erfaring med dyresex

68 indlæg i dette emne

jeg har før skrevet om min fetisch nemlig lingeri og dyresex.

Nu kunne jeg godt tænke mig at høre, hvor mange piger og fyre der har erfaring med dyresex og om deres oplevlser.

Så hvis nogle tør stå frem ville det være fedt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har før skrevet om min fetisch nemlig lingeri og dyresex.

Nu kunne jeg godt tænke mig at høre, hvor mange piger og fyre der har erfaring med dyresex og om deres oplevlser.

Så hvis nogle tør stå frem ville det være fedt

Ja jeg tør godt stå frem, jeg har tidligere skrevet at jeg ikke går ind for sex med dyr, men det skyldes mine moralske begrænsninger.

Ok, jeg har prøvet sex med hunde, sammen med min første kone, det var vildt dejligt at se hende blive bedækket af min schæfer, men på et tidspunkt var jeg nødt til at prøve det selv, altså at blive bollet i numsen af min schæfer, og guderne skal vide at det var et hit, aldrig har jeg været så liderlig som den dag han første gang bankede sit lem op i min numse.

Jeg havde sex med ham mange gange, men det sluttede da han måtte aflives så efter det har jeg ikke haft sex med dyr, men jeg drømmer stadig om at få en stor hanhund engang så jeg igen kan nyde at dyrke sex med ham.

Jeg er vist "multisexuel" en rigtig lille gris der vil nyde sex i alle afskygninger, uh det hører vist ikke hjemme her.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg tør godt stå frem, jeg har tidligere skrevet at jeg ikke går ind for sex med dyr, men det skyldes mine moralske begrænsninger.

Ok, jeg har prøvet sex med hunde, sammen med min første kone, det var vildt dejligt at se hende blive bedækket af min schæfer, men på et tidspunkt var jeg nødt til at prøve det selv, altså at blive bollet i numsen af min schæfer, og guderne skal vide at det var et hit, aldrig har jeg været så liderlig som den dag han første gang bankede sit lem op i min numse.

Jeg havde sex med ham mange gange, men det sluttede da han måtte aflives så efter det har jeg ikke haft sex med dyr, men jeg drømmer stadig om at få en stor hanhund engang så jeg igen kan nyde at dyrke sex med ham.

Jeg er vist "multisexuel" en rigtig lille gris der vil nyde sex i alle afskygninger, uh det hører vist ikke hjemme her.

Hvad er det du mere præcist mener med dine moralske begrænsninger ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad er det du mere præcist mener med dine moralske begrænsninger ?

At det kan være grænseoverskridende at indrømme at jeg har dyrket sex med en hund, og at jeg stadig har lysten, et er at skrive om dyresex, et andet er at indrømme man er til det

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

:cry: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

:cry: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Naaarj Gnist.... Ikke de der kedelige bemærkninger....

Vi har ret til at skrive om vores lyster og er du ikke til det, er det ok-

MEN så spring emnet over og lad være med at dømme---

Smæk over nallerne til dig :P

For en god stemning på debatten

/Krusse

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Naaarj Gnist.... Ikke de der kedelige bemærkninger....

Vi har ret til at skrive om vores lyster og er du ikke til det, er det ok-

MEN så spring emnet over og lad være med at dømme---

Smæk over nallerne til dig :P

For en god stemning på debatten

/Krusse

Mente det var det vi kunne fremkomme med, synes fortsat det er forkasteligt og min personlige mening, at det er frastødende og ulækkert, også til dig GONZO:lol: :lol: :lol: :lol:
1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det har absolut intet med intolerense eller snæversyn, at mene det er ulækkert, det er bare min mening det er jo det vi har dette side til, jeg kan let komme med biologiske betragtninger omkring dette emne, men for ikke at hidkalde mere vrede over mig vil jeg undlade dette.....Men min mening står ved magt.....at det er forkert at udnytte dyr til den menneskelige sexuelle nydelse.....husk der er også en dyreværns lov der kan komme på tale, og dyrenes beskyttelse tager skarp afstand fra denne menneskelige udnyttelse af dyr. i sex øjemed.:gaab: :gaab::bigsmile: :bigsmile: :bigsmile:

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det har absolut intet med intolerense eller snæversyn, at mene det er ulækkert, det er bare min mening det er jo det vi har dette side til, jeg kan let komme med biologiske betragtninger omkring dette emne, men for ikke at hidkalde mere vrede over mig vil jeg undlade dette.....Men min mening står ved magt.....at det er forkert at udnytte dyr til den menneskelige sexuelle nydelse.....husk der er også en dyreværns lov der kan komme på tale, og dyrenes beskyttelse tager skarp afstand fra denne menneskelige udnyttelse af dyr. i sex øjemed.:gaab: :gaab::bigsmile: :bigsmile: :bigsmile:

jeg har det umiddelbart på samme måde - syntes ikke om at man knepper dyr, men må da indrømme at hvis det er hunden der knepper - så må et eller andet jo ha tændt den...

men ikke at jeg forstår det *gg

2 personer like this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

tak for hilsenen gnist - ved ikke rigtig hvordan man svarer da jeg er toalt it-dum *s*

Jeg mener også man skal ha lov til at melde ud hvordan man selv ser på de ting der bliver fremlagt - bare man gør det i en god tone.

Rygklapperi udvikler ingen og skaber ingen debat.

Alex

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

tak for hilsenen gnist - ved ikke rigtig hvordan man svarer da jeg er toalt it-dum *s*

Jeg mener også man skal ha lov til at melde ud hvordan man selv ser på de ting der bliver fremlagt - bare man gør det i en god tone.

Rygklapperi udvikler ingen og skaber ingen debat.

Alex

Jeg har jo også problemer med at sende og svare og billeder kommer jeg jo helt til kort med, så vi er nok i samme båd, men tak for svaret:cry_1:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Mente det var det vi kunne fremkomme med, synes fortsat det er forkasteligt og min personlige mening, at det er frastødende og ulækkert, også til dig GONZO:lol: :lol: :lol: :lol:

Tænk hvis der var nogle der sagde sådan om DIN sexuelle lyster???

Syns ikke det er ok at du optræder diskriminerende i din holdning.. Men ok.. dit valg, din person :happy:

2 personer like this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tænk hvis der var nogle der sagde sådan om DIN sexuelle lyster???

Syns ikke det er ok at du optræder diskriminerende i din holdning.. Men ok.. dit valg, din person :happy:

Jeg påpeger at visse sexuelle lyster kan være med livet som indsats, og der er bestemt ikke noget diskriminerende i mit indlæg, det drejer sig kun om omsorgen for mine medmennesker og oplysning for hvad der kan være farligt og undtagelsesvis livstruende...at påføre sig selv farlige bakterier, svampe, virus samt andre snyltere... er i mit univers ulækkert......hov der kom jeg til at bruge det forbudte ord igen:lol: :lol: :lol: :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

hey Chefen36...

Der findes en 2siders lang tråd om - næsten - det samme emne på dette link:

http://www.sex-debat.dk/showthread.php?t=708&highlight=dyresex

det er et emne som af en eller anden grund ender i nogle uenigheder...

Jeg har personligt ikke erfaring med dyresex og tænder ikke på det... Men som sagt i den ovenstående tråd - Er menneskerne glade og dyrene glade, så fred være med det...

Ciao herfra...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

hey Chefen36...

Der findes en 2siders lang tråd om - næsten - det samme emne på dette link:

http://www.sex-debat.dk/showthread.php?t=708&highlight=dyresex

det er et emne som af en eller anden grund ender i nogle uenigheder...

Jeg har personligt ikke erfaring med dyresex og tænder ikke på det... Men som sagt i den ovenstående tråd - Er menneskerne glade og dyrene glade, så fred være med det...

Ciao herfra...

Om ovenstående tråd, har været behandlet andetsteds som SF påpeger havde jeg bare henvist til denne, hvilket jeg hermed gør, mine anstødelige ord om ulækkert etc bliver i denne tråd gentaget mange gange og jeg er jo helt enig med flere af debatørerne. SÅ gå hellere til den tråd, måske man kan blive klogere på folks mening omkring dette emne.:confused: :confused: :confused:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

syned det er rigtig fedt at hører de forskelliges syn og oplevlser omkring dyresex.

Jeg var 13 første gang en hund slikkede mig og siden har jeg oplevet at blive bedækket hvilket jeg ville ønske snart blev igen *SS*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

syned det er rigtig fedt at hører de forskelliges syn og oplevlser omkring dyresex.

Jeg var 13 første gang en hund slikkede mig og siden har jeg oplevet at blive bedækket hvilket jeg ville ønske snart blev igen *SS*

Ja vi fik nok noget ud af det alle sammen, håber ikke du blev sur på mig, der var jo kun den mikrobiologiske bagtanke bag mit udbrud (ulækkert), men der var jo nogen der tog det meget personligt, og det var bestemt ikke hensigten.

Anbefaler at du læser den tråd der har været før, jeg kendte den ikke selv, var ikke opmærksom på at emnet var behandlet før.

Jeg blev da meget klogere af at læse tidligere emne, der var da mange flere der udtrykte deres mening end de sædvanlige få debatører.

Held og lykke med dit forehavende, og pas nu godt på dig selv.:lol: :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

nej nej da, alle har ret til at sige sin mening og hvis din mening ikke var blevet sagt ville det jo ikke være retfærdigt vel *S*

Så mit humør er stadig lige højt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

nej nej da, alle har ret til at sige sin mening og hvis din mening ikke var blevet sagt ville det jo ikke være retfærdigt vel *S*

Så er mit humør :lol: :lol: :lol: :lol: stadig lige højt

At du ikke er sur på mig, så kan jeg jo afmelde tiden hos psykologen hvor jeg skulle have haft noget Psykoanalytisk psykoterapi:lol: :lol: :lol: :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

okay gnist så sparer du osse de penge, glæder mig at kunne glæde dig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg fatter simpelthen ikke, at et samfund som vores, stadig tillader dyresex. Dyrene skal have det godt på køreturen til slagteriet, men ingen beskytter dyrene mod at nogle mennesker får afløb for deres egne behov på dyrenes bekostning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

nej det er trist du ikke forstår denne form for sexualitet.

Den har været dyrket gennem flere tusinde år, og en hanhund kan ikke tvinges til at kneppe enten røv eller fisse.

For som med en mand kræver det at den får ståpik og har lyst, og har den ikke lyst ja så skrider den bare så så nemt er det.

Jeg håber du med tiden får sat dig lidt mere ind i sagerne.

Men at du ikke tænder på det er din egen sag du er velkommen på debatten alligevel.

Hvad med at fortælle om hvad du tænder på så ku det være du måske osse havde en lyst jeg ikke tænder på.

Men uanset hvad bør man respektere andres lyster, dog ikke sex med børn eller (ufrivillig voldtægt)

Tak for dit indlæg :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

chefen36: Jeg kan huske vi har debatteret det før. Vi kom også frem til at man ikke kan tvinge en hanhund til at dyrke sex - det gør den helt af sig selv...

Men man kan udnytte dens instinkter til at ville parre sig... Er det så i orden? Vil den dyrke sex - eller vil den bare parre sig pr. instinkt?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

nej det er trist du ikke forstår denne form for sexualitet.

Fordi du er til dyresex, gør det vel ikke automatisk den slags legalt. Uden at vide det, er der sikkert mange steder hvor dyresex ikke er lovligt.

Når os der bor på landet ser en efterladt skammel på en mark hvor køer og heste græsser, så er det når mænd mænd har skampulet et uskyldigt dyr. Til trods for det har foregået i århundreder, så gør det ikke fænomenet til en uskyldig fritidssyssel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan ikke sætte mig ind i at have lyst til at have sex med dyr og jeg kan ikke forstå hvad det er der tænder men jeg har på den anden side ikke nogen problemer med at andre har de lyster.

Hvad angår hensynet til dyret så virker mange af de indlæg man læser her som om de er skrevet af mennesker der ikke har set hvad der sker når dyr parrer sig.

Jeg har oplevet store hanhunde der skulle bedække tæver der absolut ikke var villige, tro mig det så sku ikke kærligt ud og tæven pev.

Jeg har oplevet tyre på over et ton springe på små spinkle kvier, heller ikke et syn for dyrenes beskyttelse.

Når dyr parrer sig sker det tit meget voldsomt.

Jeg tror ganske enkelt ikke på at et menneske kan være lige så voldsomt hvis vi altså holder os fra kanariefuglen og dværgpuddelen.

Et eller andet sted synes jeg argumenterne mod "denne unaturlige for for kønslig omgang" til forveksling ligner dem man så for desværre alt for få år siden når talen faldt på homoseksuelle og deres ret til at dyrke sex.

PS Jeg bor også på landet men har sku aldrig faldet over forladte skamler ! Hvorfor tager folk dem ikke med, det må sku da blive dyrt i længden samt vække noget mistænksomhed hos den lokale møbelpusher hvis man hele tiden kommer rendene for at købe skamler :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu