at dirre. Så stoppede det igen. Jeg sad på en lille madrads på et mindre bord. Det lignede et puslebord, men soldigt og stabilt.

-Hvor længe mon vand er om at opløse limen i det tape, spurgte han nysgerrigt.

I det samme opdagede jeg at det dampede let fra det store boblebadekar.

Han løftede mig op igen og lod mig forsigtigt glide ned i det varme vand. Han vidste, at jeg elskede vand, og det gjorde ikke mig noget at jeg allerede havde været i bad end gang den dag.

Så satte han en champagneflaske og to glas på kanten af karet, og kravlede op til mig. Han løftede mig op på sig.

-Kom her, min lille havfrue, sagde han. Jeg kunne godt se ligheden. Mine ben var stadig viklet ind i det sølvfarvede tape, helt op til maven gik det. Kun ballerne var fri. Han holdt mig ind til sig og kærtegnede mine brøde bryster. Så tændte han for vibratoren i mig igen. Og for boblerne. Der var åbenbart skumbad i vandet. For en mængde hvidt skum opstod, så snart vandet satte sig i bevægelse.

Han slap mine bryster kort for at holde glasset med champagne til mine læber. Så lod han igen hænderne gå på opdagelse på min halvt indbundne krop.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejlig novelle jeg ville gerne være slavefyr og selv opleve hård opdragelse som i novellen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu