Ejakulation!

39 indlæg i dette emne

nogle qvinder der har prøvet denne form for orgasme??

anede ikke hva det var, og blev temli overraskket da det skete for mig på min dejlige ferie, troede det var tis og blev simpelthen så flov at jeg rendte op og vækkede min veninde som heldigvis ku fortælle mig at det var noget jeg ku være stolt af! og som ikke kunne ske for alle. det er sq da klart når det kaldes for noget der er alt for sofistikeret til at forstå. :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

nogle qvinder der har prøvet denne form for orgasme??

anede ikke hva det var, og blev temli overraskket da det skete for mig på min dejlige ferie, troede det var tis og blev simpelthen så flov at jeg rendte op og vækkede min veninde som heldigvis ku fortælle mig at det var noget jeg ku være stolt af! og som ikke kunne ske for alle. det er sq da klart når det kaldes for noget der er alt for sofistikeret til at forstå. :P

okey... jeg har hørt om det før.. og har også fået piger til at "komme"

men lige mit spørgsmål til dig... var det ved hjælp af en fyr du "kom" ??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Yep har prøvet det en enkelt gang :) Orgasmen var ikke stort anderledes end normalt, bare temmelig meget mere våd :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

okey... jeg har hørt om det før.. og har også fået piger til at "komme"

men lige mit spørgsmål til dig... var det ved hjælp af en fyr du "kom" ??

:D ja det var ved hjælp af en fyr.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Yep har prøvet det en enkelt gang :) Orgasmen var ikke stort anderledes end normalt, bare temmelig meget mere våd :D

ja temli våd, det var også derfor jeg troede det var urin. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det skal dog lige tilføjes at det ikke altid er lykken for manden... Det ødelægger gnidningsmodstanden fuldstændig :D Og så er det ligsom at køre i vandrutsjebane :eek:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det skal dog lige tilføjes at det ikke altid er lykken for manden... Det ødelægger gnidningsmodstanden fuldstændig :D Og så er det ligsom at køre i vandrutsjebane :eek:

hehe ja men vi tøzer kan jo heller ikk gøre for når det sker. men det er nu en meget dejlig følelse alligevel... :cust32:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

hehe ja men vi tøzer kan jo heller ikk gøre for når det sker. men det er nu en meget dejlig følelse alligevel... :cust32:

Uden tvivl... I sku prøve at være mand... I går glip af en del :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Uden tvivl... I sku prøve at være mand... I går glip af en del :D

hehe vi kan jo så sige det samme :P i skulle prøve og være tøzer :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

hehe vi kan jo så sige det samme :P i skulle prøve og være tøxer :P

Er det ikke nok at være en tøsedreng ? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det ikke nok at være en tøsedreng ? :D

nej desværre ikk i denne sammenhæng. du mangler ligesom et hul :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

lol, tror heller ikke lige det er noget for mig. Godt det ikke er sådan hver gang :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

er nu også glad for det ik sker så ofte. nyder de alm orgasmer helt fint. :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Havde han fat i dit G-punk da han gjorde det :toungue: ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Havde han fat i dit G-punk da han gjorde det :toungue: ?

tja et eller andet havde han da i hvert fald fat i :cust22:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kræver faktisk en kraftig stimulation af G-punktet for at få pigen til at komme på den måde. Har selv prøvet det ved hjælp af langefingeren, som lige kan klare opgaven :cust32:

Om man bryder sig om det er naturligvis smag og behag, men det er da rigtig at det kan føre til en mindre vandskade i sengen, hvis man er uheldig :D

Så jeg vil anbefale at man har et plasticklagen eller lignende som mellemlag mellem det almindelige lagen og madrassen. Der er selvfølgelig også den mulighed at gøre det et alternativt sted.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

har aldrig prøvet at få en ejakulations orgasme. men har hørt meget om det. efter min mening føler jeg mig ik gået glip af noget, da jeg kan forstå at det kan ende med "en mindre vandskade". sker det så sker det vel. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

har aldrig prøvet at få en ejakulations orgasme. men har hørt meget om det. efter min mening føler jeg mig ik gået glip af noget, da jeg kan forstå at det kan ende med "en mindre vandskade". sker det så sker det vel. :D

trode jeg havde tisset de første gange jeg prøvede det blev sgu flov :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kræver faktisk en kraftig stimulation af G-punktet for at få pigen til at komme på den måde. Har selv prøvet det ved hjælp af langefingeren, som lige kan klare opgaven :cust32:

Om man bryder sig om det er naturligvis smag og behag, men det er da rigtig at det kan føre til en mindre vandskade i sengen, hvis man er uheldig :D

Så jeg vil anbefale at man har et plasticklagen eller lignende som mellemlag mellem det almindelige lagen og madrassen. Der er selvfølgelig også den mulighed at gøre det et alternativt sted.

A propos ejakulation og G-punktet: Prøv også at læse denne side: http://www.geocities.com/mygpunkt/index.html

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg har prøvet noget lignende...fandt dog hurtigt ud af at det var blod :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har igennem flere år squirtet (som det kaldes) og jeg dyrker det direkte i forhold hvor han dræner mig fra flere forskellige stillinger.. :bigsmile:

Men jeg vil sige som de fleste der har prøvet det for første gang..

Jeg reagerede på samme måde da jeg for over 20 år siden squirtede første gang.. Se dengang snakkede man sq ikke så frit om sex som man gør idag.. Så først her de seneste år - hvor jeg iøvrigt squirter som et vandfald, er det blevet mere almindeligt at snakke om squirt :wink:

Jeg vådter rigtig meget og de fleste mænd synd bare det er et xtra dejligt krydderi på sex-legen.. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har igennem flere år squirtet (som det kaldes) og jeg dyrker det direkte i forhold hvor han dræner mig fra flere forskellige stillinger.. :bigsmile:

Men jeg vil sige som de fleste der har prøvet det for første gang..

Jeg reagerede på samme måde da jeg for over 20 år siden squirtede første gang.. Se dengang snakkede man sq ikke så frit om sex som man gør idag.. Så først her de seneste år - hvor jeg iøvrigt squirter som et vandfald, er det blevet mere almindeligt at snakke om squirt :wink:

Jeg vådter rigtig meget og de fleste mænd synd bare det er et xtra dejligt krydderi på sex-legen.. ;)

Må sige at jeg er helt enig. Det er rigtigt meget ekstra kryderi og elsker det for vildt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Må sige at jeg er helt enig. Det er rigtigt meget ekstra kryderi og elsker det for vildt.

WOOOW så du HAR erfaring med de skønne frække safter?? :)

Dejligt når mænd ved hvad de skal stille op med en kvinde der squirter ;)

Det siges at alle kvinder kan squirte, men det handler både om teknik men også om hvordan en kvnde kan slappe HELT af i kroppen, gi sig hen og nyde det han gør ved hende :cust27:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

WOOOW så du HAR erfaring med de skønne frække safter?? :)

Dejligt når mænd ved hvad de skal stille op med en kvinde der squirter ;)

Det siges at alle kvinder kan squirte, men det handler både om teknik men også om hvordan en kvnde kan slappe HELT af i kroppen, gi sig hen og nyde det han gør ved hende :cust27:

Ja det har jeg og det drejer sig meget om at det rent faktisk er en ret dejlig oplevelse. og ja det drejer sig ret meget om teknik. Men vigtigst af alt at skabe den rigtige stemning og den er der kun hvis tingene sker af sig selv uden forventninger.. lade tingene ske og lade dem udvikle sig..

Alt i alt tror jeg faktisk at det er den bedste måde at møde menneske på overhovedet. møde hinanden hvor man er og ikke hvor man ønsker den anden skal være..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det har jeg og det drejer sig meget om at det rent faktisk er en ret dejlig oplevelse. og ja det drejer sig ret meget om teknik. Men vigtigst af alt at skabe den rigtige stemning og den er der kun hvis tingene sker af sig selv uden forventninger.. lade tingene ske og lade dem udvikle sig..

Alt i alt tror jeg faktisk at det er den bedste måde at møde menneske på overhovedet. møde hinanden hvor man er og ikke hvor man ønsker den anden skal være..

Odensemax-- Damn hvor har du dog ret.. mht begge dele..

Dater jeg nogle er det altid uden forventning til selve daten.. Dyrker jeg sex hvor strålerne forventes, er det "kun" små skvulp der kommer.. Sjovt ikke?? Der er noget vi mennesker bare ikke kan styre.. Og alt respekt for det ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu