Jump to content

Brændenæller

Recommended Posts

Hej alle,

Har I erfaringer med at bruge brændenæller i SM-legen?

Jeg fantaserer om

at bruge dem på baller også helt inde på stjernen,

at pisker bryster med dem og måske lægge dem ned i hendes brystholder,

at skille hendes skamlæber og lægge brændenælleblade mellem dem,

at bruge dem på hendes blottede klitoris og

at trække pikkens forhud tilbage og herefter piske den med nællerne.

Er min fantasi for vild?

Stiv hilsen Smæk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg synes det lyder rimeligt sindsygt din fantasi.

Er du ikke bange for at du ikke skader hende pågrund af brandnællerne?

Det er bare min holdning

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes ikke det lyder spor sygt, men start lidt forsigtigt....

Hest04

"Er du ikke bange for at du ikke skader hende pågrund af brandnællerne?"

Prøv lige at læs den sætning og se om du kan få en menig ud af det....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

lol hehe fik ikke lige læst den sætning i gennem efter jeg havde skrevet den

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kender et par som er til SM, hun blev placeret i et bed af brændenælder, hun blev vild, men personligt ville jeg nok betakke mig, det lyder rimeligt vildt, tænk at få sit pikhoved skamferet af disse planter, ikke nogen rar tanke, så hellere min dejlig bløde bomuldsble, den gør i det mindste ikke ondt på min lille uskyldige tissemand og heller ik i min jomfruelige numse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Brændenældesaften kan smitte af på tøj, så læg det ikke i hendes nyeste hvide BH, medmindre du vil placeres i et brændenældebed.

Venlig hilsen

Den lille Prins

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej alle,

Har I erfaringer med at bruge brændenæller i SM-legen?

Jeg fantaserer om

at bruge dem på baller også helt inde på stjernen,

at pisker bryster med dem og måske lægge dem ned i hendes brystholder,

at skille hendes skamlæber og lægge brændenælleblade mellem dem,

at bruge dem på hendes blottede klitoris og

at trække pikkens forhud tilbage og herefter piske den med nællerne.

Er min fantasi for vild?

Stiv hilsen Smæk

Jeg gnider og pisker tit min glans med disse herlige brændenælder. Det gør dejligt nas i begyndelsen, men efter et stykke tid virker giften faktisk bedøvende, så man kan gnide mere og mere. Og jo mere gift man gnider på, jo mere hævet bliver glansen:lol: , så hvis man har en snæver forhud, kan det godt være, at man ikke kan trække den frem, så den dækker glansen:confused: . Det må man så vente med til hævelsen er mindsket.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vil bare lige meddele, at årets brændenælder er meget stærke. Jeg gned min glans for en uges tid siden, og glansen var dejlig øm og hævet i et døgn.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

De nye friske brændenælder, der er skudt frem her i efteråret, er også meget saftige og brænder rigtigt godt. Jeg har stadig masser af røde prikker efter sådan nogle både på inderlår og numsebalder.

• Like 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ved ikke om der er nogen der er interesserede i, at høre min mening. Jeg er til let og blid SM. Det må godt gøre lidt ondt, og man må gerne trække pinen ud. Jeg er åben overfor emnet SM, da jeg ikke har eksperimenteret så meget i det, men det, jeg har prøvet, var rigtig fedt, og vil gerne lege lidt med grænser.

Men det dér ... Det synes jeg virkelig er uhyggeligt o.O Jeg har et meget anstrengt forhold til brændenæller, nu jeg tænker over det. At blive slået med sådan nogle - at få sådan nogle ned mellem benene - Ej, jeg bliver helt dårlig.

Jeg synes, det er fint, at folk har sådan nogle fantasier, og dem skal de da bare udleve. Ved ikke om du har en partner, og om hun i så fald også tænder på den form for SM? Hvis hun gør, er det jo bare super ! ... Men ellers synes jeg, det er noget, du skulle snakke med hende om, og lede hende forsigtigt ind i legen, hvis hun er med på den.

Brændenæller ville jeg nok personligt, aldrig lege med, for er mega bange for dem, men hvis min kæreste havde én eller anden halvvild SMfantasi, så ville jeg selvfølgelig være åben, men jeg ville også være taknemmelig, hvis han startede blidt ud - og ikke bare lod sig rive med !! Selvom hun ser ud til at nyde det, er det ikke sikkert det er et tegn på, at du bare skal gøre det hårdere - men det ved du sikkert godt, og du er jo et anstændigt menneske, så jeg behøver sikkert slet ikk fortælle dig det ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Bare lige en lille information:

Nogle kan være allergiske overfor brændenælder!

Hvis der er tale om en voldsom allergi kan det gå over i et anafylaktisk shock.> Det kan man DÅ AF!!!!

Test det i meget små doser først.!

Jeg har set hvad der kan ske, tro mig: Pas på!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har lige testet en lille spids af forårets brændenælde på min glans. Meget virksomt skulle jeg hilse og sige. Glansen er meget hævet og ømfindig lige nu - men det er altså en dejlig fornemmelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Circum bruger du dem også på nosserne?

Ja, denne gang gjorde jeg - bare lige for at fornemme effekten. Men normalt er det kun min blottede glans, som får "fornøjelsen".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Faldt over denne tråd da jeg sidste efterår blev sat til at fjerne ukrudt i vores have af min hersker. Hun befalede mig at ligge brændenælderne i en bunke for sig selv, da de skulle bruges hvis haven ikke var OK.

Da jeg var færdig kom min hersker ud og synede mit arbejde, og hun dømte det kasseret, så jeg fik besked på at tage brændenælderne med over i laden, hvor jeg blev befaler at tage alt mit tøj af.

Hun kom med en stofsæk med to huller i hvert hjørne, hvor jeg blev befalet at ligge brændenælderne ned i og komme benene ned igennem de to huller, så sækken blev snørret stramt til min krop med brændenælderne helt imod min pik, røvhullet og kroppen.

Hun tapede den stramt ind til kroppen, og mine hænder blev låst til et halsbånd hun satte om halsen på mig, og så fik jeg besked på at jeg skulle bo i laden det næste døgn sammen med mine brændenælder.

Det blev et døgn jeg aldrig glemmer, og dagen efter blev mine hænder løsnet og jeg blev befalet at gøre arbejdet i haven om, og først da min hersker havde godkendt det fik jeg sækken med brændenælderne væk fra kroppen.

Efter det har jeg lært at have havearbejdet godt nok første gang, og brændenælder ved jeg er rigtig djævelskab aft have ind til kroppen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan få helt kuldegysninger ved tanken, for år tilbage faldt jeg ned i en ordentlig skov at brændenælder kun iført badebukser, av av av, jeg må nok erkende, at det ikke på nogen som helst måde var forbundet med lyst eller rare fornemmelser, tværtimod var det starten mange timer hvor jeg havde det ganske forfærdeligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er jeg slet ikke til noget der gør ondt. Jeg vil ikke fordømme tanker eller lyster, da jeg selv har lyst til ting som ikke just er main stream.

Meen tanken om brændenælder..uf

Nældesaft, som man får når man rør ved en brændenælde, er jo et gitstof. Det er derfor man får rød hud og udslet af det. Men ok, alkohol og nikotin er ogs giftstoffer.Og dem nyder mennesker jo i vid udstrækning

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har aldrig leget med brændenæller. Mest af alt fordi man ikke kan styre varigheden af det.

Som tidligere nævnt udskiller brændenæller et giftstof og det er derfor man hæver op og det klø'r. Så ja man skal prøve sig stille og roligt frem og ikke kaste sig  ind i det nærmeste busskads af dem. For som med al anden BDSM så skal det ting gøres med omtanke.

En ting er om man en dejlig solskinsdag rør dem eller om man bruger dem i BDSM. Men er i to forskellige sindstilstande. Smerten kan derfor ikke sammenlignes. Fuldstændig ligesom jeg ikke bryder mig om smerten når jeg slår storetåen i sofabordet fremfor når Herren påføre mig smerte.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er en mand der så gerne vil piskes på pik og røv med brændeneller og ha stangen på brændeneller stukket op i urinrør på pikken det tænder mig helt vildt elsker brændeneller 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Min kæreste havde været ulydig på en tur i skoven, så på vej hjem fik han besked på at plukke en hel affaldssæk fyldt med brændenælder.

Da vi kom hjem fik han besked på at strø dem ud på gulvet i hans hundebur, og så fik han besked på at tage alt tøjet af inden jeg lænkede hans ankler og håndled sammen på ryggen og pressede ham ind i buret hvor han lå på maven på det dejlige brændenælde underlag.

Han fik lov at ligge der i et døgn, og da han så efter det døgn kom fri var han dejlig rød og øm på hele kroppen, og jeg lover dig siden da har jeg ikke haft problemer med ham når vi er på skovtur.

Det var ikke nødvendigt at piske ham i buret med brændenælderne og når han vred sig rundt i buret så lærte han hurtigt at ligge roligt og nyde smerterne og den røde krop han fik på grund af brændenælderne.

Christian har du siden da ikke fortjent en omgang med brændenælder, eller var det så godt så du gør hvad du får besked på og gør det ordentligt.

I må alle sammen have en god weekend - og husk efter den tørre sommer og efter vi har fået vand kommer de friske brændenælder snart igen til at vokse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu