Sprøjte/squirt orgasme guide/hjælp

Squirt?   41 stemmer

1. 1. Squirt?

Log ind eller register dig som bruger for at stemme i denne afstemning.

30 indlæg i dette emne

Ja GS :) jeg er klar over det er et tyndt videnskabeligt grundlag. Jeg har G punktet, og det var aktivt inden det fik et navn. Det jeg hinter lidt til, er vist jagten på alle de punkter fra A til G og ikke mindst pc ;) altså musklen. En kvinde kan godt slappe af med benene i luften fx hvis en 3. person holder fast i benene, så hun kan bøje i knæet.

hahahaha du er squ fin :bigsmile:

HVIS en 3. person holder fast *GGG* Det er jo ikke lige dét der dyrkes derhjemme hver gang... altså med en 3. person :bigsmile::bigsmile:

GS :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Selv om indlæggene ikke er af nyere dato, så sætter jeg alligevel et link ind, måske kunne det være noget andre kan bruge:

http://www.redtube.com/15878

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har endnu ikke prøvet at få en skede eller -sprøjteorgasme, men vil virkeligt gerne. Har fået en dejlig kæreste der er med at prøve diverse teknikker af. Jeg hører fra ham, at mit G-punkt, det svampede område, der svulmer op i ophidset tilstand, ligger ret højt oppe i min skede, så det er svært for ham at få masseret punktet med 2 kom her" fingre. Jeg kan mærke han rammer det og det er dejligt, men han snitter det ligesom kun. Well, det blive bedre hver gang og han giver mig nogle skønne orgasmer med kombinationen af tunge på klit og fingrene oppe i fissen. Vi "arbejder" videre og tager jeres ovenstående tips til os.

PS. se min tråd om latex handsker der ruller ned af min buttede arm, jeg vil gerne have tips om hvordan det undgås.

Mange tak :kiss:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Guide til sprøjte orgasme og onani

Sådan opnår du sprøjte orgasme - Er du klar til at opleve sprøjte orgasmens fantastiske univers, bliver du nød til at eksperimentere.http://www.gvibes.dk/squirting.html

Sprøjte orgasme under sammenlege.

Sprøjte orgasme, squirting eller kvindelig-udløsning, den mest intense orgasme. 

Ligeså intense som en sprøjte orgasme kan være, når du onanere, ligeså intense kan den være når du er sammen med din partner. 
Hemmeligheden bag sprøjte orgasme ved sammenlege er simpelthen penetrations vinklen og dybde. Penis skal ramme G-punktet og stimulerer G-punkt og skene-blæren, på samme måde som ved squirting under onani  (se guiden Squirting eller sprøjte orgasme).
Penis skal kun penetrerer 5 – 8cm i en vinkel så penishovedet skubber op mod oversiden af skedevæggen, som på illustrationen nedenfor. Sprøjte orgasme som vist nedenfor kan opnås uden de helt store akrobatiske udfordringer. Penis vinklen som vist nedenfor kan opnås både ved at hun skubber sit bækken frem eller han er opmærksom på at skubbe op og ikke skal penetrerer hende fuldt ud. Med andre ord begge parter kan give hende en mere intens orgasme.http://www.gvibes.dk/sproslashjte-orgasme-under-sex-og-de-bedste-positioner.html  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu