beskidte underbukser

34 indlæg i dette emne

Igen en tråd der er fordrejet :(

jeg har en ven der tænder helt vildt på kvinders snavsede trusser (ved godt du vil ha drenge underbukser) men jeg kunne forestille mig at det er lidt af det samme I tænder på?

Han kan li at en kvinde krænger trusserne op mellem skamlæberne og onanere igennem trussen så han kan se de bliver "snavsede" og hvis han får lov til at slikke dem når hun er kommet i dem, så er han vild i pikken, siger han ;)

Er det på samme måde/i samme stil du har det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

det er fandme en syg verden vi lever i efterhånden! Der er efterhånden ikke noget som kan chokere længere!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

@ Milanello

Du er da godt nok sart/uforstående overfor andres lyster.

Jeg synes ikke at det er en syg ting, selvom det ikke er noget jeg selv tænder på. Respekt for dem der har den slags lyster, det er bare ikke lige mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes da også unge fyres underbukser er vildt frække når de er brugte og beskidte :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes da også unge fyres underbukser er vildt frække når de er brugte og beskidte :)

Smiler, ville nu godt nok foretrække en ung kvindes trusser, men måske ikke ligefrem beskidte, men bare brugte, hvis det skulle være hi hi.

Redigeret af bent-larsen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad med brugte bleer ???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg faldt lige over denne gammel tråd og tænker, at det handler om ligestilling da piger har haft stor held med, at sælge trusser til primært mænd siden år tusind skiftet.

Hvis du kigger rundt om i verdenen har flere unge fyrer kunnet supplere med, at sælge sine brugte beskidte og ildelugtende herreunderbukser.

Eksempler på et site fra UK er bl.a. UsedMensBoxers.com her har jeg bl.a. haft okay salg. Og nu senest og langt om længe læste jeg en artikel på EB.dk som skrev, at et nyt dansk site  MEN4MEN DENMARK søger friske fyrer til deres site m4mweb.dk - en niche hjemmeside målrettet fyrer som ønsker købe eller sælge private souverniers eller merchaindise produkter i form af:

• brugt kondom med indhold 
  • brugte boxershorts 
  • brugte briefs
  • brugte jockstraps
  • brugte strømper
  • urin/pis på flaske
  • 1:1 dildo afstøbning af de danske amatør modeller

så længe leve mangfoldigheden...

Design.png

IMG_3185.PNG

IMG_3186.PNG

IMG_3187.PNG

IMG_3188.PNG

IMG_3189.PNG

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja eller også handler det ikke om ligestilling? Men om lyster, på det danske trusse site www.pantyshop.dk kan mænd da også sælge hvis de vil.

Jeg tror mere at det handler om, hvem der tænder på hvad .. Personligt tænder jeg på at købe, men det ville ikke give mig noget at sælge ;)

Desuden er der ikke meget ligestilling over dét site? Jeg ville kalde det "overstilling" af os mænd ...

Redigeret af Spiritwaste

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har ikke set mænd derinde kan du linke hvor fyrer deltager

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu