erfaring med dyresex

68 indlæg i dette emne

Jo såmænd...Omend jeg ikke selv lige kan forestille mig at havne i en situation, hvor man pludselig taler om "den slags"...sådan lige henover kaffen eller en håndbajer...Men fint nok, at det kan lade sig gøre...

hvad er det for piger - aldersmæssigt osv. der tænder på det...og rent praktis. hvordan??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen det sker jo at man kommer til at snakke om sex, måske også forskellige former, og man kan jo vride en samtale i en given retning ikkesandt.;)

Det er skam sket, at en der har været arg modstander har overgivet sig - faktisk er det tilfældet med hende der passer ham hver gang jeg skal noget, hvor jeg ikke kan have ham med.

Dem han "kender" eller har "kendt", spreder sig aldersmæssigt fra 19 til 52 år.

Redigeret af bent-larsen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

OK...tak...spændende, omend det er meget langt fra mine egne lyster...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er studerende på Danmarks Journalisthøjskole, og er i

gang med at skrive en objektiv artikel om animalsex. Derfor

søger jeg en kilde, der har erfaring indenfor området. Hvis

du har tid og lyst, vil jeg sætte stor pris på din hjælp.

Du skal være klar på at stille op til et interview enten i

telefon eller face to face , men jeg kan garantere dig fuld

anonymitet, og ret til at godkende artiklen inden deadline.

Kontakt mig på aniversen@mail.djh.dk hvis du er

interesseret i at medvirke, eller blot har nærmere

spørgsmål.

Mvh Anne

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Folk har bare fået en helt forkert opfattelse af det fordi medierne opfinder en masse ord uden hold i. Det har nok foregået i århundreder men nu er det bare blevet tabu.. Kender flere piger der tænder på det og dyrker det.. Ser ikke ned på dem af den grund så længe det foregår af egen fri vilje hvilket somregel ikke er noget problem for hanhunde. Som piskling skriver er det scenarie hun beskriver nok noget en hel del flere har prøvet end man lige umiddelbart tror.. Desuden findes der flere forums for den slags.

ja nemlig :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo såmænd...Omend jeg ikke selv lige kan forestille mig at havne i en situation, hvor man pludselig taler om "den slags"...sådan lige henover kaffen eller en håndbajer...Men fint nok, at det kan lade sig gøre...

hvad er det for piger - aldersmæssigt osv. der tænder på det...og rent praktis. hvordan??

lader du ham osse bedække fyre

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

lader du ham osse bedække fyre

Nej det er kun piger jeg kender, eller har truffet, han har været sammen med.

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej. Vi går er et ungt par der går og leger med tanken om dyresex. Damen kunne virkelig godt tænke sig at prøve en hund og herren har en fantasi om at se hende med en hest... Nogen der kan hjælpe os i kbh? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kontakt søges

Jeg søger en hanhund til fræk moden kvinde - Fyn, trekantsområdet, hun er dog parat til at køre efter den gode oplevelse.

Kvinden er erfaren med at blive kneppet af en stor hanhund og ønsker at prøve igen.

Hun kan evt. Kontaktes på xhamster, profil: IMJ - ellers kan kontakten gå igennem mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvil gerne se en kvinde blive kneppet af hund

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vil lige sige at etisk er der altså også forskel på om en mand voldtager chihuahua eller en boxer hopper frivilligt op og bedækker en.
Når hunden frivilligt hopper op og får udløsning er det ikke ligefrem mod dens vilje.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er også mange som ikke ved hvordan det i realiteten foregår som blot tror det værste om den slags mennesker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er en fuldstændig normal kvinde på 29år  MEN jeg tænder fx på at se en hund slikke en kvinde, og jeg forstår det simpelthen ikke!! -Jeg har selv prøvet det op til flere gange, og jeg får de vildeste orgasmer også blot ved at se en film og onanere til det 

Nogle ligesom jeg, helt almindelig mennesker med fast job mv, der har samme lyster? Send mig en mail på signeiver@yahoo.dk

Er fra Sønderjylland. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

forstår ikke lige hvad fast job har med sagen at gøre ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
6 timer siden, frækfyr_nordjylland skrev:

Fordi folk uden fast job ikke er normale? ;) (Sarkasme er anvendt) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Der blev spurgt om der var nogen der ville fortælle om deres oplevelser  med dyr !!!!    Det er en skam at næsten alle svar omhandler, intolerance , snæversyn , der er nogen der syntes at det er ulækkert, at homo sexuelle boller hinanden i røven. og at andre har prøvet at bolle en ko.   Men prøv at gemme dine indebrændthed  til et andet sted og forhold dig til spørgsmålet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
På 4/1/2016 at 11:46 , frækfyr_nordjylland skrev:

Kunne forestille mig hun er træt af at blive kontaktet af bøvhoveder, uintelligente mænd, samfundstabere osv - og hellere vil kontaktes af et lidt mere dannet individ, der har styr på livet, sig selv og har en vis form for finesse, uden at være snobbet eller high class typen :)

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu