Hvad betyder hans krop?

8 indlæg i dette emne

Vi kvinder kigger på mænd og vi har alle et favorit sted (eller flere) på den dejlige mandekrop- noget der tænder os :wink:

Faldt over denne artikel som jeg syns er sjovt at se lidt på de beskrivelser Joan Årting har gjort sig.

ANSIGTET: Kvinder der ser på mandens ansigt og øjne, er kvinder der er tiltrukket af bevidste og erfarne mænd og som godt kan li at kommunikere. Hun er romantisk og mere interesseret i det indre end det ydre.

HÅNDERNE: Kvinder der er tiltrukket af mænds hænder, er erotiske, sensuelle og sanselige. De kvinder er styret af følesansen angiveligt

BEN: Kvinder der er sports interesserede skulle angiveligt være meget tiltrukket af hans muskuløse ben.

BRYSTKASSEN: Kvinder der er vilde med mænds brystkasser, vil ha modspil, elsker udfordringer, direkte dialog, prøver kræfter af og være interesseret i en dominerende mand.

HALS: Halsen på en mand skulle angiveligt signalere dufte og tiltrækkes af kvinder der nyder trygge rammer og ha lysten til at sætte tænderne i ham hvert øjeblik det skulle være..

ARMENE: Også her er trygheden spiller trygheden ind for kvinder der tænder på en manda arme.. Kvinder med lyst til at overgive sig og helst til en mand der kan vise retning, mål og mission- også sexuelt.

SKULDRENE: Er for kvinder der har brug for at føle sig lille og kvindelig. Hun kan li at vide at hans fundament kan bære hende.

BALLERNE: Uha da.... Er du til mande baller, er du typen der søger den sexede mand som er svær at holde på, den farlige mand der ofte svigter. Men samtidig har du ikke så meget tillid til mænd. Kvinder der har mange partnere skulle være de der kigger efter ballerne.?

UNDERLIV: Kvinder der kigger på mænds underliv, er kvinder der er stærkt optaget af sex. Elsker den sexuelle leg og som ønsker at mærke hun er kvinde. Er meget åben i sin sexualitet og får kick ud af spænding og erotik.

Kilde: Joan Årting- sexolog, brevkasseredaktør og foredragsholder.

Puu ha da.. Jeg er dæleme glad for at jeg ser på HELE manden...

Selvom jeg er vild med hans hænder og ansigt (øjne) :P

Kan DU kende dig selv i nogle af de iagttagelser du gør dig på den skønne mandekrop?? :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Med de ting jeg kigger efter hos en mand så passer beskrivelserne faktisk kanon godt! Faktisk lidt skræmmende men faktisk også smadder sjovt :happy:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Der må jo være noget om snakken.. er selv meget til ansigt, hals, hænder og arme.... dufte kan være alt afgørende for min lyst, mine sanser og mine følelser... :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jow jow, det passer såmænd fint nok ;) Selvom det lyder lidt mystisk...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Er sikker på, der er noget om snakken. Men altså: Jeg kan godt synes, at en mands håndled er vildt sexede :lol: Hvad betyder det så? Oplever at jeg kigger meget på mænds skridt i perioder hvor jeg er meget optaget af sex :ashame:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Oplever at jeg kigger meget på mænds skridt i perioder hvor jeg er meget optaget af sex :ashame:

Det tror jeg er meget normalt, hvis man går rundt og er bund liderlig... :ashame:

Det gør jeg også.. så kigger jeg også på fyres bevægelser... (man skal jo vide hvordan de bevæger sig i sengen... :rolleyes: )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Oplever at jeg kigger meget på mænds skridt i perioder hvor jeg er meget optaget af sex :ashame:

Det må vel relatere til mandens hænder :wink:

De betyder dæleme også noget for mig :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jooooo nogle af de ting der står passer meget godt. Men tror ikke at man kan generalisere på den måde... Det er i hvert fald ikke en god idé at gøre det. For andre steder hvor der bliver generaliseret på den måde, så har jeg overhovedet ikke kunnet genkende de ting der skulle være lig mig....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu