Fleshlight - erfaringer søges

9 indlæg i dette emne

Hej

Jeg har søgt på fleshlight herinde. Der var et par enkelte tråde, men intet imponerende - så derfor denne tråd, hvor jeg gerne vil høre om andres erfaringer med en såkaldt fleshlight. Er der nogen der har prøvet den, som vil dele ud af erfaringerne?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har et par, og det er et ganske udmærket stykke legetøj. Der er lidt meget upkeep mht. rengøring og sådan noget, men det er en anden måde at prygle den enøjede hævner på. :)

Hvis du skal have en, så bestil dem med rillet eller knopret indlæg - dem uden er enormt kedelige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså hvis man er vant til sex konstant så er en fleshlight ikke lige den bedste erstatning.. men har haft en pocket pussy før og fleshlight er meget bedre.. den bedste gummifisse på markedet..

Men en ægte fisse er bedst :D Har selv begge ;) og vil helst have den ægte vare ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har også en og jeg må sige at i verden af legetøj til mænd er det klart den mest effektive måde at onanere på hvis ikke man bruger hånden. Skal man nævne noget negativt ved den er det at man faktisk kommer temmelig hårdt når man bruger den. Mine ben sitrer hver gang jeg kører den ned over min pik og ens orgasme kan faktisk blive så voldsomt at hele underlivet ryster. Så kan man komme af det??? Ja det kan jeg love dig for at man kan, næsten for voldsomt. Onani med hånden frembringer en behagelig afslappende orgasme, mens min fleshlight kan være virkelig voldsom, og ja, så skal den gøres ren bagefter hvilket godt kan være lidt tidskrævende da man jo skal sørge for at tørre den ordentligt af bagefter. Men alt i alt er det et meget anbefalelsesværdigt stykke legetøj til mænd

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der nogen der ved om man kan købe disse i fysiske butikker - evt. i KBH området?

Jeg er kun stødt på dem online :cry_1:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Flot 7år gammel tråd. :-(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Reidot - ér du syg ?

Alle tråde er mere eller mindre forældet, hvis du nu kiggede på relavancen :D

Det er jo ikke kun dig, mig og trådstarter der læser vel B)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

hej

jeg har købt disse til min mand, til når jeg ikke lige er der, de er ihvertilfældet blevet slidt, lol, så de må virke.

http://www.gvibes.dk/store/p150/Reversible_Ur3_Stroker_Rollerball_Onaniprodukt.html

http://www.gvibes.dk/store/p91/Tenga_Egg_Street_Onani_H%C3%A5ndjob_til_M%C3%A6nd.html

de var billige og nemme til forretningsrejserne.

Overvejer de der fleshligts, er de pengene værd og fylder de for meget i kuffertene?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu