Jump to content

Sm

SM  

36 stemmer

1. 1. SM

• Jeg er til hård sm
      41
    • No way
      29
    • Kunne godt tænke mig at prøve det
      22

Recommended Posts

Er i til hård sm? Hvor i bliver bundet? Eller fx får bundet jeres bryster op? Kan i lide at blive dominert og snakket ned til? At få med pisken? Ja hvor mange her inde er til SM den hårde af dem :bigsmile:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Er i til hård sm? Hvor i bliver bundet? Eller fx får bundet jeres bryster op? Kan i lide at blive dominert og snakket ned til? At få med pisken? Ja hvor mange her inde er til SM den hårde af dem :bigsmile:

Kan godt lide at blive bundet og have bind for øjnene og han så dominerer mig.. .Det skal dog ikke være for hårdt... Men kunne godt tænke mig et rollespil, hvor jeg var "slave" for en aften... tanken ophidser mig da... :ashame:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

no way har jeg svaret.. :)

Bryder mig ikke om at blive fastlåst i en box som S/M'er

Bruger en del forskellige lege fra den verden, MEN kombinere det med sjov, fræk, pervers og smertende lækker sex..

Nuancer er mit store MUST- derfor er jeg hverken S eller M :cool:

Oplever iøvrigt SM som værende meget diffust.. Der indgår både Fisting, urinsex og analsex.. bl.a

SM er efterhånden så bredt dækkende at alle vel snart kalder sig for et eller andet bogstav???? :skv_mine:

Krusse fatter nada :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tanken om sm tænder mig. Men det skulle helt klart være i den blide afdeling.

Som før nævnt kunne det være bind for øjnene. De andre sanser må virkelig få sig et boost. Eller binde/ blive bundet fast til seng eller lignende. :wink:

Jeg ville ikke kunne få mig selv til at binde en piges bryster op. Og jeg tænder slet ikke på at svine hende til.

Jeg kan i det hele taget ikke lide at påføre andre fysisk skade slet i den ende der giver store blå mærker og såd'n. :(

Men jeg tror godt jeg kunne give et par små slag og have det godt med det. :cust43:

Selvføglelig hvis hun er med på legen.

:wink: :sunglass:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er kun til den meget blide form for sm. Hvor man måske bliver bundet fast til sengen osv. Kendte engang en fyr som var til det helt store show og det var jeg altså ikk helt med på!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

mig heller ikke om smerte, men elsker at blive bagbundet, specielt når vi slikker og sutter hinanden. Det er vildt ophidsende at sutte min mands store saftige pik, mens man kan mærke sine arme være lækkert bagbundet med håndjern om håndleddene og snærende hundelænker på overarmene.

Men jeg kan f.eks. godt lide at gå rundt med bagbundne hænder en hel dag eller aften, hvis vi ved vi ikke bliver forstyrret. Det ophidser mig meget egentligt at gå frit rundt men med hænderne bagbundet med håndjern.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor jeg bliver bundet er forskelligt om det er krogen i loftet jeg bliver fikseret af eller om det er sengen hvor jeg bliver på hænder og fødder i den stilling Herren måtte ønske.

Er til pisk og smæk med fx flad hånd - hvordan hånden rammer kan jo varieres meget.

Og bliver kaldt det jeg er når man "leger den leg" så ja der bliver talt ned til mig.

I det øjeblik jeg får halsbåndet på er jeg hans ejendom og adlyder ham og hans ønsker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

ja tak:wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

det tænder mig voldsomt,især at blive snakket ned

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan godt lide at blive bundet og have bind for øjnene og han så dominerer mig.. .Det skal dog ikke være for hårdt... Men kunne godt tænke mig et rollespil, hvor jeg var "slave" for en aften... tanken ophidser mig da... :ashame:

Jeg ville stille mig i denne gruppe:wink: . At være bundet og med bind for øjnene glæder jeg mig til at prøve:love: :love: . Jeg er kun kommet så langt med ham til at være dominerende nogen gange, men kan mærke at så længe han se jeg rent faktisk kan lide når han er sådan så bliver han også bedre til det og kan mere få sig til det :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Er S.... Og kæresten M....

Nyder at svinge pisken så hendes skønne mås blir rød og lækker....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

det tænder mig voldsomt,især at blive snakket ned

Også mig!! Det kan være hamrende frækt.. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg er til blid sm, har ikke prøvet hår men tror ikke det er mig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg syns at grænsen mellem blid og hård SM er MEGET uklar..

Mine egne grænser for smerter rykker sig hele tiden (ja jeg er ikke til SM-sex men nyder da smerter alligevel- er i min verden ikke nødvendigvis SM)

Nogle gange er stearinen smeltende varme fræk i kussen, andre gange er smæk med flad hånd nok- Til tider syns jeg at pirrende sex er vidunderligt også selvom det er forbundet med smerte..

Er det smerte når man napper hårdt/små bider?

Er det hårdt eller blidt når man bruger en pisk??

Hvornår er det blidt og hvornår er det hårdt SM??

Ja jeg er sq i tvivl :confused:

Krusse der IKKE er til SM-sex :) men er vildmed pirrende smerter af og til :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har svaret no way.

Jeg finder det også svært at trække grænsen mellem hvad der er hård sm, og hvad der er mild sm.

Men jeg kan lide at blive domineret, ydmyget og talt ned til. For mig skal sm helst være led i et rollespil, og hvis så hele situationen er bygget rigtigt op, så kan jeg godt tåle en del smerter. Nogle gange når jeg dagen efter betragter mine mærker, kan jeg godt blive lidt forskrækket når jeg ser mærkerne, men alligevel er jeg også stolt over mine mærker. Derimod hvis rollen ikke er bygget rigtigt op, så skal der kun få klask i numsen til, så har jeg fået nok.

Jeg synes det er rigtigt spændende at være bundet til en krog i loftet, at være strakt helt ud og kun kunne nå gulvet med tæerne.

Jeg har aldrig prøvet at have mine bryster bundet op, men det er da ikke noget, jeg vil afvise.

Jeg har derimod i mine brystvorter, nogle gange prøvet at have en af disse klemmer, som der klemmer hårdere og hårdere samme, når trækket i dem øges. Når jeg så har stået bundet optil krogen i loftet, og der så er ført en snor fra klemmerne op igennem et øje i loftet, og i enden af snoren er der anbragt en plastikspand, hvor i der langsomt hældes mere og mere vand, så varer det ikke længe, før jeg tripper så meget rundt på tæerne, som det nu er muligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg syns at grænsen mellem blid og hård SM er MEGET uklar..

Mine egne grænser for smerter rykker sig hele tiden (ja jeg er ikke til SM-sex men nyder da smerter alligevel- er i min verden ikke nødvendigvis SM)

Nogle gange er stearinen smeltende varme fræk i kussen, andre gange er smæk med flad hånd nok- Til tider syns jeg at pirrende sex er vidunderligt også selvom det er forbundet med smerte..

Er det smerte når man napper hårdt/små bider?

Er det hårdt eller blidt når man bruger en pisk??

Hvornår er det blidt og hvornår er det hårdt SM??

Ja jeg er sq i tvivl :confused:

Krusse der IKKE er til SM-sex :) men er vildmed pirrende smerter af og til :wink:

hår sm mene jeg er nåle, blod, osv blid sm er klap bare ikke lusinger er nok noget med tillid fra min side, har fået med en livrem gjorde lidt nas var nok selv ude om det grined af ham fyren da han klappede mig med hånden,men var på en måde dejligt at få med livremmen havde bare ondt i min numse i flerer dage, kan også lide at blive nevet, og kaldt tøs eller andet barer jeg ved at det er kærligt ment, elsker at blive revet i håret, og blive bundet Hmm er nu kommet fri hver gang GGG er nok for urolig, men hvor min grænse er ved jeg ikke er først ved at lærer om det .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

hår sm mene jeg er nåle, blod, osv blid sm er klap bare ikke lusinger er nok noget med tillid fra min side, har fået med en livrem gjorde lidt nas var nok selv ude om det grined af ham fyren da han klappede mig med hånden,men var på en måde dejligt at få med livremmen havde bare ondt i min numse i flerer dage, kan også lide at blive nevet, og kaldt tøs eller andet barer jeg ved at det er kærligt ment, elsker at blive revet i håret, og blive bundet Hmm er nu kommet fri hver gang GGG er nok for urolig, men hvor min grænse er ved jeg ikke er først ved at lærer om det .

Uha da da :slem:

Elsker ligesom dig at blive revet i håret, MEN er forbandet vild med at blive tvunget til noget som HAN bestemmer, men som han ved/fornemmer at jeg er vild med :tommel:

Ber ham gerne om at tvinge mig til dit og dat- allerhelst perverse ting- for at prøve hans grænse af :cust21:

Men så kan bøtten også vende- jeg pisser gerne på ham, taler ned til ham, får ham til at gøre frække ting på min befaling osv osv.. MEN vil trods alt IKKE mene at det er SM-sex

For mig er det en ligeværdig leg og det er derfor jeg IKKE er til SM som sådan- mener ikke den er ligeværdig nok i mit univers..

MEN hurra for forskellighederne :cust26:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

ved ikk helt.. er vel til blid sm..

øhh.. tænder ikk vildt på smerte..men.. på at blive domineret..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Uha da da :slem:

Elsker ligesom dig at blive revet i håret, MEN er forbandet vild med at blive tvunget til noget som HAN bestemmer, men som han ved/fornemmer at jeg er vild med :tommel:

Ber ham gerne om at tvinge mig til dit og dat- allerhelst perverse ting- for at prøve hans grænse af :cust21:

Men så kan bøtten også vende- jeg pisser gerne på ham, taler ned til ham, får ham til at gøre frække ting på min befaling osv osv.. MEN vil trods alt IKKE mene at det er SM-sex

For mig er det en ligeværdig leg og det er derfor jeg IKKE er til SM som sådan- mener ikke den er ligeværdig nok i mit univers..

MEN hurra for forskellighederne :cust26:

er selv til det blide sm og kan lide dominans ved ikke hvordan jeg ville have det hvis en pissede på mig, tror at forholdet skulle have kørt i et stykke tid og min tillid til ham skulle også værer i orden,

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

er selv til det blide sm og kan lide dominans ved ikke hvordan jeg ville have det hvis en pissede på mig, tror at forholdet skulle have kørt i et stykke tid og min tillid til ham skulle også værer i orden,

Apropos pis/tis/urin (hehe hapser den lige ;) ) så behøver den seance IKKE at ha noget med dominans/underdanighed at gøre..

MEN i de situationer hvor man evt. leger med urin, så KAN man vel sagtens bruge det som udtryksform for den rolle man end indtar?! :P

Dog kan jeg sagtens dyrke urinsex UDEN at det handler om sm relaterede seancer :happy:

For nogle er det vigtigt med tillid for at lade sig pisse på eller være "pisser". Det er ikke sådan for mig.. Kan sagtens bare lege med urin og IKKE ha pik-i-kusse-sex :flojt: eller være særlig et tillidsfuldt forhold.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Apropos pis/tis/urin (hehe hapser den lige ;) ) så behøver den seance IKKE at ha noget med dominans/underdanighed at gøre..

MEN i de situationer hvor man evt. leger med urin, så KAN man vel sagtens bruge det som udtryksform for den rolle man end indtar?! :P

Dog kan jeg sagtens dyrke urinsex UDEN at det handler om sm relaterede seancer :happy:

For nogle er det vigtigt med tillid for at lade sig pisse på eller være "pisser". Det er ikke sådan for mig.. Kan sagtens bare lege med urin og IKKE ha pik-i-kusse-sex :flojt: eller være særlig et tillidsfuldt forhold.

Tror nu jeg bedre kunne klarer at blive pisset på en at skulle gører det på en anden, :flov:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu