erfaring med dyresex

68 indlæg i dette emne

jeg har før skrevet om min fetisch nemlig lingeri og dyresex.

Nu kunne jeg godt tænke mig at høre, hvor mange piger og fyre der har erfaring med dyresex og om deres oplevlser.

Så hvis nogle tør stå frem ville det være fedt

Hej

Jeg er Tøsen Mia og kan godt lide at have sex med min dejlige Boxer han

vil meget gerne høre fra dig

Hilsen Mia

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har før skrevet om min fetisch nemlig lingeri og dyresex.

Nu kunne jeg godt tænke mig at høre, hvor mange piger og fyre der har erfaring med dyresex og om deres oplevlser.

Så hvis nogle tør stå frem ville det være fedt

Hej jeg kan godt lide at blive slikket af min hund det er dejligt frækt

og han bliver ved længe. Jeg smørrer lidt honning på så er han helt vild

Hilsen Tøsen Mia

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej...

Jeg har lidt erfaringer med dyresex - som ganske ung (12-18) onanerede jeg på en del hanhunde, men desværre prøvede jeg aldrig at blive bollet. Jeg blev slikket nogen gange af vores tæve (gravhund).

Siden har fantasien udviklet sig, så jeg nu (jeg er 36) stadig fantaserer om at blive bollet i numsen af en hanhund.

En af mine fantasier:

Vi ankommer som aftalt. Efter vi er kommet indenfor får jeg besked på at tage mit tøj af. Alt tøjet. Min mand og hundens ejer(e) får mig ned på alle 4, og jeg får smurt noget klistret som hunden kan lide (sirup? leverpostej) mellem tæerne og op af benene. Hunden kommer hen til os og slikker mig rent, mens jeg kæmper for at ligge stille.

Imens får jeg presset lidt af lokkemaden indenfor numsehullet, så da hunden når der op slikker den ivrigt i min numse mens jeg mere og mere liderlig vrider mig.

Da jeg er slikket rent bliver min numse smurt med glidemiddel inden hunden får lov at hoppe op og og bedække mig. Den og dens ejer har tydeligvis prøvet denne øvelse før, får det varer ikke længe inden dens pik finder indenfor i min numse og den finder rytmen.

Mens jeg nyder hundens dominans over mig, onanerer tilskuerne og jeg sutter lidt på deres pikke. Mens hunden sprøjter oppe i mig sprøjter de ud over mig. Knuden er selvfølgelig røget med op - så jeg er tvunget til at beholde pikken i min ømme numse indtil den er faldet lidt sammen og ryger ud. Jeg falder sammen på gulvet og spiller pik endnu en gang oven på oplevelsen.

Mvh

"Pervers"

Jeg er en fyr på 36 der siden jeg var 13 har fantaseret om at blive bollet af en hanhund. Min mand kender fantasierne og vi håber der findes en erfaren hund og ejer der vil hjælpe med den oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har en lille slikke-hund,

den nyder det, det gør jeg også.

jeg har lyst til at se den slikke en kvinde,

så måske....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Som ung knøs har jeg et par gange prøvet at få vores hanhund til at slikke pik på mig, og har også en enkelt gang suttet hunden, men det er MANGE år siden...

I dag kunne jeg da godt tænde på at se min fyr bliver kneppet af en hanhund, evt. mens hundens ejer og jeg onanerer til ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej

Jeg er Tøsen Mia og kan godt lide at have sex med min dejlige Boxer han

vil meget gerne høre fra dig

Hilsen Mia

--------------------------------------------------------------------------

Jeg har også været ude for at vores hund blandede sig. Det var en aften jeg var alene hjemme, og lå på sofaen i stuen og onanerede. På et tidspunkt kom vores labrador hen og begyndte at snuse og slikke mig i skridtet. Først ville jeg jage den væk, men jeg blev så liderlig at jeg lod den fortsætte. Jeg må indrømme at det var frækt, og hunden var glad og tilfreds så jeg har det ok med det. Nu fantaserer jeg om hvordan det ville være at blive bedækket af hunden. Jeg har ikke fortalt det til min mand eller andre. Men det er rart at se at jeg ikke er den eneste....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Sorry to say it, men syntes sku dyresex er enormt afstødende, såvel som scat...

Mennesker er skabt til at have sex med hinanden, ikke andre dyr på denne klode, ligesom dyr har sex med deres egen art. Således har vi, dog ikke alle...

Just my opinion ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er måske gammeldags, men jeg mener at vi skal lade dyrene være.

De har jo ikke muligheden for at sige fra på samme måde som en ligeværdig partner.

Men omvendt så blander jeg mig ikke, jeg deltager heller ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg fatter simpelthen ikke, at et samfund som vores, stadig tillader dyresex. Dyrene skal have det godt på køreturen til slagteriet, men ingen beskytter dyrene mod at nogle mennesker får afløb for deres egne behov på dyrenes bekostning.

jeg er fuldstændig enig med dig det ikke natuligt at have sex med et dyr

det er uetisk korrekt mvh claes

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Min mening om dyresex?

Tja, det tænder mig ikke rigtigt - bortset fra at jeg synes, at en stor hestepik er ret fræk at se på. Måske kunne jeg godt tænke mig at onanere en hest, bare for at prøve hvordan sådan en tingest føles. Jeg har aldrig mødt mænd med pikke over 30 cm, så skal det være, må en hest være eneste mulighed LOL

Med hensyn til folks moraliseren over den slags, ja, så tror jeg det mere skyldes, at man synes det er ulækkert rent estetisk end at det ligefrem er forkert rent moralsk. Hvis nu I alle tænker jer lidt om, burde I være fornuftige nok til at ræsonnere på følgende måde:

- hver dag aflives millioner af dyr for at mennesket kan SPISE dem. Men samtidig med at I SPISER dyr, synes I det er dybt forkasteligt at dyr har sex med mennesker? Hvor er egentlig balancen i al den her moraliseren? - undskyld jeg spørger!! - I synes det er helt okay at slå dyr ihjel og spise dem, men hvis en hanhund knepper en mand af vellyst, så skal det forbydes.

For mig at se giver det ingen mening.....det er følelserne der styrer jer her, ikke fornuften ;o)

P.S: for dem af jer, der er vegetarer, trækker jeg natuligvis ovenstående kommentar tilbage LOL

P.S. 2: jeg går ikke ind for tvang af dyr og overgreb....jeg taler kun om de forhold, hvor en hanhund eller et andet dyr åbenlyst nyder det....der synes jeg det er noget smagsdommeri at gøre sit til dommer over den slags...især når I to timer senere sætter jer til bords og med vellyst fortærer en pattegris eller en ko :P

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

tak for hilsenen gnist - ved ikke rigtig hvordan man svarer da jeg er toalt it-dum *s*

Jeg mener også man skal ha lov til at melde ud hvordan man selv ser på de ting der bliver fremlagt - bare man gør det i en god tone.

Rygklapperi udvikler ingen og skaber ingen debat.

Alex

Ja, der har du en pointe, helt sikkert.

Desværre oplever jeg af og til, at der er emner herinde, som ikke KAN diskuteres åbent og sagligt, fordi folk kammer fuldstændigt over, da de er styret mere af følelser end af sund fornuft. Hvilket tydeligt ses af visse indlæg denne tråd....:wink:

Det samme i en anden tråd, hvor jeg tillod mig at skrive, at selv børn også er seksuelle væsener - uha, det kunne man ikke skrive uden at man skulle beskyldes for det ene og det andet, for det kunne jeg vel ikke skrive uden at jeg måtte have en skjult dagsorden LOL.

Så er det jo desværre umuligt at få nogen fornuftig og fordomsfri debat, når man ikke kan diskutere ting sagligt, uden at skulle hates eller rakkes ned.

Redigeret af Cinquecontrouno

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Min mening om dyresex?

Med hensyn til folks moraliseren over den slags, ja, så tror jeg det mere skyldes, at man synes det er ulækkert rent estetisk end at det ligefrem er forkert rent moralsk. Hvis nu I alle tænker jer lidt om, burde I være fornuftige nok til at ræsonnere på følgende måde:

- hver dag aflives millioner af dyr for at mennesket kan SPISE dem. Men samtidig med at I SPISER dyr, synes I det er dybt forkasteligt at dyr har sex med mennesker? Hvor er egentlig balancen i al den her moraliseren? - undskyld jeg spørger!! - I synes det er helt okay at slå dyr ihjel og spise dem, men hvis en hanhund knepper en mand af vellyst, så skal det forbydes.

For mig at se giver det ingen mening.....det er følelserne der styrer jer her, ikke fornuften ;o)

Åvl og bævl er det eneste der kommer ud af din mund!!!! (Sagt på ægte Dolph maner)

Jeg forstår ikke din sammenligning!!!

Fordi man æder en ko er det ok at kneppe den????

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Åvl og bævl er det eneste der kommer ud af din mund!!!! (Sagt på ægte Dolph maner)

Jeg forstår ikke din sammenligning!!!

Fordi man æder en ko er det ok at kneppe den????

Ok da (jeg elsker nu også Dolph, så kan godt tage din bemærkning:lol:)....

Jeg vil vende spørgsmålet om:

Hvis du var en ko, ville du så helst kneppes eller spises?:wink:

Eller bare dig selv: du har valget mellem at få en pik i røven - eller at blive bedøvet og slagtet og ende dit liv på et køkkenbord. Hvad ville DU vælge?:)

Jeg tror ikke ret mange - seriøst - ville foretrækker at blive slagtet og spist...fremfor sex...det var ligesom min pointe. At jeg mener ikke man kan gå ind for slagtning og drab på dyr, samtidig med at man har ondt i røven, hvis en hanhund af vellyst knepper et menneske. Det er lidt hyklerisk i min optik.

At jeg så godt kan se, at mange synes det er ULÅKKERT, det er en anden sag. Men derfra og så til at sige, at det bør forbydes? Jamen, så synes jeg da også - nu vi gerne vil være så gode ved dyr - at vi burde forbyde at slagte og spise dyr...:wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

At jeg mener ikke man kan gå ind for slagtning og drab på dyr, samtidig med at man har ondt i røven, hvis en hanhund af vellyst knepper et menneske. Det er lidt hyklerisk i min optik.

Min pointe var at du sidestiller det, at spise et dyr og have sex med det! Lidt som hvis man har sagt A må man også sige B, hvis man må spise det må man også acceptere det skal kneppes, Hvis man vil en cheeseburger er sex'en også ok, ellers skal man være vegetar.

Men er der ikke lige overlevelse i at spise kød, kontra få pik af en hund?

Redigeret af Hebe
stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Dyresex interesserer mig generelt slet ikke. Jeg er på det seneste blevet udfordret til at skulle forklare mig på feltet, for min Herre har hjulpet mig med at rekonstruere dokumenter fra mine gamle computere, og her var der mange billeder af animal-sex imellem - billeder, jeg havde fået med, fordi min ex-mand var meget fascineret af emnet.

Her følger lidt af min Herres og min kommunikation om emnet:

Da jeg sorterede og pakkede alle dine gamle dokumenter i sidste uge noterede jeg mig at du havde mange billeder med dyresex, ret ekstrem tortur af patter og fisse, rimelig barsk bondage og jeg undrer mig, fordi du virker afstandstagende over for de ting, når vi har talt om det og om nogen af de billeder som du har sendt til mig. Jeg går ud fra at du har gemt dem af en grund men hvilken?

Ang. dyresex billederne, så fik jeg det med, da jeg flyttede fra min ex-mand. Det var ham, der havde interesse for dyresex og vi havde som par en kontakt, der gav ham en masse billeder. Under sortering har jeg indtil videre ladet animal-sektionen være, fordi jeg ikke interesserer mig ret meget for det, men vil heller ikke slette det helt, for jeg har noget at "bytte" med, hvis andre har billeder af noget, jeg er interesseret i. F.eks. hvor kvinder bliver domineret og sparket af mænds fødder.

Jeg bliver ikke ophidset af at se på animalsex. Jeg væmmes heller ikke. Det siger mig bare ikke noget. Ophidselsfaktor 0 %, selv om jeg da godt kan se, at en hundepik svulmer og en hestepik er lang. Lige så meget som du synes, jeg er for grænsesøgende, så har jeg generelt ikke gjort noget, som jeg ikke har følt interessant... undtagen når jeg har overgivet mig og har fulgt sadistens lyst ud i noget nyt for så med tiden at finde ud af, at jeg har lært at tænde på det.

Så sker animalsex som udtryk for sadistens vilje - at han netop tvinger mig til noget, han ved, jeg vil have svært ved, vil det være anderledes. I første omgang ville jeg reagere på, at sadisten tvang mig til noget, der var udenfor mine ønsker / grænser. Alt efter om det så var fysisk godt, ville jeg nok med tiden lære at blive liderlig af animalsex, først rent fysisk mens det skete (som da jeg lærte at få orgasme af fuckingmaschine) og siden ved tanken om det.

-

Jeg synes, jeg i det ovenstående har formuleret ret klart, hvordan min holdning til animalsex er. Og alligevel ved jeg, at ting kan være meget mere nuancerede end det:

Sammen med min ex-mand boede jeg på landet og vi havde under meget primitive forhold en so, der først blev insemineret og siden fik et kuld grise. Vi var ikke gode til at få lavet aftaler om at få afsat grisene til andre, så pludselig var vi i en situation, hvor vi med slagtning kun fik reduceret mængden med ca. halvdelen.

Vi var endnu usikre på, om vi ville fortætte med at opdrætte svin eller ville stoppe med det (vi havde jord nok og havde købt nogle "huse", de ville kunne være i), så jeg foreslog, at vi beholdt hun-grisene, hvis vi skulle vælge at udvide bestanden.

På et tidspunkt ændrede nogle af grisene adfærd og jeg var interesseret i at vide, om det var, fordi de var kommet i deres første løbetid. Vi havde endnu ikke taget en endelig beslutning, om de skulle beholdes, men det ville være godt at vide tidspunktet for løbetid (og kunne planlægge inseminering ved næste løbetid), hvis vi valgte at avle på dem. Jeg huskede fra min barndom, at det var noget med at hoppe op på bagenden af grisen, og blev den stående, var det sandsynligt, at den var i løbetid. Det skulle dog yderligere bekræftes af, at man undersøgte den i dens "fit".

Det gjorde jeg så. Den stod stille under min vægt, og da jeg stimulerede dens "fit" - kusse - var der ingen tvivl om, at det ville den gerne have. Eller det ville de gerne have, for der var 3 af grisene, der var i løbetid samtidig.

Det stod på i 2 dage, at de gerne ville stimuleres. Og de viste det meget tydligt, for gjorde jeg ikke, som de ønskede, så væltede de min trillebør, når jeg var inde og skulle muge ud. Så først når de havde fået nok, fik jeg lov til at gøre det, jeg var gået ind til dem for.

Lige ved den lejlighed kunne jeg godt forstå, hvorfor mænd i tidens løb har kunnet føle sig fristet til at bolle dyr, for der var ingen tvivl om, at grisene gerne ville, og når jeg mærkede dem i fitten, var det blødt, varmt og levende - som det bedste, når jeg fist-fucker en mand.

-

Så jeg kan godt forstå, at nogen kan have lyst til dyresex, og det kan ikke forarge mig, hvis dyret selv viser interesse for det. Og man skal ikke omgås dyr ret meget, før man lærer at forstå, hvad de vil og ikke vil (mine grise møflede ofte mod mig, men de ville ikke have, jeg rakte hånden ind og kælede med dem bag ørene).

Jeg har været i gang med at sortere i min animal-sektion, og der er ganske få, som taler til mig. Og da er det altid, hvor man kan se, at dyret gerne vil. Eller hvor det er noget, hvor handlingen ikke er eksplicit, men hvor man selv kan fantasere videre ud fra billedet. Se nedenstående:

846.attach

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har en fantasi om at blive bedækket af en hund, men jeg tør ikke snakke med min mand om det, for jeg tror at han - som flere i denne tråd - vil tage voldsomt afstand fra det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej...

Jeg har lidt erfaringer med dyresex - som ganske ung (12-18) onanerede jeg på en del hanhunde, men desværre prøvede jeg aldrig at blive bollet. Jeg blev slikket nogen gange af vores tæve (gravhund).

Siden har fantasien udviklet sig, så jeg nu (jeg er 36) stadig fantaserer om at blive bollet i numsen af en hanhund.

En af mine fantasier:

Vi ankommer som aftalt. Efter vi er kommet indenfor får jeg besked på at tage mit tøj af. Alt tøjet. Min mand og hundens ejer(e) får mig ned på alle 4, og jeg får smurt noget klistret som hunden kan lide (sirup? leverpostej) mellem tæerne og op af benene. Hunden kommer hen til os og slikker mig rent, mens jeg kæmper for at ligge stille.

Imens får jeg presset lidt af lokkemaden indenfor numsehullet, så da hunden når der op slikker den ivrigt i min numse mens jeg mere og mere liderlig vrider mig.

Da jeg er slikket rent bliver min numse smurt med glidemiddel inden hunden får lov at hoppe op og og bedække mig. Den og dens ejer har tydeligvis prøvet denne øvelse før, får det varer ikke længe inden dens pik finder indenfor i min numse og den finder rytmen.

Mens jeg nyder hundens dominans over mig, onanerer tilskuerne og jeg sutter lidt på deres pikke. Mens hunden sprøjter oppe i mig sprøjter de ud over mig. Knuden er selvfølgelig røget med op - så jeg er tvunget til at beholde pikken i min ømme numse indtil den er faldet lidt sammen og ryger ud. Jeg falder sammen på gulvet og spiller pik endnu en gang oven på oplevelsen.

Mvh

"Pervers"

Jeg er en fyr på 36 der siden jeg var 13 har fantaseret om at blive bollet af en hanhund. Min mand kender fantasierne og vi håber der findes en erfaren hund og ejer der vil hjælpe med den oplevelse.

ang dyresex, det tænder mig helt vildt

ofte onanerer mens jeg har en fantasi

om at jeg er sammen med et par eller en fyr.

der tvinger mig til at blive bollet i røven af deres/hans store hanhund mens jeg slikker pik

bagefter bliver jeg bollet i røven, efter hunden er kommet inde i mig.

hvor kan jeg få opfyldt min fantasi.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg sætter samme indlæg i her som jeg gjorde i den anden tråd om emnet, det er lettere end at starte forfra:

Jeg stikker sikkert hovedet i løvens gab ved at sige at jeg ikke kan se noget forkert eller sygt i dyresex, ligesom jeg i øvrigt heller ikke synes at det er forkert at nogen tænder på en røvfuld, blive bundet, urin, scat, varm stearin o.s.v. det er da folks egen sag.

Det er en underlig debat egentlig. Hovedparten af snakken går på at det ustandselig drejer sig om en mand der boller dyrene.

Det kan jo lige så godt være omvendt, og det er netop handyr og menneske dette indlæg drejer sig om.

En hund bedækker nemlig akkurat lige så gerne en kvinde som en en hunhund,- eller for den sags skyld en fyr.

Det er ikke et spørgsmål om følelser, men slet og ret om at få stillet sin lyst også fra f.eks. en hanhunds side.

Det er såmænd heller ikke kun mennesker der tænder på artsfremmed sex, det forgår i hele dyreverdenen i vid udstrækning.

Kig selv på nettet, uanset hvad, så er mennesket til syvende og sidst også et kun et dyr, men der er altså bare en hel masse mennesker, der vil trække moral ind i denne situation og den holder simpelthen ikke vand, - og slet ikke når man trækker paraleller til pædofili og nekrofili, det er helt hen i skoven.

Jeg kender flere piger der er blevet bollet af hanhunde og for nu at forarge hele borgerskabet, så har jeg skam også prøvet det selv og jeg kan forsikre om at hundene ikke er blevet tvunget til noget som helst, så skulle de nok have meldt fra på en kontant måde, de elsker det og er ikke til at holde væk.

Synes I oprigtigt talt, at det er bedre at holde en hanhund i snor og tvunget cølibat et helt liv igennem.

Gad vide hvor mange af Jer der ville synes om det?

Lige så sikkert som amen i kirken, så er der mange herinde som også tænder på det, men de tør simpelthen ikke at give sig til kende for ikke at få hovedet revet af, men det tør jeg altså godt.

Jeg læste for godt et år siden en undersøgelse der viste at næsten 10% af alle mænd og omkring 6% af alle kvinder enten havde prøvet at komme i kontakt med dyr i seksuelt øjemed eller havde haft lyst til det.

Desuden var lavet en undersøgelse der viste at en meget stor procentdel af deltagerne (ved elektroniske målinger/elektroder) havde vist lysttendenser ved at se dyresex på film/billeder, men på trods af dette benægtede stort set alle at det var noget der tændte dem.

Hvis man på Google søger på

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

hmm ja hvis i kan kan jeg os :). da jeg var yngre blev egj slikket af en hund og fik orgasme af det den bedste slikketur ejg nogen sinde har fået siden har tanken tændt mig helt vildt men aldrig udlevet deet og sys det svært at finde nogle at snakke emd det om da man som realt blir dømt helt vildt på det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

første og eneste gang jeg har oplevet at blive slikket af en hund var det i hvert fald bestemt ikke noget jeg tvang den til og resten af tiden den var der rendte den mig i røven og slikkede på mine bukser havde det været en fyr tror jeg nærmere man ville have kaldt det en meget på trængende fyr eller halv tvang overfald hmm må heller nævne jeg har været omkring 10 men siden har jeg da tænkt emget over emnet og tændt på det men aldrig kneppet med et dyr. så kan ik forstå nogle sys det er så grænseoverskridende for dyrene har aldrig snakket med nogle eller kendt nogle som har gjort det mod dyrets vilje de skal sgu nok sige fra. men noget helt andet den bedste slikke tur jeg nogen sinde har fået men total grænseoverskridende. kunne godt finde på det igen fordi det var så mega nice men ville aldrig tvinge et dyr til sådan noget men har det meget både og da jeg os sys det er ldit skummelt men det jo fordi det er den offentlige holdning til emnnet i befolkningen som jeg tror kommer meget af folk ikke forstår hvad det er og hvordan det foregår altså folks uvidenhed og mangel på åbenhed og ikke at dømme folk osv. så lige en serie her den anden dag der hedder the dark side of porn uha danmark og bodil johoson tror jeg hun hed se den god serie haha :D men var vist hende der startede det her i DK i hvert fald der stod frem med det og lavede film (ret mig gerne hvis jeg har misforstået med hun var den første offentligt)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

første og eneste gang jeg har oplevet at blive slikket af en hund var det i hvert fald bestemt ikke noget jeg tvang den til og resten af tiden den var der rendte den mig i røven og slikkede på mine bukser havde det været en fyr tror jeg nærmere man ville have kaldt det en meget på trængende fyr eller halv tvang overfald hmm må heller nævne jeg har været omkring 10 men siden har jeg da tænkt emget over emnet og tændt på det men aldrig kneppet med et dyr. så kan ik forstå nogle sys det er så grænseoverskridende for dyrene har aldrig snakket med nogle eller kendt nogle som har gjort det mod dyrets vilje de skal sgu nok sige fra. men noget helt andet den bedste slikke tur jeg nogen sinde har fået men total grænseoverskridende. kunne godt finde på det igen fordi det var så mega nice men ville aldrig tvinge et dyr til sådan noget men har det meget både og da jeg os sys det er ldit skummelt men det jo fordi det er den offentlige holdning til emnnet i befolkningen som jeg tror kommer meget af folk ikke forstår hvad det er og hvordan det foregår altså folks uvidenhed og mangel på åbenhed og ikke at dømme folk osv. så lige en serie her den anden dag der hedder the dark side of porn uha danmark og bodil johoson tror jeg hun hed se den god serie haha :D men var vist hende der startede det her i DK i hvert fald der stod frem med det og lavede film (ret mig gerne hvis jeg har misforstået med hun var den første offentligt)

Folk har bare fået en helt forkert opfattelse af det fordi medierne opfinder en masse ord uden hold i. Det har nok foregået i århundreder men nu er det bare blevet tabu.. Kender flere piger der tænder på det og dyrker det.. Ser ikke ned på dem af den grund så længe det foregår af egen fri vilje hvilket somregel ikke er noget problem for hanhunde. Som piskling skriver er det scenarie hun beskriver nok noget en hel del flere har prøvet end man lige umiddelbart tror.. Desuden findes der flere forums for den slags.

Redigeret af florian

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja min egen herlige hund har da kendt flere piger og gør det endnu, han er helt vild i varmen og elsker det.

Han er en dejlig gut på 2½ år og har bestemt også meget at byde på, jeg ville godt bytte størrelse med ham i hvert fald, LOL.

Jeg "låner" ham ikke ud alene, jeg er altid med når det foregår for hundens skyld, det har noget med tryghed at gøre, jeg holder meget af min hund og det er jo ikke p.g.a. dét jeg har ham.

Ja, jeg ved godt, at mange af Jer sikkert synes at jeg er en værre én eller det der er værre, men det får så være som det er, både han og jeg har det fantastisk med det.

Redigeret af bent-larsen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja min egen herlige hund har da kendt flere piger og gør det endnu, han er helt vild i varmen og elsker det.

Han er en dejlig gut på 2½ år og har bestemt også meget at byde på, jeg ville godt bytte størrelse med ham i hvert fald, LOL.

Jeg "låner" ham ikke ud alene, jeg er altid med når det foregår for hundens skyld, det har noget med tryghed at gøre, jeg holder meget af min hund og det er jo ikke p.g.a. dét jeg har ham.

Ja, jeg ved godt, at mange af Jer sikkert synes at jeg er en værre én eller det der er værre, men det får så være som det er, både han og jeg har det fantastisk med det.

Må man spørge hvem der låner ham så? altså - ikke navne osv. - men hvilke typer? alder osv.? Hvad/ hvordan foregår der?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

For lige at tilføje til spørgsmålsrækken, hvordan pokker kommer du i kontakt med folk der gerne vil 'låne' den?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Erotiker1 og michael aalborg

Jamen det vil jeg da gerne svare kort på.

Det er sket at jeg har siddet herhjemme og snakket med nogen om det -også piger - og enkelte er blevet nysgerrige, bl.a. efter at ha' set en lille film jeg har lavet om emnet.

Det er også enkelte gange sket, at en af mine venner har haft en pigeven der gerne har villet prøve det, og så har det sikkert været tiltalende for hende, at det er foregået i trygge og hyggelige rammer, og så er det blevet sådan.

Et par enkelte piger har jeg mødt på en chat, og når kemien har været okay har vi mødtes enten her eller hos hende.

Og det har aldrig været med dén bagtanke, at jeg partout skulle være med i legen

Men lad mig lige slå fast, at det ikke er noget der er sket masser af gange, men det er sket.

Var det tilfredsstillende svar.

Redigeret af bent-larsen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu