Når i er bundet

32 indlæg i dette emne

Hmm det er meget forskælligt.

han finder altid på noget nyt.

slikker min mis. give mig finger, massage.

fodre mig med jordbær,frugter, smøger mig ind i alt hvad han kan komme i tanke om.

leger med is. krasser, river i hår, smækker mig. ALT!

Ret meget det samme her..

Men kan da tilføje at jeg bliver kneppet med dildoer og butplugs. Bliver kneppet i munden og får indimellem et rap eller 2 med pisken.. Det hænder også han filmer mens vi leger, og alt imens det står på fortæller man mig om alt det frække han vil gøre ved mig og hvad han vil bruge mig til.... Rigtig perverst og frækt dirty-talk....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Men kan da tilføje at jeg bliver kneppet med dildoer og butplugs. Bliver kneppet i munden og får indimellem et rap eller 2 med pisken.. Det hænder også han filmer mens vi leger, og alt imens det står på fortæller man mig om alt det frække han vil gøre ved mig og hvad han vil bruge mig til....

og frækt dirty-talk....

øøøhm hvori består det perverse?? :confused:

Sorry, er forvirret?

Smil og sol

KrussedulleQ :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Men kan da tilføje at jeg bliver kneppet med dildoer og butplugs. Bliver kneppet i munden og får indimellem et rap eller 2 med pisken.. Det hænder også han filmer mens vi leger, og alt imens det står på fortæller man mig om alt det frække han vil gøre ved mig og hvad han vil bruge mig til....

og frækt dirty-talk....

Sorry, er forvirret?

Smil og sol

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Sorry, er forvirret?

Smil og sol

Det han siger og måden han siger det på... Det er SÅ frækt og får det til at risle ned af ryggen-gs-.. Kan ikke lige nævne noget konkret.. Det er bare en "følelse"-ss-

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay så er det vist min tur til at være aktiv igen..

Når jeg er bundet/lagt i manchetter/ holdt fast osv. jamen så er det stearin bl.a. , pirring, smæk med pisk, endefuld, klemmer, osv. Førhen havde jeg en stor grænse mht analsex, men den har min master fået nedbrudt så den nærmest ikke er der mere, hvilket jo er en god ting. Det handler meget om tilliden for mig, kommunikationen og intensiteten, stemningen og hårdheden. Jeg kan godt lide det hårdt det må jeg ærligt indrømme, med hårde ord og slag, det tænder mig enormt. Det er også forskelligt, hvad det er ved S/M, Bondage og fetichisme man bliver tændt ved.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

den ser nice ud, Shagwell :love:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tråden med at blive bundet er evig aktuel, når jeg bindes er det ofte på en stol ved siden af sengen, med anklerne bundet til stolbenene og hænderne bundet på ryggen og så trækkes en papir affaldssæk ned over mit hoved og bryst, og så får jeg lov at sidde der natten over mens min dejlige kæreste hygger sig med sig selv i sengen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu