Sprøjte/squirt orgasme guide/hjælp

Squirt?   41 stemmer

1. 1. Squirt?

Log ind eller register dig som bruger for at stemme i denne afstemning.

30 indlæg i dette emne

Hej.

Mig og min kæreste har desperat brug for hjælp til hvordan hun får en sprøjte orgasme.

Vi har kigget rundt på nettet men med begrænset resultat.

Emnet har sikkert været oppe, men vi er nye her inde, så vi har ikke fået rodet rundt her inde endnu:happy:

På forhånd tak.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa

Jeg har sendt dette link i en anden tråd, men i får den da lige igen :happy:

Denne teknik er bare en af mange. Den har endnu ikke virket på mig selv, men jeg har dog også kun forsøgt en enkelt gang :lol: . Jeg har derimod erfaring for, at de kommer ret spontant. Jeg har oplevet det 3 gange, og har endnu ikke lige fundet ud af, hvad ligheden var i de tre tilfælde. Men jeg er ret sikker på, at kodeordet for mange piger er G-punkt.... så rigtig meget held og lykke.

http://www.redtube.com/2325

Ps. når i nu er inde på redube, så prøv at skrive squirting i søgefeltet... der er masser af inspiration at hente :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har derimod erfaring for, at de kommer ret spontant. Jeg har oplevet det 3 gange, og har endnu ikke lige fundet ud af, hvad ligheden var i de tre tilfælde. Men jeg er ret sikker på, at kodeordet for mange piger er G-punkt.... så rigtig meget held og lykke.

Jeg har også oplevet det nogle gange uden HELT at kunne sige hvad, eller hvorfor det skete...

Som regel sker det hvis jeg bliver taget HÅRDT bagfra mens jeg står op men det er også sket mens jeg ligger på ryggen med højt løftede ben og igen bliver kneppet hårdt...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis man masserer G-punktet og skal sprøjte ved det, så skal det faktisk masseres ret hårdt for mange kvinder..

Måske derfor at du sød&fræk, skal kneppes hårdt før du sprøjter som du selv beskriver??

Hård sex er dejligt.... især når det er en man kender.. så er det skønt at liderligheden bare får lov til at komme i det frække begær og man kan kneppe igennem for fuld skrue :dryp:

Jeg selv er vild med HÅRD analsex.. det får mig til at sprøjte helt vildt :cust21:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej.

Mig og min kæreste har desperat brug for hjælp til hvordan hun får en sprøjte orgasme.

Vi har kigget rundt på nettet men med begrænset resultat.

Emnet har sikkert været oppe, men vi er nye her inde, så vi har ikke fået rodet rundt her inde endnu:happy:

På forhånd tak.

Hejsa

jeg har lige set du er interseret i at vide noget mere om sprøjteorgasme end det du har fundet på nettet. min fyr og jeg har været på et kursus hvor jeg lærte at modtage sprøjteorgasmer og min fyr lærte at give dem, kurset syntes vi er godt og vi er glade for vi valgte at tage det.

Redigeret af admin
link fjernet grundet brud på regler

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

fandt ud at " teknikken " på min kæreste, 2 fingre, mod hendes g punkt,

jeg kan uden problem give hende 5-6 sprøjte orgasmer,inden for 15 min.

efter 2-3 orgasme,er hun så våd og opstemt,jeg kan uden ekstra smørelse få hele min hånd op i hende.

det er en ren nydelse for os begge hver gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har skrevet noget i strengen, kun for kvinder, så her kommer mit svar ud i det åbne forum:

G-punkts orgasmer - våde orgasmer

Jeg har kunnet få G-punkts orgasmer "altid", men lærte først at få det under forhold, jeg selv kunne kontrollere, da jeg begyndte at lege med fistfucking i 1993. Til gengæld har jeg meget svært ved at få orgasme af kun at få clitoris stimuleret - synes orgasmen er for skarp, koncentreret og ikke forløsende nok, hvis kun clitoris bliver stimuleret.

Jeg har ikke sat bogstav på de enkelte steder i kussen og røven, jeg kan få orgasmer fra, men det traditionelle G-punkt er i hvert fald ikke mit foretrukne, men derimod et område mellem kussen og det anale i dybden.

Jeg har ikke taget mig sammen til at læse mig igennem alle informationerne, men jeg har set en spændende hjemmeside http://www.nytliv.nu/ som netop omhandler, hvordan kvinder kan involvere hele underlivet og få sprøjteorgasmer.

Kvinders våde orgasme

Til orientering: Jeg er ikke på nogen måde ekspert på dette felt. Jeg kan få våde orgasmer men kan ikke undervise i det, så det er bare mine personlige erfaringer, der er beskrevet:

Mine personlige erfaringer som kvinde, der kan sprøjte, når jeg bliver stimuleret ”rigtigt” af en mand, er:

… at bliver jeg stimuleret indvendigt med pik, fingre eller dildo - og ikke kun slikket - er det muligt at få sprøjteorgasmer. De kommer lettest, når jeg føler mig tryg ved at give slip – at der er lagt plastik ud og at manden kan lide, at jeg sprøjter.

Men selv når man ikke har det i tankerne, kan det ske - jeg har især oplevet det spontant, hvis jeg har ligget i et gynækologleje og har været sammen med en ung mand, hvis pik har svært ved at komme ned i vandret position - så vil den naturlige tendens til at pikken vipper opad få hovedet til at stimulere området tæt på G-punktet, hvor der er en kirtel, som væsken udløses fra.

Jeg har aldrig følt, at det at få en sprøjteorgasme har været ekstra ophidsende i sig selv - med undtagelse af de gange, hvor det er sket samtidig med at jeg har modtaget fist-fucking analt og er blevet stimuleret med 2-3 fingre omkring G-punktet og så selv har forsøgt at tisse samtidig. Det vil sige, at det for mig har været den samlede stimulering, der har været tilfredsstillende, ikke kun at væsken kom ud.

En anden ting er så, at hvis man vænner sig til at komme ved en sådan stimulering, så kan en almindelig clitoris-orgasme føles ikke tilfredsstillende nok, selv om selve orgasmekvaliteten er god med sammentrækninger mm, fordi spændingstilstanden omkring kirtlen ikke forløses ordentligt.

Derfor har jeg ved flere lejligheder, hvor jeg har stimuleret mig til en orgasme med dildo analt og massageapparat været nødt til efterfølgende at gå på toilettet og med fingrene tømme kirtlen ned i wc-kummen - og her uden lystfølelse, men blot for at fjerne spændingstilstanden.

Jeg tror sidstnævnte svarer til at manden kun får en delvis orgasme, hvor spændingen omkring prostata ikke udløses sammen med resten af orgasmerefleksen.

-

Ang. sprøjteorgasme så har jeg også prøvet at få det ved at blive sparket, hvor jeg lå på alle fire - dog uden at resten af orgasmereaktionerne kom. En mærkelig følelse at det pludselig sprøjtede rundt med væske i rummet for hver gang foden ramte mit kusseområde med oversiden.

Som det kan ses, så er dette mine helt personlige erfaringer. Ud over at kigge i logen ”Kvindelig ejakulation” på Scor kan jeg også anbefale, at man læser bogen "G-punktet" af Perry, Lada og Whippel (måske ikke i den orden). Den er desværre udgået fra forlaget, men den er suverænt den bedste bog, jeg nogensinde har læst om sex, og den var med til at lære mig at gå fra næsten ikke at kunne få orgasme til at blive multi-orgastisk... dog med hjælp af alt det spændende med at lege med anal-fistfucking.

Held og lykke

Analekspert Susan

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har ingen problemer med at sprøjte - Men hvad der udløser det er svært at sige. Men pegefingeren der massere på G punktet HÅRDT og hurtigt fra side til side - virker HVER EVIG ENESTE GANG !! =)

Men derfor betyder det jo ikke at det virker på andre...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har også fået det lært :love:

Den teknik, der er vist i det link, jeg postede i et tidligere indlæg, virker på mig hver gang.

For mig handler det om at slappe HELT af i underlivet. Når jeg så kan mærke, at det er lige op over (stærk tissetrang) og jeg i øvrigt også kan høre ret heftige skvulpelyde, så presser jeg udaf, og så kommer fandfaldet. Damn, det er fedt og frækt at mærke den varme væske vælte ud :dryp:

Men det kræver en del af manden. Han skal blive ved med at bevæge hånden op og ned... ret kraftigt, så jeg er glad for, at Jacks overkrop og arme er blevet en del større det sidste halve års tid :P, så han har kræfter til, som vi så poetisk kalder det, at "flå mig i kussen" :lol:

Jeg sprøjter ikke, men det vælter bare ud af mig. Jeg har ingen ide om, hvordan de får det til at sprøjte i en stråle, men det er jeg nu også ligeglad med. For det første ville jeg jo gå glip af at mærke væsken, og for det næste slipper jeg for rengøringen efter sådan et sprøjt... det er jo ikke godt at vide hvor det lander. Så er det da nemmere at vaske et lagen en ekstra gang :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har også fået det lært :love:

Den teknik, der er vist i det link, jeg postede i et tidligere indlæg, virker på mig hver gang.

For mig handler det om at slappe HELT af i underlivet. Når jeg så kan mærke, at det er lige op over (stærk tissetrang) og jeg i øvrigt også kan høre ret heftige skvulpelyde, så presser jeg udaf, og så kommer fandfaldet. Damn, det er fedt og frækt at mærke den varme væske vælte ud :dryp:

Men det kræver en del af manden. Han skal blive ved med at bevæge hånden op og ned... ret kraftigt, så jeg er glad for, at Jacks overkrop og arme er blevet en del større det sidste halve års tid :P, så han har kræfter til, som vi så poetisk kalder det, at "flå mig i kussen" :lol:

Jeg sprøjter ikke, men det vælter bare ud af mig. Jeg har ingen ide om, hvordan de får det til at sprøjte i en stråle, men det er jeg nu også ligeglad med. For det første ville jeg jo gå glip af at mærke væsken, og for det næste slipper jeg for rengøringen efter sådan et sprøjt... det er jo ikke godt at vide hvor det lander. Så er det da nemmere at vaske et lagen en ekstra gang :)

Og det er bare SÅ lækkert og ophidsende, når det sker :love:. Og ja, ganske vist kræver det en hel del af mine overarme og mine skuldre, men det tager jo sjældent ret lang tid :wink:

Og det er egentlig sjovt, hvor meget Nys kan holde til dernede, når hun 5 minutter forinden måske har været helt færdig og overstimuleret på klitten. Men kommer vi så lige i gang med en gang "flåen i kussen", er der stort set ingen grænser for, hvor hårdhændet jeg kan være - selv fisting...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Meget hårdt arbejde - men jeg prøvede det for et lille stykke tid siden, det var første gang vi forsøgte og det lykkes :) Det er så vildt ophidsende og frækt..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det bliver meget nemmere med tiden at kunne få sprøjte orgasmer. Nogle gange kan jeg endda få det selv ved at bruge mine hænder ovenpå hinanden og rytmisk stimulere mit G-punkt udefra - fra maveskindet.

Jeg lærte at onanere på den måde allerede som barn men det er først de senere år, at jeg ind imellem får våde orgasmer af det.

Liderlig hilsen

Analekspert Susan

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det bliver meget nemmere med tiden at kunne få sprøjte orgasmer. Nogle gange kan jeg endda få det selv ved at bruge mine hænder ovenpå hinanden og rytmisk stimulere mit G-punkt udefra - fra maveskindet.

Jeg lærte at onanere på den måde allerede som barn men det er først de senere år, at jeg ind imellem får våde orgasmer af det.

Liderlig hilsen

Analekspert Susan

Susan :happy:

Ja det blir uden tvivl nemmere med tiden at sprøjte...det er også mit indtryk.

Jeg har nu sprøjtet i en del år...siden mit 21/22 år og det blir ikke bare nemmere at sprøjte, det blir også i større og større mængder og i dag behøver jeg slet ikke G-punkts berøring.. Jeg driver af safter når jeg f.eks ser en fyr spille pik foran mig, hvilket jeg tænder kraftigt på.

Eller hvis jeg er meget liderlig, så render safterne ud mellem benene.

Jeg kan sprøjte ved en fyr bare slikker min røv eller mine glatte skamlæber. Med andre ord, så har jeg alt for nemt ved at sprøjte og det er faktisk ikke altid lige godt.

Jeg kan nemlig slet ikke dyrke noget spontant mere...f.eks i sofaen, da det bliver så vådt at der SKAL underlag på.

Jeg er også nødt til at gå med bind konstant og ligge på underlag ALTID i sengen. Det squ ikke altid en fordel.

Sorry... lidt off topic. :happy:

Men som der også er skrevet af tidligere medlemmer, så er der teknikker til træning af G-punkt berøring og sprøjte-orgasmer.

Se dette link her..

Orgasm school

Det er en knald god måde for en fyr at se hvordan det er muligt at give en sprøjte orgasme.

Det er ALTID betinget af at HUN slapper af og han er tålmodig :wink:

God fornøjelse.

GS-kinky

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

HOV linket er det samme som NysgerrigQ satte i ;)

GS-kinky

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej GS

Det er altid irriterende, når ens evner i en retning får større konsekvenser, end man har lyst til. Jeg reagerer f.eks. så voldsomt på at sluge min herres sæd, at det virker kraftigere end klyx, så er jeg ikke udrenset inden legen eller jeg modtager hans sæd op til sovetid, kan det være nødvendigt for mig at tage et bind på for ikke at opleve uheld.

Har du overvejet at tømme kirtlen for væske på toilettet, inden du har lyst til sex uden den store forberedelse med plastik mm.? Jeg kan sagtens tømme min kirtel ved toiletbesøg, hvis jeg skulle have fået en delvis orgasme (eller har øvet mig i at onanere mig tæt på en orgasme uden at få den - for den kontrol vil min Herre gerne have!) og trænger til at fjerne spændingen.

For mig er der stor forskel på, om jeg bliver våd af kussesaft eller om det er fra kirtlen, der giver våde orgasmer - det ene smører, det andet udtørrer, så modtager jeg fist-fucking skal manden altid bruge ekstra creme efter en våd orgasme. Du kan jo undersøge, om det er væske fra kirtlen, der kommer ud, for så kan du jo forsøge at tømme den inden leg. Det er faktisk forbløffende, hvad man kan få kroppen med på, hvis man beder den om det.

Liderlig hilsen

Susan

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej GS

Har du overvejet at tømme kirtlen for væske på toilettet, inden du har lyst til sex uden den store forberedelse med plastik mm.? Jeg kan sagtens tømme min kirtel ved toiletbesøg, hvis jeg skulle have fået en delvis orgasme (eller har øvet mig i at onanere mig tæt på en orgasme uden at få den - for den kontrol vil min Herre gerne have!) og trænger til at fjerne spændingen.

For mig er der stor forskel på, om jeg bliver våd af kussesaft eller om det er fra kirtlen, der giver våde orgasmer - det ene smører, det andet udtørrer, så modtager jeg fist-fucking skal manden altid bruge ekstra creme efter en våd orgasme.

Liderlig hilsen

Susan

Ha ha Susan - tak for din liderlige hilsen :P

Super!

Jeg har aldrig før tømt min kirtel forud for sex.. Hvordan kan jeg gøre det, uden at onanere.. For jeg vil da ikke stå ude på toilettet og onanere, før jeg skal ind og dyrke fræk sex med min skønne sex-ven :wink:

Jeg ved at det væske der kommer, kommer fra den kirtel ved siden at blærehullet, for følelsen er den samme som når jeg sprøjter ved orgasme.

Jeg ved at det IKKE er urin.

Jeps... man kan virkelig 'fortælle' sin krop hvad man vil ha den skal og ikke skal.. Uha da.. Jeg har holdt menses tilbage adskillige gange, men det er først efter jeg kom 'op i alderen' - efter 40 år, at jeg kan kontrollerer mine safter og menses.

Du har evig ret.. De 2 safter der kommer fra vores underliv, er vidt forskellige... De safter der gør os våde, er ligesom lidt fedtede, mens kusse-sprøjtene er en smule salt og derfor udtørrer underlivet og ja.. Som dig skal jeg også altid tilsætte olie eller glidecreme, for fisting... Safterne fra underlivet smører ikke nok :)

Er spændt på hvordan jeg evt. kan tømme kirtlen, for det er faktisk nogen gange møg hamrende irriterende, med alle de ukontrollerede safter, der bare vælter ud :D

Lidt et luksus problem, måske........men kan jeg gø're noget ved det, så gør jeg det gerne :wink:

Tak for hints

Liderlige kvinde tanker

GS-kinky

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan da kun sige at for os mænd er det rigtig frækt at opleve kvinderne få sprøjteorgasmer.. den måde de giver sig hen og bare lever her og nu.. Den er meget meget fræk og lækker..

Der er forskel på hvad der tricker os de forskellige kvinder jeg har været sammen med. Men oftest er det siddende på kvindens højre side, hvor hun ligger på ryggen. Jeg bruger altså min højre hånd. Og entet to eller tre fingre ret dubt op i hende og så kraftige hurtige bevægelser.. Nogen holder meget af at få et modtryk udefra, over skambenet. Men ellers tror jeg det sværeste er at få kvinden til at give slip og flyde med.. Når hun først kender det.. Så er det ikke så svært, men mange kvinder har fortalt at de føler det som om de skal tisse.. Hvilket de jo ikke hverken skal, eller gør...

Som alternetiv kan hun sidde på knæ, og ellers samme behandling....

Sommand giver det ofte ret store påvirktninger i armen... Ikke for en orgasme.. Men det fedeste er at få hende helt op at svæve.. Og så ellers give hende 5-10 orgasmer i træk.... Så er armen øm.... Og hun svæver på sin helt egen sky...

God lyst med sprøjte orgasmerne....

et pa

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Min kæreste får en voldsom tisse trang nogle gange, er dette et tegn på hun er ved at sprøjte?, hun er meget utryg ved det, og vil ikke, da hun ikke er sikker på hvad der sker?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Min kæreste får en voldsom tisse trang nogle gange, er dette et tegn på hun er ved at sprøjte?, hun er meget utryg ved det, og vil ikke, da hun ikke er sikker på hvad der sker?

Jamen det kan sagtens være en sprøjteorgasme, der er på vej. Hvornår sker det normalt?

Prøv at få overbevist hende om, at det er ok at fortsætte, da det sandsynligvis "bare" er en sprøjteorgasme, og skulle det mod forventning være en tissetår, hvad så? ;) Det kan jo tørres op!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen det kan sagtens være en sprøjteorgasme, der er på vej. Hvornår sker det normalt?

Når hun ligger på ryggen med benene samlet, og løftet (ligesom et vælget "L"), og jeg så tager hende hårdt, eller når hun ligger på maven, og jeg tager hende så penis næsten penetrere lodret. Og så når jeg stikker en/to fingre op i hende og gnider "op ad"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Når hun ligger på ryggen med benene samlet, og løftet (ligesom et vælget "L"), og jeg så tager hende hårdt, eller når hun ligger på maven, og jeg tager hende så penis næsten penetrere lodret. Og så når jeg stikker en/to fingre op i hende og gnider "op ad"

Jamen, så lyder det da til, at det er fordi der er en (sprøjte)orgasme på vej. Prøv at få hende til at slappe af i den situation, og så fortsæt. Det er da næsten ærgerligt at hun skal undvære den fornemmelse, og som du kan se her i tråden, er det normalt med den "jeg skal tisse"-fornemmelse før en sprøjteorgasme :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen, så lyder det da til, at det er fordi der er en (sprøjte)orgasme på vej. Prøv at få hende til at slappe af i den situation, og så fortsæt. Det er da næsten ærgerligt at hun skal undvære den fornemmelse, og som du kan se her i tråden, er det normalt med den "jeg skal tisse"-fornemmelse før en sprøjteorgasme :)

tusind tak for rådet :).

kan være det skal prøves her på tirsdag :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har haft en del sprøjte orgasmer og er nået til det punkt hvor jeg stort set kan kontrollere om jeg skal nå dertil eller ej. Til gengæld er jeg ikke sikker på jeg har et G punkt , endelig hjulpet lidt på vej af videnskaben som i disse dage er uenige om hvorvidt det overhovedet findes og det er bestemt ikke fordi der ikke ledes efter det!. Punktet er der, men det er ikke statisk. Til gengæld har jeg gode punkter som elsker stimulation uanset hvad de hedder og der har jeg nok min fokus ;). Når jeg får den vildeste orgasme af at ride en fyr, ja så er det måske G punktet, i hvert fald ved jeg vi har ramt et lækkert punkt og går jeg efter en hurtig og heftig orgasme, så er det op på hesten, men jeg nyder nu også at trække den lidt ;) For mig er det en kombination af, som flere nævner, at slappe helt af samtidig med at spændingen opretholdes, der skal stadig stimuleres og på det stadie kan man tåle temmeligt meget, om det er fisting eller blot et par udholdende fingre. Måske netop i kraft af man slapper af og dermed er meget "åben ", er der gode muligheder for det lykkes og helt rigtigt, det føles som om at nu tisser jeg, glid over punktet og giv slip! . Hvor kraftigt man kan sprøjte eller nå dertil, afhænger også af hvor meget man er tændt imo. Hvis kvinden har svært ved at slappe helt af hjælper det med benene løftet højt, uden hun skal anstrenge sig for at holde benene i luften , fokus må være hendes underliv. Der er flere steder, hvor der tilbydes undervisning i teknikken :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Til gengæld er jeg ikke sikker på jeg har et G punkt , endelig hjulpet lidt på vej af videnskaben som i disse dage er uenige om hvorvidt det overhovedet findes og det er bestemt ikke fordi der ikke ledes efter det!. Punktet er der, men det er ikke statisk.

Måske netop i kraft af man slapper af og dermed er meget "åben ", er der gode muligheder for det lykkes og helt rigtigt, det føles som om at nu tisser jeg, glid over punktet og giv slip! . Hvor kraftigt man kan sprøjte eller nå dertil, afhænger også af hvor meget man er tændt imo. Hvis kvinden har svært ved at slappe helt af hjælper det med benene løftet højt, uden hun skal anstrenge sig for at holde benene i luften , fokus må være hendes underliv. Der er flere steder, hvor der tilbydes undervisning i teknikken :)

Åhhhm MyohMy.

Den der videnskab er altså KUN britere der har været med i og ikke særligt mange OG grundlaget er tyndt imo - kun 1804 kvinder er spurgt og :wink:

Læs her!

Selvfølgelig har vi da op til flere indre erogene zoner/punkter og selvom ikke alle kvinder føler de kan mærke det, så er de ikke i tvivl om det, hvis de selv, dildoen eller fyren finder det

Det ligger TÅT op ad urin-blæren og det at det kan give tissetrang, handler om at blæren er lidt for fyldt, så når man trykker på G-punktet, så trykker man nemlig op imod blæren, som derfor kan give tissetrang.

Til de kvinder der IKKE bryder sig om at mærke den tissetrang, kan det anbefales at tisse af før sex. MEN tissetrangen kan forekomme uden at man tisser.. Så stop ikke af den grund :P

Punktet kan føles forskelligt fra det øvrige underlivskød og de fyre der er trænet i at mærke på G-punktet, vil give mig ret i at det kan føles som en lille ru valnød, der er mere hård end det øvrige kød i underlivet.

Nogen gange skal man virkelig trykke til for at kvinden kan mærke det, men opgiv ikke. Det ER der..

Jeg kender ingen kvinder der ikke kan mærke deres G-punkt, hvis de har haft en fyr der virkelig vidste hvad det handlede om :wink:

Mange kvinder lærer at sprøjte ifm berøring af dette frække punkt, for der sidder nemlig et par små blærehalskirtler som frigiver kropsvæske som IKKE er urin, men i stedet en klar let salt væske.

Med tiden når man som kvinde føler sig tryg ved G-punktet, gir det nogle saftige orgasmer.. G-punkts orgasmer, som er ret lette at få og i flertal -- flere efter hinanden (egne erfaringer er 14 af slagsen) :ashame:

Du har ret i at det er vigtigt at kvinder slapper helt af forud for en sprøjte orgasme...Den er nemlig meget psykologisk påvirkelig og det betyder med andre ord, at ligger hun og tænker på alt muligt.. f.eks hvordan håret sidder, hvordan hun lyder og ser ud når/hvis hun får orgasme m saft i.... Ja så kan fyren nå at få krampe i fingrene (som er de bedste til G-punkts orgasme imo)... Så ja.... total afslapning og så kan alle kvinder sprøjte.... HVIS mændene er gode til at tage fat i G-punktet.

Jeg vil dog ikke mene at hun er afslappet, med benene oppe i luften?????

Det er min erfaring med sprøjte og G-punkts orgasmerne, der for mit eget vedkommende er de mest saftige af dem alle.... (orgasmerne) :toungue:

GS :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja GS :) jeg er klar over det er et tyndt videnskabeligt grundlag. Jeg har G punktet, og det var aktivt inden det fik et navn. Det jeg hinter lidt til, er vist jagten på alle de punkter fra A til G og ikke mindst pc ;) altså musklen. En kvinde kan godt slappe af med benene i luften fx hvis en 3. person holder fast i benene, så hun kan bøje i knæet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu