Hop til indhold

•  
  • Opret Ny Tråd

Foto
- - - - -

Tvangsmalkning / spermdræning

• Opret en bruger for at svare
8 svar til denne tråd

#1 nocturne

nocturne

Jomfru

• Medlemmer
  • Pip
  • 1 Indlæg:

Skrevet 04 december 2006 - 09:04

Er her nogen om har erfaring med tvangsmalkning af en en slave.

Med malkning forstås at slaven skal drænes for sperm UDEN at få orgasme.

Det kan ske ved prostatamassage eller ved gentagende at onanere på slaven indtil udløsningspunktet og så stoppe.

Har prøvet den sidste metode udført på migselv - status man blive rigtig ÅM.
Har derimod aldrig prøvet den gørste den første.

Nogen som har erfaringer / lyster som matcher??

#2 njord

njord

Erfaren

• Medlemmer
  • PipPipPip
  • 181 Indlæg:

Skrevet 04 december 2006 - 21:41

Lyder egentligt som noget der skal prøves...
Kan du fortælle lidt mere om dine erfaringer osv...

Gerne links til andre steder på nettet....

#3 Gummi Herre

Gummi Herre

Jomfru

• Medlemmer
  • Pip
  • 1 Indlæg:
  • Alder: 55
  • Bopæl: Furesø

Skrevet 25 februar 2007 - 19:35

Jeg har prøve at tvangsmalke et par gange på en slave, og det er spænende og frækt både for ham som blev malket og for mig som gjorde det. Vi havde også lidt latex/gummi fetish inde over, så jo det var frækt !!

#4 Guest_Nusser_*

Guest_Nusser_*
  • Gæster

Skrevet 14 maj 2007 - 12:06

Har aldrig prøvet det men vil straks gå igang med at eksperimetere... tak for tippet :-)

#5 Storebror

Storebror

Amatør

• Medlemmer
  • PipPip
  • 71 Indlæg:
  • Bopæl: Nordsjælland

Skrevet 14 maj 2007 - 20:47

Jeg har ikke noget problem med at slaven får orgasme - da det i så fald vil være ekstra udmattende ("ondt") at påtvingen ham endnu en, endnu en...
Mvh,
Storebror

#6 christian54

christian54

Amatør

• Medlemmer
  • PipPip
  • 63 Indlæg:
  • Alder: 50
  • Partnerstatus: Single
  • Køn:

Skrevet 01 oktober 2011 - 01:23

Jeg har været udsat for hård tvangsmalkning med en gammel malkemaskine. Min strenge kæreste havde bundet mig stående som en ko i stalden, og havde inviteret gæster på besøg en hel lørdag.

Om morgenen kom hun og satte suegkoppen på min pik og lod malkemaskinen køre indtil jeg var helt øm og stod og rystede uden at kunne gøre det mindste. Min kæreste fortalte gæsterne at køer skulle malles 2 gange om dagen, så om aftenen fik jeg samme hårde omgang, og jeg lover det var ikke en skøn oplevelse da min pik og nosser var totalt ømme og udmattet af malkningen.

Efter aftenmalkningen blev jeg lagt ned på gulvet i kostalden og mine ben og hænder blev bundet sammen så jeg lå som en hjælpeløs kalv og ventede på det uventede som jeg ikke viste hvad var. Hen på natten kom et par stykker over i stalden og sagde de havde vundet mig i poker, og at jeg skulle mørbankes med ridepisken inden jeg blev ført kravlende over i hovedhuset hvor endnu en gang nedværdigelse da jeg næsten ikke kunne komme rundt p.g.a. ankler og hænder var svinebundet sammen, så jeg måtte krappe mig frem som en sød lille spædkalv der var svinebundet.

Næste morgen kom en af fyrene og sagde jeg skulle håndmalkes, og så gav han mig den store malkning med sine hænder alt imens jeg lå hjælpeløst og fik nosserne totalt smadret af ømhed.

Det var ikke alene groft og hårdt det var også en skøn hård oplevelse jeg aldrig glemmer
Stramt svinebundet med stramme våde reb er herligt, men det er endnu bedre når det våde reb tørrer ind og strammer endnu mere i min krop

#7 bent-larsen

bent-larsen

Sexpert

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1.233 Indlæg:
  • Alder: 68
  • Bopæl: Kerteminde
  • Køn:

Skrevet 06 oktober 2011 - 10:27

Jeg undrer mig hver eneste gang jeg læser noget om at få udløsning uden orgasme, jeg kan ikke se hvordan man kan skille de to ting ad, jeg får udløsning og det er så bare det - er der noget jeg har misset eller...???
At jeg er verdens centrum, er ingen hasarderet dom
- jeg slutter mig rent logisk til det, alt andet er jo udenom !

#8 CuriousGirl

CuriousGirl

Sexpert

• VIP
  • 1.618 Indlæg:
  • Alder: 24
  • Partnerstatus: Gift
  • Bopæl: sydsjælland
  • Køn:

Skrevet 06 oktober 2011 - 15:10

Udløsning er dejlig men orgasme er fantasisk og med den rette selvkontrol kan du godt skille de to ting ad. Både sprøjte uden orgasme og orgasme uden at sprøjte
Evnen til at lege, vil bringe flest smil frem på livets vej

#9 bent-larsen

bent-larsen

Sexpert

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1.233 Indlæg:
  • Alder: 68
  • Bopæl: Kerteminde
  • Køn:

Skrevet 07 oktober 2011 - 00:07

Udløsning er dejlig men orgasme er fantasisk og med den rette selvkontrol kan du godt skille de to ting ad. Både sprøjte uden orgasme og orgasme uden at sprøjte

Tjah, jeg har en eller anden fornemmelse af, at jeg vist aldrig har fået en egentlig orgasme, jeg kommer bare, det er da dejligt, men da heller ikke mere.
At jeg er verdens centrum, er ingen hasarderet dom
- jeg slutter mig rent logisk til det, alt andet er jo udenom !

0 Bruger(e) læser denne tråd

0 brugere, 0 gæster, 0 anonyme brugere