noget i munden...

14 indlæg i dette emne

I got a question....

Jeg elsker virkelig at give min kæreste blow job og det kan være nok forspil for mig bare at tage ham i munden og gå amok... Men...

Så er det jo så at vi når til sexen - som er absolut det bedste jeg nogensinde har haft, kommer satme hver gang - at der vil jeg gerne have noget (hans pik) i munden samtidig med at han knepper mig...

Så er det jo at jeg har hørt om muligheden om at have en trekant med to fyre, men jeg har ikke lyst til at være sammen med andre end ham, men jeg har samtidig lyst til begge ting samtidig.... :o

Har nogen af jer haft det sådan - og hvis ja, hvad gjorde i ved det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa!!

Ja vi kender til dette, og min kæreste har det¨på nogenlunde samme måde! Hun elsker også blive kneppet imens hun slikker en anden fyr. Som du selv er inde på er der den mulighed at invitere en ekstra fyr med i seng som vi jo gør af og til da vi er swingers. :ashame: Vil man ikke det ville jeg da foreslå at du køber en dildo som ikke smager for meget af gummi.. så kan du sutte den imens han knepper dig. Vil i der i mod prøve to fyre så snakker vi en trekant og der kommer en ekstra fyr jo ind i billedet, da din kæreste ikke kan begge dele på en gang..

Men vil i høre om vores erfaringer med ekstra fyre så send os et brev! :wink:

Smurfs!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Han kan vel bruge en dildo/vibrator på dig, mens du slikker ham. Personligt gad jeg ikke sutte på en dildo, de smager vist alle af gummi, og så er det næppe det samme som at gøre det på manden. Jeg tvivler i hvert fald på, der kommer de store reaktioner fra den.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

ja... vi har prøvet min dildo.. MEn det er sq lidt plastic-agtigt... desværre... Men tak for rådene.. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

ja... vi har prøvet min dildo.. MEn det er sq lidt plastic-agtigt... desværre... Men tak for rådene.. :)

Har du så oss prøvet at gøre det omvendt?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har du så oss prøvet at gøre det omvendt?

prøvede det faktisk i denne weekend.. Det var sjovere på den måde.. at give blow job og have ham til at lege med min dildo på mig... Lækkert... :love:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

at give blow job og have ham til at lege med min dildo på mig... Lækkert... :love:

Jeps.. Lækkert!

Men han har jo 2 hænder fri og der er 2 huller ;)

Dobbelt lækkert!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeps.. Lækkert!

Men han har jo 2 hænder fri og der er 2 huller ;)

Dobbelt lækkert!

nej.. .Den ene hånd skal styre mit hovede, så jeg bliver presset helt ned til roden... Ikke noget frækkere :love:

- og er ikke til anal - endnu - .... :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

nej.. .Den ene hånd skal styre mit hovede, så jeg bliver presset helt ned til roden... Ikke noget frækkere :love:

Mummm nice... my kind of girl....heldig kæreste du har ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

- og er ikke til anal -

- .... :wink:
Skønne FS.. Kan satme godt li den der kommentar ..... - endnu

De siger mig noget om din åbne indgangs vinkel til den store sex-verden som man aldrig blir færdig med at undersøge- mener jeg :cust27:

Sex er sq til for at det kan udvikles og dyrkes i diverse variationer :ashame:

Dog vil det være en fed oplevelse for dig med en 3kant.. eller måske 4- eller 5kant :slem:

Been there, done that :dryp:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, vi hepper ihvertfald på herude fra sidelinien.

Smurfs forresten, jeg kunne da godt tænke mig at høre lidt mere om jeres erfaringer med swinger-clubs. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

mikkel.musen --> thx... Det mener hans venner også, men han var jomfru før han mødte mig, så hvis ikke hans venner sagde noget ville han tro at alle piger er sådan.. :wink:

Krusse --> Thx... Ja, man skal ikke afvise noget før man har prøvet det... :bigsmile:

Er forresten blevet meget bedre til at få den ned i halsen.. Er blevet bedre til at slappe af i halsen... FEDT.. :bigsmile:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

mikkel.musen --> thx... Det mener hans venner også, men han var jomfru før han mødte mig, så hvis ikke hans venner sagde noget ville han tro at alle piger er sådan.. :wink:

Er forresten blevet meget bedre til at få den ned i halsen.. Er blevet bedre til at slappe af i halsen... FEDT.. :bigsmile:

Så du lokkede en stakkels jomfru i fordærv...shame on you girl *g*

Og gid alle piger var sådan da! *S*

Slappe af i halsen... mummm nice...sidder her og bliver helt... you know what *b*:wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

FS, jeg vil lige tilslutte mig den flok der syntes, din kæreste er ufattelig heldig. Du lyder til at være at være af fuldstændig sammestøbning som min x når det kommer til sex, og selv om vi endte med at skilles (af helt andre årsager), så er jeg hende helt utrolig taknemmelig, og hun vil altid have en helt særlig plads i min bevidsthed.

Jeg var selv jomfru da jeg mødte hende, men tak skal du da lige have og godmorgen det blev der ændret på. Kunne lige så godt have stået i dag med den følelse, at eksperimenterende sex er når lyset er tændt, hvis det havde været hendes overbevisning. I stedet blev et helt nyt og vidunderligt univers åbnet for mig, og vi fik sammen afprøvet alt hvad vi kunne komme i tanke om (inkl anal, og det virker altså, også for hende, så kom bare i gang FS :)).

Min pointe er, at hun har været med til at skabe og forme min seksualitet. Selv nu hvor vi ikke længere er sammen, har jeg en uvurderlig erfaring med mig som gør at jeg nu ved hvad jeg vil have på den front og jeg ved at mine lyster og fantasier er helt legale. Piger som dig skulle have en kæmpe medalje hængt om halsen. I mangel af bedre må du nøjes med en grøn karma dims :tommel:

Og så lige for at være on topic :). Jo kender godt problemet, og bedste løsning for os var en slags 69 med en god dildo som "trediemand".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu