Onani på offentlige steder

25 indlæg i dette emne

Hvad synes I om folk der onanere på offentlige steder? Altså ikke sådan at man kan se hvad vedkommende laver overhovedet, fordi det er sgu i overkanten, men måske på toilettet på arbejdspladsen, eller langt inde i skoven, eller hvad ved jeg??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes måske ikk man kan tillade sig at gøre det på arbejdspladsen! Jeg har ihvertfald ikk lyst til at tænke på hvad mine kollegaer laver på toilettet :wank: :lol:

Men altså om man gør det i fx en skov er vel ikk så meget anderledes end at mange boller i skoven eller på et diskotek eller noget

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad synes I om folk der onanere på offentlige steder? Altså ikke sådan at man kan se hvad vedkommende laver overhovedet, fordi det er sgu i overkanten, men måske på toilettet på arbejdspladsen, eller langt inde i skoven, eller hvad ved jeg??

Så længe folk ikke krænker andre med deres aktiviteter synes jeg det er ok, men selv har jeg nu aldrig fundet det ophidsende, modsat er det med at kneppe på offentlige steder, det har jeg dyrket og chancen for at blive opdaget gjorde det meget bedre, eller som en sommerdag for mange år siden, min første kone og jeg var i Vejrs for at bade, vi blev stangliderlige ude i vandet, så der var ikke andet at gøre end at få et stående samleje i vand til godt og vel navlen, og hold da kæft hvor folk kiggede :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm.. her er et emne jeg er vild med at skulle besvare.. :cust32:

Jeg er stor nydende mht onani i det offentlige rum :)

Jeg har en hund og den er medvirkende til at jeg ofte, når jeg lufter den, er iklædt mine lyst-æg eller min venus-penis m fjernbetjening :P

Har jeg æggene oppe i skeden går jeg pokkers hurtigt og nyder at blive liderlig udenfor mens ingen ved det, men hvis de kigger godt efter, så vil de opdage det salige blik i mine øjne.. :toungue:

Skal jeg ud på ose-ture i byen kan jeg godt isætte min venus penis som jeg så styre hastigheden på fra lommen :jumping:

Jeg er MEGA tændt på at være liderlig i blandt mennesker som ikke ved det.. Det tænder mig at vide at jeg har den hemmelighed..

Jeg onanere også i buske og imellem træerne i skove og på grønne rekreative områder hvor jeg nyder at blive næsten opdaget :flov:

Som single er det vildt at krydre sit sexliv og derfor ender det ofte med at jeg leger rigtigt frækt når jeg så er kommet hjem.. Man kan vel sige at jeg bruger onani og liderligheden i det offentlige som en slags forspil til legen hjemme :tommel:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har en hund og den er medvirkende til at jeg ofte, når jeg lufter den, er iklædt mine lyst-æg eller min venus-penis m fjernbetjening :P

Har jeg æggene oppe i skeden går jeg pokkers hurtigt og nyder at blive liderlig udenfor mens ingen ved det, men hvis de kigger godt efter, så vil de opdage det salige blik i mine øjne.. :toungue:

Skal jeg ud på ose-ture i byen kan jeg godt isætte min venus penis som jeg så styre hastigheden på fra lommen :jumping:

Jeg er MEGA tændt på at være liderlig i blandt mennesker som ikke ved det.. Det tænder mig at vide at jeg har den hemmelighed..

Jeg onanere også i buske og imellem træerne i skove og på grønne rekreative områder hvor jeg nyder at blive næsten opdaget :flov:

Som single er det vildt at krydre sit sexliv og derfor ender det ofte med at jeg leger rigtigt frækt når jeg så er kommet hjem.. Man kan vel sige at jeg bruger onani og liderligheden i det offentlige som en slags forspil til legen hjemme :tommel:

Hvis ikke du er fræk så ved jeg ikke hvad fræk er, hvorfor har jeg ikke kendt dig i mange år??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis ikke du er fræk så ved jeg ikke hvad fræk er, hvorfor har jeg ikke kendt dig i mange år??

Rolig nu.. er bare enormt kreativ mht tanker, lyster og meget andet frækt.. Heldigvis er jeg udstyret med evner til at finde på og krydre i en uendelighed :flojt:

Sidst men ikke mindst så er jeg UDEN hæmninger/skrupler :cust21:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Rolig nu.. er bare enormt kreativ mht tanker, lyster og meget andet frækt.. Heldigvis er jeg udstyret med evner til at finde på og krydre i en uendelighed :flojt:

Sidst men ikke mindst så er jeg UDEN hæmninger/skrupler :cust21:

At du er uden hæmninger har du demonstreret rigeligt, måske derfor du er så dejlig at debattere med :ashame:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

At du er uden hæmninger har du demonstreret rigeligt, måske derfor du er så dejlig at debattere med :ashame:

Tror ikke jeg siger mere idag :bigsmile:

FUCK er i et forbandet godt humør :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejligt, dit humør og dit smil smitter så bare skriv løs.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejligt, dit humør og dit smil smitter så bare skriv løs.

Kan sq heller ikke lade være.... Damn your self Krusse.. du er uforbedrelig :blaasjov: :blaasjov: :blaasjov:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor lufter du hund og handler ind??? :bigsmile:

Jeg syntes om din tanke med at være liderlig uden andre ved det og jeg kan godt følge dig.. Syntes også den tanke er tændende.. Havde jeg været kvinde havde jeg gjort det samme.. Jeg har intet imod hvad folk laver offentligt så længe det ikke er så offentligt at folk tager anstød her af. Jeg arbejder i DSB og tager S-togene ud om aftenen og der ser man af og til nogen hygge sig. På hovedbanegården er det et stort problem at de prostituerede bruger de henstillede vogne til serviceydelser over for kunden.. Så jo man ser det af og til.

Nogle gange bliver man lidt sur over de ikke ryder op efter sig, men ofte griner man af dem.. Mest når de ligger i buskene langs sporene.. Så får de et trut med tyfonen og så "går det totalt panik i knepperiet". :wink:

Men hvad folk gør ved hjælp af onani på lukkede toiletter på jobbet er folks egen sag og det afgør de selv..

Smurfs!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor lufter du hund og handler ind??? :bigsmile:

Men hvad folk gør ved hjælp af onani på lukkede toiletter på jobbet er folks egen sag og det afgør de selv..

Smurfs!

HOV HOV.. hvis du vidste det, så går det spændende jo af.. FOR jeg onanere IKKE på toiletter.. SÅ trængende er jeg nu ikke :lol:

Jeg onanere udendørs netop fordi det pirrende er følelsen af NÅSTEN at blive opdaget.. Se det er der kun mulighed for på et offentligt toilet hvis man "glemmer" at lukke døren :lol::lol:

Pst.......pst se lokation i min profil :wink:

Har en sort labrador der lyder navnet FrkSmilla ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

HOV HOV.. hvis du vidste det, så går det spændende jo af.. FOR jeg onanere IKKE på toiletter.. SÅ trængende er jeg nu ikke :lol:

Jeg onanere udendørs netop fordi det pirrende er følelsen af NÅSTEN at blive opdaget.. Se det er der kun mulighed for på et offentligt toilet hvis man "glemmer" at lukke døren :lol::lol:

Pst.......pst se lokation i min profil :wink:

Har en sort labrador der lyder navnet FrkSmilla ;)

Ok nu vil jeg gå en lang tur og møder jeg en labrador råber jeg Frk Smilla, og kommer den så ..........

ER DU AFSLÅRET!!!! :bigsmile: :bigsmile: :bigsmile:

Men bliver du så :cry: :cry: ???

Jeg syntes det er frækt det du gør og ville enormt gerne møde den Labrador... Den lyder sød.. :love:

Jeg ved godt du ikke bruger toiletter, men der var en anden der skrev at hun sytes det var klamt og så ville jeg lige tilføje min mening..

Men skal du bruge et offentligt sted til din Labrador kan jeg varmt anbefale S-togene i København.. Vi har sågar Labrador hunde kupeer...

Så kig forbi!!!! :wink:

Smurfs!

PS. Ved godt du er fra Hinnerup, men nogle gange har sådan nogle hunde godt af nye omgivelser!!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok nu vil jeg gå en lang tur og møder jeg en labrador råber jeg Frk Smilla, og kommer den så ..........

ER DU AFSLÅRET!!!! :bigsmile: :bigsmile: :bigsmile:

Men bliver du så :cry: :cry: ???

Jeg syntes det er frækt det du gør og ville enormt gerne møde den Labrador... Den lyder sød.. :love:

Jeg ved godt du ikke bruger toiletter, men der var en anden der skrev at hun sytes det var klamt og så ville jeg lige tilføje min mening..

Men skal du bruge et offentligt sted til din Labrador kan jeg varmt anbefale S-togene i København.. Vi har sågar Labrador hunde kupeer...

Så kig forbi!!!! :wink:

Smurfs!

PS. Ved godt du er fra Hinnerup, men nogle gange har sådan nogle hunde godt af nye omgivelser!!!!

Efter en tung og laaaang nattevagt kan jeg kun grine hyggeligt af dig Smurfs- blir bestemt ikke ked af det.. FrkSmilla render nemlig ikke fra mig :)

Damn Smurfs, du må være bager eller fisker :lol::lol::lol: :blaasjov: :blaasjov: :blaasjov:

FrkSmilla stortrives her i det jyske... Så hun skal ikke luftes i Hovedstaden--

Er du vimmer mand!! :eek:

Al den os og forurening.. :adr:

Jeg er sikker på at hun nyder at jeg onanere her i området hvor hun render frit.. ;)

Så får hun en meget længere lufte-tur og hun nyder at jeg blir så fjollet af at lege med mig selv.. :jumping:

Dog glor hun når jeg løfter op i kjolen og trusseløs forsøger at tisse om kap med hende ude på græsset :bigsmile: :bigsmile:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja ok.. så siger vi at den jyske labrador har københavner forbi som alle andre jyder.. Men sådan er det jo nu en gang.. :confused: Vil dog lige nævne at S-togene kører på El så man mærker ikke forureningen fra alle bilerne.. :cust41: I kan ankomme med toget fra Jylland og lige smutte over i S-toget..' :)

Men ok.... NU ER JEG BARE FORNÅRMET.... :mad:

OG jeg skal nok få den hund overtalt.!!! :bigsmile: :bigsmile:

Bare vent og se....

Hehe!!

Smurfs!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Onani er sq skønt.. med eller uden hund, S-tog og hovedstad.. :bigsmile:

Nyder det og slipper aldrig af med den dejlige vane :dryp:

Hvor mange er egentligt ærlige omkring deres onani?? :P

Siger I det dem der evt. spørger om I onanere?? :happy:

Er I ærlige omkring det?? :happy:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes sex i naturen hvad enten det er man er alene eller med en partner er helt ok, så længe der tages hensyn til andre :kiss:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes sex i naturen hvad enten det er man er alene eller med en partner er helt ok, så længe der tages hensyn til andre :kiss:

Specielt børn

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Specielt børn

lige præcis :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes måske ikk man kan tillade sig at gøre det på arbejdspladsen! Jeg har ihvertfald ikk lyst til at tænke på hvad mine kollegaer laver på toilettet :wank: :lol:

Jeg tror nu faktisk at alle mænd eller ihvertfald de fleste......:confused: har onaneret på deres arbejdsplads. Jeg tror faktisk også de fleste gerne indrømmer det?

Men om det samme gælder for kvinderne .... tjae... gør det?:wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror nu faktisk at alle mænd eller ihvertfald de fleste......:confused: har onaneret på deres arbejdsplads. Jeg tror faktisk også de fleste gerne indrømmer det?

Men om det samme gælder for kvinderne .... tjae... gør det?:wink:

Jeg har både kneppet og onaneret på mine arbejdspladser- dog er det en del år siden og kunne ikke drømme om at gøre det idag (arbejder på hospitaler og finder det moralsk forkert at blande privat liv og arbejdsliv sammen) :happy:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

100%. De tøser jeg studerer sammen med er stadig på folkeskole-niveauet, og fniser og benægter og siger det er "ulækkert" når nogen af de ligeså umodne spørger. Dér har jeg intet problem. Jeg siger sandheden. Somregel gør det de små søde drenge vildt febrilske! Og de andre piger udbryder i "Aaaaad!" og kigger på mig som var jeg pervers!? :confused:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

100%. De tøser jeg studerer sammen med er stadig på folkeskole-niveauet, og fniser og benægter og siger det er "ulækkert" når nogen af de ligeså umodne spørger. Dér har jeg intet problem. Jeg siger sandheden. Somregel gør det de små søde drenge vildt febrilske! Og de andre piger udbryder i "Aaaaad!" og kigger på mig som var jeg pervers!? :confused:

FED HOLDNING det der :tommel:

Sådan skal det være.. Det hjælper en med at føle sig afklaret omkring sine sex lyster :wink:

FUCK jeg blev glad af at læse dit indlæg her lillesøster :knus:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

hvis folk spørger, så siger jeg da, ja jeg gør det selv og jeg har min ynglings "the rabbit-dildo" til hjælpen...

Kunne ikke finde på at fortælle om det - før folk spørger, men spørger de: Ja, så må de jo kunne tage svaret... :)

Alle onanerer (eller - næsten alle gør) så hvorfor skulle man holde det hemmeligt.. :kiss:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har engang da jeg var ung spillet pik på toilettet i en svømmehal. Jeg havde åbenbart glemt at låse døren, for mens jeg sidder og gokker som en gal, bliver døren åbnet på vid gab af en mand. Han siger undskyld. Jeg tror det er den eneste gang jeg er blevet taget med bukserne nede.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu