for lang tid...?

22 indlæg i dette emne

Hey piger..

Aldrig prøvet at I rent faktisk tænker, okay.. Nu må du gerne komme...?! fordi man er øm..? eller bare er kommet 3 gange og ikke kan overskue at blive ved..? Det må jeg sq indrømme at jeg har prøvet.. (før min nuværende kæreste.. :bigsmile: )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

det sker da nogengange.. men jeg må bare bære over med ham.. han har en gang imellem en tendens til at have svært ved at komme..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hey piger..

Aldrig prøvet at I rent faktisk tænker, okay.. Nu må du gerne komme...?! fordi man er øm..? eller bare er kommet 3 gange og ikke kan overskue at blive ved..? Det må jeg sq indrømme at jeg har prøvet.. (før min nuværende kæreste.. :bigsmile: )

Jo. Så siger jeg det da til ham... Og så finder vi på noget andet :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

En jeg kærestede lidt rundt med her i sommers kunne noegn gange bare ikk komme. Ret frustrerende men jeg lærte at leve med det!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Pu ha.. det er et lidt ømtåleligt emne, men klart et emne der er værd at debatere :wink:

I mit univers, er kommunikation MEGET vigtig og alt afgørende for at sex blir en optimal oplevelse for såvel ham som hende..

Da jeg var yngre havde jeg (et par gange) den oplevelse der er beskrevet- hvor jeg tænkte; Damn han ved knapt hvor klitoris sidder, og håbede at han snart ville komme for så at slutte, men den hopper jeg ikke på idag..

Idag siger jeg til og fra.. dog behøver det ikke altid være med ord.. Man kan jo sige ting på mange måder :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Da jeg var yngre havde jeg (et par gange) den oplevelse der er beskrevet- hvor jeg tænkte; Damn han ved knapt hvor klitoris sidder, og håbede at han snart ville komme for så at slutte, men den hopper jeg ikke på idag..

Det skal lige siges, at det er ikke fordi de fyre jeg har været sammen med ikke har vidst, hvad de lavede.. Det var mere fordi når jeg er kommet, så gider jeg ærlig talt ikke altid at blive ved... :ashame: egoistisk...? :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det skal lige siges, at det er ikke fordi de fyre jeg har været sammen med ikke har vidst, hvad de lavede.. Det var mere fordi når jeg er kommet, så gider jeg ærlig talt ikke altid at blive ved... :ashame: egoistisk...? :rolleyes:

Vil det sige at du "kun" kan komme en gang? For så at slappe af og nyde??

Fair nok, men jeg ville lige vide om det var det der er årsagen? :happy:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jojo han kunne i evigheder og det eneste han tænkte på var sig selv. Så jeg endte med at ligge og tæller knaster og brædder i loftet.

Man jeg blev øm i hofterne af det...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg blander mig lige i tøsesnakken. Jeg har lidt samme 'problem' - ikke at jeg har været ude for at pigerne klager over det, men jeg synes selv det er lidt bizart. Jeg har ingen problemer alene, men når det er en partner der gør det, så er det ret svært at få springvandet til at komme. Jeg ville gerne kunne give mig hen - og fx komme i min kærestes mund, når hun giver mig et blowjob. Jeg vil gerne give hende den gave, at jeg kan vise hende hvor rart jeg har det sammen med hende. Det siges at det er en psykisk blokade, og at den kan løses med et par sexolog-besøg, men det har jeg ikke rigtigt udforsket endnu.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg blander mig lige i tøsesnakken. Jeg har lidt samme 'problem' - ikke at jeg har været ude for at pigerne klager over det, men jeg synes selv det er lidt bizart. Jeg har ingen problemer alene, men når det er en partner der gør det, så er det ret svært at få springvandet til at komme. Jeg ville gerne kunne give mig hen - og fx komme i min kærestes mund, når hun giver mig et blowjob. Jeg vil gerne give hende den gave, at jeg kan vise hende hvor rart jeg har det sammen med hende. Det siges at det er en psykisk blokade, og at den kan løses med et par sexolog-besøg, men det har jeg ikke rigtigt udforsket endnu.

Vil det generelt sige at du har problemer med at komme når du har sex med kæresten?

Eller er det "kun" mht blowjob??

Uanset, så ja... du har et psykisk blokade på det felt..

God idé om du fik taget dig selv med til en form for terapeut af en slags..

Mener iøvrigt godt at mænd må blande sig i tøse-debatten ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er sex generelt. Det er lykkedes mig under sex (kan reelt tælles på et par hænder), men aldrig under blowjob.

Jeg har nu også en teori om at det kan være fordi jeg bare har vænnet mig til at det skal gøres på en særlig måde. Til at starte med skulle jeg have spændte ben - det skal jeg stadig, men det kan godt lade sig gøre uden.

Jeg synes bare at terapi måske er lidt for vidt at gå... Hvad nu hvis det ændrer sig, og jeg er ked af ændringen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes bare at terapi måske er lidt for vidt at gå... Hvad nu hvis det ændrer sig, og jeg er ked af ændringen?

Se nu forstår jeg ikke????

Hvis det ændrer sig og du blir ked af ændringen??

Du kan da kun få lukket op for de ting der kan gi dig de blokeringer, hvilket kun kan gi dig en mere afslappet krop og derved slappe af så du bare kan sprøjte din sperm ud lige når du trænger til det og i alle situationer?? ;)

Måske har du ligefrem FOR stort fokus på det at komme eller ej.. altså når du dyrker sex???

Da det er ret psykisk påvirkeligt, er det klart at jo mere du spekulerer over det "problem" jo mere holdes det (spermen) tilbage..

Så i mit univers, vil terapi klart kun kunne gi dig en form for værktøj/teknik til at slappe af og flytte fokus.. Så de ændringer du vil ku mærke er KUN positive :tommel:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er mere hvis nu det går fra at jeg er for længe om det, til at jeg ikke er længe nok om det :) Altså kommer for hurtigt. Indtil videre har jeg jo undgået de frygtede 2 minutters samleje, der lige indeholder klem af pat, greb i skræv og så tre tørre humps og tadaaa. Jeg har da helt klart haft glæde af det - det er jeg ikke i tvivl om. Jeg er måske bare bange for at det bliver en radikal ændring af hvad jeg er vant til. Lidt mere forandring end jeg bryder mig om.

Og så er der selvfølgelig det med at tage sig sammen til at rent faktisk få terapi for det. :) Det er nok det største problem. Men fair nok, er det alt jeg har af bekymringer, så er jeg vidst en meget heldig mand :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Indtil videre har jeg jo undgået de frygtede 2 minutters samleje, der lige indeholder klem af pat, greb i skræv og så tre tørre humps og tadaaa. :)

Sikken dog en herlig måde at beskrive det på :tommel:

Fedt med humor :cigar:

Håber sq det bedste for dig.. :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg finder nok ud af det. Det kan være jeg lige skal skrive ind til Joan Årting på EB.dk - Der er simpelthen nogle herlige breve til hende af og til. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg finder nok ud af det. Det kan være jeg lige skal skrive ind til Joan Årting på EB.dk - Der er simpelthen nogle herlige breve til hende af og til. :D

God idé DonOmg :tommel:

Jeg har selv brugt at skrive til brevkasser hvis jeg har haft spørgsmål som jeg ikke følte venner ku hjælpe mig med..

At gribe fat i fagfolk er sørme ikke en fallit erklæring..

NEJ.. snarere tværtimod :wink:

HELD OG LYKKE :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak tak :D Jeg skal nok holde jer opdateret ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

hej piger....

når min kæreste har svært ved at komme og jeg allerede er kommet så spørger jeg bare om jeg ikke kan sutte i stedet for.... den er han næsten altid frisk på...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vil det sige at du "kun" kan komme en gang? For så at slappe af og nyde??

Fair nok, men jeg ville lige vide om det var det der er årsagen? :happy:

Næ ikke altid... nogle gange har jeg fået de der multi-orgasmer, men det tager så megt energi for mig at jeg nogen gange er helt færdig og har prikker for øjnene fordi jeg har forbrændt alt min energi... Og så kan jeg heller ikke mere...

Men så er jeg begyndt at foreslå doggy.. Doggy er altid god, for der kan klitten lige få en pause og man kan slappe forholdsvis meget af, hvis man læner sig nedad og så bare stritter med røven... :) me likey..... :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

nogle gange har jeg fået de der multi-orgasmer

øøøøh multi-orgasmer?? :confused:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

øøøøh multi-orgasmer?? :confused:

Ja... Når der kommer 3-4 lige efter hinanden...?! Hedder det så ikke multi-orgasmer? ellers så mener jeg bare når jeg kommer 3-4 gange lige efter hinanden...! :happy:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja... Når der kommer 3-4 lige efter hinanden...?! Hedder det så ikke multi-orgasmer? ellers så mener jeg bare når jeg kommer 3-4 gange lige efter hinanden...! :happy:

FS.... jeg spørger til begrebet da jeg ikke havde hørt det før... :)

Jeg kender det kun som serie-orgasmer.. Har præsteret at få 9 orgasmer i streg.. ikke samme slags orgasmer..

Klit-orgasmen lukker altid op for mine serie-orgasmer (den er dybest) G-punkts orgasmerne er dem der kommer flest af :P

Har ikke svært ved at få flere i træk, med den rette partner- selvfølgelig :tommel:

Åvelse gør mester :slem:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu