Er jeg unormal - oralsex..

10 indlæg i dette emne

Jeg har intet imod oralsex, men vil hellere gøre det ved ham, end have ham til at gøre det ved mig..

Sådan har jeg altid haft det, også i tidligere forhold..

Jeg har fundet ud af at min kæreste bliver rigtigt tændt, vel meget normalt, når jeg tager hans manddom i munden, og varer det længe nok "slipper" jeg for han dykker ned..

Jeg ved ikke hvad det er der gør jeg har det sådan, jeg synes ikke det er ulækkert, eller er bange for jeg lugter, føler bare ikke noget ved det.. Nu vil nogen sikkert sige det er fordi jeg aldrig har prøvet en der gjorde det godt nok.. Det kan jeg jo egentlig ikke svare på, men har bare aldrig haft nogle følelser "dernede" ved det..

Men der er måske ikke andet for end bare at acceptere, at lige det er ikke noget der tænder mig.. Det kan godt irritere mig når veninder og lign snakker om hvor meget de får ud af det, for jeg kan slet ikke følge det, og de kigger undrende på mig som om jeg fejler noget.. :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Unormal er vel så meget sagt, men jeg tror alligevel at du hører til mindretallet. Hvad det skyldes er svært at sige, du opremser jo selv de muligheder der er, tilsyneladende uden at have fundet svaret selv.

Personligt lærte jeg først at nyde det, da jeg havde været seksuelt aktiv i 11 år. Indtil da havde det været rimelig rart, men ikke noget jeg længtes vildt efter el.lign.

Jeg tror "gennembruddet" dels skyldtes en mand der var mere end dygtig på det område, dels at jeg var mere fortrolig med at give slip og bare nyde samt at jeg havde lært at få orgasme generelt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har intet imod oralsex, men vil hellere gøre det ved ham, end have ham til at gøre det ved mig..

Jeg har haft en del sexuelle oplevelser og har det stadig på samme måde som det du her beskriver..

Jeg er vild med at gi ham blowjob og lege oralt med ham og gerne længe, men har ikke selv den store nydelse ved at han slikker mig og har aldrig fået orgasme når en mand slikker min kusse.. Derimod har jeg opnået himmelske højder af at kvinder kussekysser mig.. :happy:

Damn it!.. Kvinder kan noget som mænd ikke kan i den retning

:cust31:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har det selv på samme måde som dig. jeg foretrækker oss og gøre det på ham end han skal på mig. jeg føler oss jeg lugter eller måske ikk er ren nok, oss selv om jeg lige er kommet ud af badet. :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen altså... Jeg skal selv i hvert fald være i humør til det, for nogle gange har man heller ikke tålmodighed til at bare ligge og blive slikket...

MEn kender godt det der med at man tror man "lugter".. Tro mig, det gør du ikke og de fleste mænd/drenge kan godt lide smagen af kvinde.. Men.. bare husk at vaske dernede... Så er der ingen grund til panik... :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg æææælsker at give blowjob men æææælsker også at blive slikket :love:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er gørelsen, det kommer an på. Jeg forstår godt, hvad du mener. Det handler simpelthen om, at han er god nok til at få dig til at føle det godt... hmmmm.... Altså: Du skal være 100% afslappet. Og han skal ikke nødvendigvis gå i gang lige-på-og-hårdt. Jeg kan tit godt lide at han pirrer mig på resten af kroppen med hænder og tunge før han dykker ned. Hvis du virkelig gerne vil lære at nyde det, synes jeg I skal arbejde med det. Aftal hvor du gerne vil have han rører. Jeg skal varmes op, før han går igang med klitoris (som regel). Min mand har lært mig at elske at få oralsex :love: :love: :love:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

er der nogle af jer der nogensinde er ude for at det kilder så meget når han dykker ned at I mere griner end I nyder...? Jeg er nogle gange så kilden, så jeg ligeså godt kan stoppe med at få slikket... (til min kærestes frustration...) :skv_mine:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

er der nogle af jer der nogensinde er ude for at det kilder så meget når han dykker ned at I mere griner end I nyder...? Jeg er nogle gange så kilden, så jeg ligeså godt kan stoppe med at få slikket... (til min kærestes frustration...) :skv_mine:

Nej det har jeg ikke oplevet, MEN jeg er sikker på at det betyder at du ikke er helt afslappet??

Når man er kilden generelt, handler det også ofte om spændinger i kroppen :happy:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej det har jeg ikke oplevet, MEN jeg er sikker på at det betyder at du ikke er helt afslappet??

Når man er kilden generelt, handler det også ofte om spændinger i kroppen :happy:

Det tror jeg helt sikkert du har ret i... er som regel spændt i kroppen når det kilder...!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu