Jump to content

Hvorfor nu også Ballerina sko!!

Recommended Posts

Højhælede sko tænder mig for vildt, og de kan sku få mig til at glemme tid og sted, og jeg føler mig med det samme tiltrukket af lyden... Elsker det når kæresten siger jeg skal tage mit stramme sorte latex overtræk på pikken, som passer perfekt om pikken, og har plads til bollerne. Derefter tager hun sine 13 cm høje lak sko på og leger med min pik... Shit det er ude af en tangent..jeg kunne blive ved, men det er uden for emnet (-:

- Men på det seneste er jeg så også begyndt at syntes ballerina sko er tiltrækkende.. Det er sku underligt, for før i tiden skulle hælen være så høj som mulig, men nu er jeg også tiltrukket af flade ballerina sko.

Er jeg den eneste eller ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

- Og så må kvinderne selvfølgelig godt vise jeres ballarina sko sf.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tænder på knæ eller nogle lålange støvler. Det kan også godt få mig helt op og køre så meget at jeg kunne komme bare af tanken af dem.

Så du er ikke den eneste med det med støvlerne.

Det med ballarina skoene det ved jeg ikke. De har ingen affekt på mig. Men det er sikkert ikke noget galt i hver sin smag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg syntes nu ikke det er så meget støvler, det er mere sko, helst pumps, hvor man ser ryggen af foden også... et par lak pumps med spids snude og hæl kunne til hver en tid få lov til at styre min hverdag... Men nogle ballerina sko er også kinky, nogle er i guld sølv, men også de mere vågede i lak og læder... Med meget lidt materiale om tæerne, så man undre sig over hvordan de overhovedet kan gå i dem uden de falder af... Jeg ville med glæde slikke et par lak ballerina sko rene hver dag... Skal også nok selv sørge for at gøre dem beskidte sf..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej.

Blot en lille kommentar til dit indlæg.

Min store interesse/fetich er Balletsko, Gymnastiksko, Ballerinasko kort sagt flade sko.

Denne interesse/fetich har jeg som jeg husker det haft lige fra jeg gik i skole

Men på det senere er jeg også begyndt at interessere mig for høje hæle, stiletter mm.

Sådan som jeg ser det er der

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg syntes nu ikke det er så meget støvler, det er mere sko, helst pumps, hvor man ser ryggen af foden også... et par lak pumps med spids snude og hæl kunne til hver en tid få lov til at styre min hverdag... Men nogle ballerina sko er også kinky, nogle er i guld sølv, men også de mere vågede i lak og læder... Med meget lidt materiale om tæerne, så man undre sig over hvordan de overhovedet kan gå i dem uden de falder af... Jeg ville med glæde slikke et par lak ballerina sko rene hver dag... Skal også nok selv sørge for at gøre dem beskidte sf..

Lyder nogenlunde som dem jeg har.. I rød lak.. :0) Dog bare uden snude, men med remme!...

Er dog ikke stor fan ballerina sko, syntes de er kedelige.. Men det er nok bare mig..Enten er det stiletter, pumps, støvler eller flade kondisko (Adidas Superstar f.eks.).. Eller også Converse (hvad er det de hedder) Jeg går i..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Højhælede sko tænder mig for vildt, og de kan sku få mig til at glemme tid og sted, og jeg føler mig med det samme tiltrukket af lyden... Elsker det når kæresten siger jeg skal tage mit stramme sorte latex overtræk på pikken, som passer perfekt om pikken, og har plads til bollerne. Derefter tager hun sine 13 cm høje lak sko på og leger med min pik... Shit det er ude af en tangent..jeg kunne blive ved, men det er uden for emnet (-:

- Men på det seneste er jeg så også begyndt at syntes ballerina sko er tiltrækkende.. Det er sku underligt, for før i tiden skulle hælen være så høj som mulig, men nu er jeg også tiltrukket af flade ballerina sko.

Er jeg den eneste eller ?

I mit objektiv, Ja. Ballerina sko, har fanden skabt og kvinderne elsker dem, suk! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
På 13/1/2008 at 14:56 , Gæst skrev:

Syntes blot at jeg vil komme med en kort kommentar/indlæg til dit skriv.

Jeg har også an stor Fetich for både Balletsko og Gymnastiksko.

Jeg har haft min "interesse" siden skolen, er i dag 57 år gammel og har beholdt min "interesse".

Er i dag gift og har været gift med den samme Kvinde i 25 år, i gag kender hun alt til min Fetich, og støtter mig i min "interesse"

Og vi har haft mange gode timer sammen med min Hobby.

Hilsen Balletsko.

På 13/1/2008 at 14:56 , Gæst skrev:

Blot en lille kommentar til dit indlæg.

Min store interesse/fetich er Balletsko, Gymnastiksko, Ballerinasko kort sagt flade sko.

Denne interesse/fetich har jeg som jeg husker det haft lige fra jeg gik i skole

Men på det senere er jeg også begyndt at interessere mig for høje hæle, stiletter mm.

Sådan som jeg ser det er der

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu