Kan ikke komme i hende

9 indlæg i dette emne

Nu har lykken smilet til mig.

jeg har fundet en kvinde some r vild med sex, men men men, når vi er sammen nyder jeg det virelig men kan ike komme i hende. Vi er sammen 4 gange om ugen og uanset hvor længe hun rider mig eller jeg boller hende kommer jeg ikke. Blir efterhånden ret frustrete og hun får en mase ud af det, men vi ønsker begge jeg får udløsning i hende.

så håber på nogle gode råd til hvordan det kan lykkes og hvad der kunne hjælpe.

På forhånd tak og godt nytår

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har fundet en kvinde some r vild med sex, men men men, når vi er sammen nyder jeg det virelig men kan ike komme i hende. Vi er sammen 4 gange om ugen og uanset hvor længe hun rider mig eller jeg boller hende kommer jeg ikke. Blir efterhånden ret frustrete og hun får en mase ud af det, men vi ønsker begge jeg får udløsning i hende.

Tillykke :)

Tror du skal starte med bare at nyde at bolle hende og forsøge at fjerne fokus på det at komme........

Hvorfor er det også vigtigt for dig at komme i hende ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har samme problem? og ved skutte hvad jeg/vi(mig og hende) skal gøre

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er enig med Gonzo. Lad være med at tænke på at komme. Tænk på hvor lækkert og frækt det i er i gang med er. Giv dig hen til følelsen af at være oppe i hende, og koncentrer dig om den, eller hvad der ellers ophidser dig ved situationen. Alt hvad der tænder dig virker. Jeg har selv haft samme problem og jeg er 100 % sikker på at hvis det er krævet at jeg skal komme hurtigt, eller at jeg på en eller anden måde kommer til at koncentrere mig om at komme i hende, så sker det ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved godt, mange kvinder og mænd ser det som en slags "ultimativt tegn på mandlighed", hvis de kommer i hende.

Men prøv at undlade at koncentrere jer om det. Nyd hinanden; nyd at elske og så prøv at undgå at fokusere på det. Så tror jeg det vil komme lige så stille.

Og tillykke med fundet af kærligheden. :happy:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Giver Sexlady ret i det hun skriver tilhøre selv den kategori der har svært ved at komme, men har lært at nyde den sex jeg nu har med damen i stedet for at fokusere på at komme. Og nogen gange lykkes det og andre gange ikke, men så nyder jeg at jeg kan få hende til at komme så mange gange i stedet for. :o

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Enig med de fleste....

FLYT FOKUS og kom der hvor du kan komme :tommel:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ønsker dig tillykke.

I skal bare slappe af og nyde hinanden uden at tænke på at komme for så tror jeg på at det nok skal ske af sig selv. Bare lad værd med at læg press på det for det kan godt være grunden til at du har svært ved at komme.

P.S. Held og lykke.

Mvh squirrel

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej chefen! (og jemus også)

Tillykke med fangsten :happy:

Grundlæggende er jeg enig med de øvrige debattører her: Slap af, nyd det!

Men jeg har selv været i din situation, og ja, det er lettere sagt end gjort.

Jeg foreslog en alternativ vinkel til problematiken i denne tråd:

http://www.sex-debat.dk/showthread.php?t=2501

Håber, at det kan være dig en hjælp :happy:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu