10 ting omkring din seksualitet

431 indlæg i dette emne

Det udtryk har jeg aldrig hørt før? Uddyb gerne Krusse :lol:

Hej og tak gerne den har jeg ikke hørt før, men en lesbiskmand, tja det kunne være jeg er det? Who know's `?????

Anita

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Dito

11. er transvestestit

Hmmm er glad for du ligner mig så meget, men at du også er forlovet med min kæreste er jeg ikke så begejstret for! :lol:

Velkommen til.. Fedt at få en transeksuel i blandt os.. Det for vi forhåbentlig lov til at høre mere om Anita!!

Som biseksuel fyr er der noget betagene ved jer trans-seksuelle.. Har hørt det skulle være noget specielt at være sammen med en trans seksuelt! Dog har jeg også hørt at det ikke er noget du bare gør da i jo i al respekt for jeres seksuellitet skal behandles som en hun og ikke som en han og der begynder jeg at blive lidt bekymret for at gøre noget galt!

Men opret et emne under fetish og lad os høre om det! Du er også velkommen til at skrive til mig privat!

Smurfs!

Jesper!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det udtryk har jeg aldrig hørt før? Uddyb gerne Krusse :lol:

Næsten alt for dig Auramin--hehe

Du er sq da m-fyr og homo/bøsse, ikke? :wink:

Got it? :lol:

Krusse elsker frække konstellationer :tommel: :dryp:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hey

hopper med på bølgen:

1. eeelsker sex (mit brugernavn sladrer jo lidt) :wink:

2. er single og er liidt træt af det, kunne være rart med en dejlig kæreste med dertilhørende dejlig sex

3. elsker at ride en mand, så fedt, kommer i et helt andet univers

4. nyder analsex bare pikken ikke er FOR stor (av's!)

5. Har en god ven/bolleven, problemet er bare at jeg er i Odense, han i Aalborg...(men jeg skal besøge ham i næste måned :slem: :cust27: )

6. larmer meeget under sex...har tit fået en pude over hovedet når det var... min ven i Aalborg siger dog at han har vænnet sig så meget til det, at nu kan han nærmest ikke undvære det....

Min nabo ( jeg bor på kollegie) har ikke noget problem med at sige til når jeg har larmet, engang parodierede han mig for sjov, foran mig! men han skal ikke kaste med sten, når han selv bor i glashus, for jeg kan tydeligt høre hans kæreste når de går til den! :cust22:

Hvilket jeg så også siger til ham. ( Vi er gode venner, der er ingen nabo-krig her!) :)

7. har engang givet en kæreste et handjob i en bus fuld af de andre elever vi gik på højskole med.. ( godt nok sov de fleste og jeg gjorde det under en frakke han havde på skødet, men spændende var det sgu!)

8. har gjort det i en park i Odense city en sommeraften under et vattæppe :sunglass:

9. sluger gerne :wink: ...for der er jo ingen der siger at man skal gurgle det og smage på det som var det en årgangsvin...det bliver det sgu alligevel aldrig!

10. Har endnu ikke haft fingeren op i nummeren på en fyr, men vil gerne...må ikke for ham i aalborg! :cust39: prøver dog stadig at lokke ham til det, da han jo nødig skulle snydes for de fænomenale orgasmer, jeg har hørt man(d) kan få hvis man stimulerer mandens g-punkt.....skal nok rapportere tilbage når jeg har udforsket dette område! :cust21:

Nå det var alt for nu...i må hygge! :bigsmile:

quote: "I think people should be free to engage in any sexual practices they choose; they should draw the line at goats though."

Elton John.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hey

hopper med på bølgen:

1. eeelsker sex (mit brugernavn sladrer jo lidt) :wink:

2. er single og er liidt træt af det, kunne være rart med en dejlig kæreste med dertilhørende dejlig sex

3. elsker at ride en mand, så fedt, kommer i et helt andet univers

4. nyder analsex bare pikken ikke er FOR stor (av's!)

5. Har en god ven/bolleven, problemet er bare at jeg er i Odense, han i Aalborg...(men jeg skal besøge ham i næste måned :slem: :cust27: )

6. larmer meeget under sex...har tit fået en pude over hovedet når det var... min ven i Aalborg siger dog at han har vænnet sig så meget til det, at nu kan han nærmest ikke undvære det....

Min nabo ( jeg bor på kollegie) har ikke noget problem med at sige til når jeg har larmet, engang parodierede han mig for sjov, foran mig! men han skal ikke kaste med sten, når han selv bor i glashus, for jeg kan tydeligt høre hans kæreste når de går til den! :cust22:

Hvilket jeg så også siger til ham. ( Vi er gode venner, der er ingen nabo-krig her!) :)

7. har engang givet en kæreste et handjob i en bus fuld af de andre elever vi gik på højskole med.. ( godt nok sov de fleste og jeg gjorde det under en frakke han havde på skødet, men spændende var det sgu!)

8. har gjort det i en park i Odense city en sommeraften under et vattæppe :sunglass:

9. sluger gerne :wink: ...for der er jo ingen der siger at man skal gurgle det og smage på det som var det en årgangsvin...det bliver det sgu alligevel aldrig!

10. Har endnu ikke haft fingeren op i nummeren på en fyr, men vil gerne...må ikke for ham i aalborg! :cust39: prøver dog stadig at lokke ham til det, da han jo nødig skulle snydes for de fænomenale orgasmer, jeg har hørt man(d) kan få hvis man stimulerer mandens g-punkt.....skal nok rapportere tilbage når jeg har udforsket dette område! :cust21:

Nå det var alt for nu...i må hygge! :bigsmile:

quote: "I think people should be free to engage in any sexual practices they choose; they should draw the line at goats though."

Elton John.

Hej

Det havde min første kone det også, det var ret fedt, bortset vi ikke bollede, når familien var i nærheden, fordi hun ikke hunne blive tændt, når det var i hendes tanker, hvorimod jeg blev meget tændt på, at hu ikke måtte støje, og hun var en virkelig skriger

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmmm er glad for du ligner mig så meget, men at du også er forlovet med min kæreste er jeg ikke så begejstret for! :lol:

Velkommen til.. Fedt at få en transeksuel i blandt os.. Det for vi forhåbentlig lov til at høre mere om Anita!!

Som biseksuel fyr er der noget betagene ved jer trans-seksuelle.. Har hørt det skulle være noget specielt at være sammen med en trans seksuelt! Dog har jeg også hørt at det ikke er noget du bare gør da i jo i al respekt for jeres seksuellitet skal behandles som en hun og ikke som en han og der begynder jeg at blive lidt bekymret for at gøre noget galt!

Men opret et emne under fetish og lad os høre om det! Du er også velkommen til at skrive til mig privat!

Smurfs!

Jesper!

Hej alle

Som "smulfs" foreslog, Så må i gerne spørge, jeg er ikke ekspert på andet end min seksualitet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg elsker:

1. og blive kneppet i munden af min mand, HÅRDT:p

2. bare og leje med min tungepircing på min mands dejlig pik

3. og blive slikket i lang tid

4. eksperimentere med alt legetøj også hjemmelavet

5. alt skal prøves en gang

6. elsker en god 3kant m/m/k

7. to pikke i min fisse

8. og blive taget med storm

9. og blive domineret og så midt i det hele tag styrringen fra ham

10.elsker bare min mands pik...... og ham.:lol: :love:

og alt hvad dertil høre

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

here we are... tror jeg :toungue:

1. elsker sex

2. at få den hårdt

3. blive vækket af en hård pik oppe i mig

4. at få finger mens jeg sidder og pisser (uhaaa :D )

5. at blive pirret en HEL dag, og så afslutte om aftenen :love:

6. at få massage.. erotiske steder..

7. kneppe uden for

8. gøre det offentligt. sys det er pirrende da ingen må opdage noget!

9. at få den helt store tur fra morgen af

10.at få den laaaangt ned i halsen (også kaldet slap happy) hvor man kaster op og sutter videre -- :o :bigsmile:

SMiiiL Mia

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm kun 10 ting, nå men gør da et forsøg.

1. Vil ha smæk og pisk så det kan ses i dagene efter

2. Bondage

3. Legetøj kan man ikke få for meget af.

4. Analsex

5. Pigesex

6. Pirres i timevis inden jeg får orgasme

7. Urin, men niks i min mund p.t ( kan jo ske jeg ændrer mening med tiden)

8. Domineres og ydmyges

9. BDSM-lege med flere deltagere

10. En gang ind i mellem tænder jeg på at være dominerende

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

2. Bondage

4. Analsex

5. Pigesex

7. Urin, men niks i min mund p.t ( kan jo ske jeg ændrer mening med tiden)

8. Domineres og ydmyges

Først og fremmest: velkommen til.. :bigsmile: Jeg har så bare et lille spørgsmål: pkt. 9 - hvad er BDSM?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Lidt mere end SM. Bondage, Dominans, Sadisme, Masochisme.

Og tak for velkomsten :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

2. Bondage

4. Analsex

5. Pigesex

8. Domineres og ydmyges

FUCK hvor skønt.. Nu er jeg ikke den eneste kvinde der er til de skønne gyldne dråber :tommel:

Dejligt dejligt... VELKOMMEN TIL :happy:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen så må jeg jo også prøve at begrænse mig til 10 ting:

1. Elsker analsex på hende

2. Er meget nysgerrig ang. analsex på mig

3. Elsker at få blowjob/mundkneppe kæresten - og nyder at hun sluger

4. Elsker at slikke fisse

5. Nyder sex udenfor hjemmet

6. Glæder mig til vi skal i sexklub

7. Elsker at dominere, give smæk og ydmyge

8. Meget nysgerrig m.h.t. urinsex

9. Glæder mig til vi skal udleve hendes fantasi om en ekstra pige

10. Elsker at eksperimentere og bruge legetøj

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

1) Doggy stile

2) blive bundet

3) blive slikket

4) offentligt sex

5) Hede kyse (over det hele)

6) sex alle steder

7) overraskelses sex

8) kan li at blive taget

9) elsker at blive forkælet

10)kunne godt tænke mig at være sammen med en pige.....lidt mere end jeg har været .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Elsker en småfed mand med en svedig urinlugtende pik imellem 18-25cm og som er dominerende, hård, arbejdertypen.

Hårde og dybe Blowjobs-lege.

S/M lege, såsom spanking, bondage, gabestok, urinsex.

Tæt kropskontakt, dvs. blive holdt hårdt omkring én og kan næsten ikke røre sig og en af de bedste stillinger, er den med benene op på hans skuldre og alt hans vægt på én og blive råkneppet og holdt for munden eller en x-tra mand som sørger ens mund. At være bundet i frække stillinger, men det kræver tillid til hinanden.

Ja, man kunne blive ved. *sf*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er ny her, så hvorfor ik starte med mine 10 ting? :wink:

1: Jeg ELSKER sex!

2: Er vild med oralsex-begge veje!

3: Mænd skal være barberet, eller i hvert fald trimmet

4: ELSKER legetøj og brugte gerne hele su'en på at udvide mit sortiment..

5: Kan godt li at tænde fyre

6: Kan godt li at blive taget bagfra

7: Jeg er stram

8: Jeg ELSKER at onanere, alene eller sammen med en fyr..

9: Tænder på telefonsex, men kun med fyre jeg kender..

10: Ville ønske jeg fik sex hver dag...

Det var lidt om mig.. :happy: Håber jeg får det sjovt (og hedt :wink: ) herinde..

Kram..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Elsker en småfed mand med en svedig urinlugtende pik imellem 18-25cm og som er dominerende, hård, arbejdertypen.

Hårde og dybe Blowjobs-lege.

Tæt kropskontakt, dvs. blive holdt hårdt omkring én og kan næsten ikke røre sig og en af de bedste stillinger, er den med benene op på hans skuldre og alt hans vægt på én og eller en x-tra mand som sørger ens mund. At være bundet i frække stillinger, men det kræver tillid til hinanden.

Ja, man kunne blive ved. *sf*

1. GLYYYP... Jeg er IKKE til SM men viiild med urinsex :confused:

Hjæææææææææææælp, vil ikke underkaste mig et bogstav :help:

2. Fandens frækt... eller en hånd på struben :dryp:

Sorry Duddi- URINSEX er IKKE en SM-leg :wink: men kan - som så meget andet - bruges som et dominerende strint (giver) eller som underkastelse (modtager) men så er vi ude i dominans eller D om du vil..

Er jeg strid?? Nej mener jeg ikke- dog er jeg stor modstander af SM til enhver tid og fik næsten kaffen galt i halsen over at du kategoriserede urinsex som værende en SM-leg :chok:

Strint fra Krusse :fnis:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nåh ja, det er bare en del af vores leg at det er med engang imellem og vi betragter som en ydmygelse for den som er underdagen.

Vi bruger alle sanser i S/M verden, og specielt dufte og smagssanser. Jeg, Duddi bliver utrolig tændt af læderdufte og det ved min kvinde, lad os kalde hende Slimie og det er et kælenavn jeg har givet hende fordi...ja, det kan man vist selv regne ud, hi hi. Så hun er tit iklædt lædertøj og ved osse at jeg bliver ligeså tændt af urinlege/dufte og bruger meget verbalt sprog under legene af hentydninger til urin eksempelvis.

Så da jeg skrev S/M lege og urinsex var med, var det af gammel vane at jeg forbandt det med i vores lege, og kan godt se at det ikke er lige det man forbinder S/M med, så sorry for at du fik kaffen galt i halsen, det var ikke meningen at det skulle ske. :ashame:

2. Fandens frækt... eller en hånd på struben

Ja, på struben, i nakken, lettere kvæletag, dildo/pik i halsrøret :love:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nåh ja, det er bare en del af vores leg at det er med engang imellem og vi betragter som en ydmygelse for den som er underdagen.

Vi bruger alle sanser i S/M verden, og specielt dufte og smagssanser. Jeg, Duddi bliver utrolig tændt af læderdufte og det ved min kvinde, lad os kalde hende Slimie og det er et kælenavn jeg har givet hende fordi...ja, det kan man vist selv regne ud, hi hi. Så hun er tit iklædt lædertøj og ved osse at jeg bliver ligeså tændt af urinlege/dufte og bruger meget verbalt sprog under legene af hentydninger til urin eksempelvis.

Så da jeg skrev S/M lege og urinsex var med, var det af gammel vane at jeg forbandt det med i vores lege, og kan godt se at det ikke er lige det man forbinder S/M med, så sorry for at du fik kaffen galt i halsen, det var ikke meningen at det skulle ske. :ashame:

:love:
FUCK det er også en del af MIN sexualitet- især hvis der er tvang indblandet :dryp:

Krusse - der HAR hostet kaffen op :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

FUCK det er også en del af MIN sexualitet- især hvis der er tvang indblandet

Der er ikke andet når vi er i det humør. Og bagefter snakker vi længe om hvordan det var og om der var noget vi kunne lave om på og da vi bruger et kodeord eller et tegn med henblik på at der kunne ske noget virkeligt ubehageligt under legene, kører hun bare på til de ord el. tegn kommer. Vi snakker om at melde os ind igen i SMil-foreningen som vi har været medlemmer af i Aalborg og savner de andre medlemmer...men Slimie´s arbejdes tider skal lige ændres så.

178.attach

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er det også min tur! :)

1. Jeg vil prøve ALT mindst én gang.

2. - Og jeg vil give karma til den der kan finde på en ting jeg siger 'nej' til.

3. Jeg er bisexuel- Har været forelsket i 2 tøser og alt for mange fyre.

4. Den tanke, der kan få mig til at dåne i mine egne orgasmekramper, er tanken om to hænder der tvinger mine ben fra hinanden, imens jeg kæmper imod. Mmm.

5. Mistede min mødom imens Shrek II blev vist på TV. Kan stadig ikke se filmen uden at tænke tilbage.

6. At have sex på et hotelværelse tænder mig ekstremt.

7. Vil gerne prøve at give et blowjob på bagsædet af en taxa.

8. Jeg elsker at lave lyde i sengen, støn, hvin, ord..

9. 17-18 cm passer PERFEKT til mig. Alt over er AV.

10. Den dag jeg fik mit første kys, gav jeg også mit første blowjob.

- Ja, okay, ikke så interessant, men jeg er nybegynder! :P:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

1. GLYYYP... Jeg er IKKE til SM men viiild med urinsex :confused:

Hjæææææææææææælp, vil ikke underkaste mig et bogstav :help:

2. Fandens frækt... eller en hånd på struben :dryp:

Sorry Duddi- URINSEX er IKKE en SM-leg :wink: men kan - som så meget andet - bruges som et dominerende strint (giver) eller som underkastelse (modtager) men så er vi ude i dominans eller D om du vil..

Er jeg strid?? Nej mener jeg ikke- dog er jeg stor modstander af SM til enhver tid og fik næsten kaffen galt i halsen over at du kategoriserede urinsex som værende en SM-leg :chok:

Strint fra Krusse :fnis:

Du skriver at det er frækt at blive holdt for struben, hvorfor er det frækt og hvad gør det ved en, har aldrig prøvet det før :confused:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Du skriver at det er frækt at blive holdt for struben, hvorfor er det frækt og hvad gør det ved en, har aldrig prøvet det før :confused:

kittekat - hvis jeg har været slem ved en fyr og styret ham frækt og tvunget ham til noget slemt, så er det pisse frækt hvis han lige pludselig "får nok" og vælter mig om på ryggen vha sin hånd der holder fast/presser min hals (på struben) og holder mig fast på struben med hele sin brede mandehånd mens han rå-knepper mig eller tvinger mig til "ydelser" :dryp:

Kan han så samtidig svine mig til verbalt, så er jeg da heeeelt færdig :P

Han skal selvfølgelig ikke holde hårdt så jeg ikke kan få luft, men holde fast så jeg ikke kan røre mig og samtidig ved jeg at det er ham der bestemmer.. Det er sååå frækt syns jeg :love:

Kan du følge mig?? :bigsmile:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

kittekat - hvis jeg har været slem ved en fyr og styret ham frækt og tvunget ham til noget slemt, så er det pisse frækt hvis han lige pludselig "får nok" og vælter mig om på ryggen vha sin hånd der holder fast/presser min hals (på struben) og holder mig fast på struben med hele sin brede mandehånd mens han rå-knepper mig eller tvinger mig til "ydelser" :dryp:

Han skal selvfølgelig ikke holde hårdt så jeg ikke kan få luft, men holde fast så jeg ikke kan røre mig og samtidig ved jeg at det er ham der bestemmer.. Det er sååå frækt syns jeg :love:

Følger dig 100%! :dryp:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg kan godt føge dig i det med hånden:dryp: ved så ikke helt hvordan jeg vil regerer med at blive svinet til verbalt :confused:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu