Når i er bundet

32 indlæg i dette emne

Når I ligger der magtesløs og har overladt styringen til jeres partner.. Hvad gør han/hun så typisk ved jer?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

smæk, pisk, nappet i brystvorter, klemmer, analudblokning, oralsex mm

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har ikke prøvet det ret mange gange, men det han gør, er at dominere mig totalt :-D Får mig til at føle mig helt i hans magt , og kæler, pirrer, piner mig ... jeg elsker det ! Det er en følelse af gensidig tillid, der næsten ikke kan beskrives .. jeg tænder helt voldsomt på det, og vil aldrig i livet undvære det. Jeg har kun mødt 1 person i mit liv, som har kunnet dette i forhold til mig - og det er jo nok tillids-siden vi snakker om nu :-) Jeg ved ikke, om det er noget man kan "lege" sig til med forholdsvis fremmede - for mig er det noget der kun kan lade sig gøre, fordi vi stoler 400 % på hinanden og ikke kan gøre noget forkert ..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

... det var vist ikke det du spurgte om :-) :love:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan jeg iøvrigt godt skrive under på, poly-anna :) Tilliden er noget af det største!

Jeg har ikke fået leget så meget med selv at være bundet, desværre - jeg synes det er svært at finde kvinder, der kan finde ud af den slags. Eller har lyst. Jeg er nok bare uheldig :)

Når jeg binder, så fokuserer jeg på at dominere, pirre og tirre - og også gerne på ydmygelse. Jeg gør opmærksom på hvad tøsen ikke kan - og hvad jeg kan og vil gøre ved hende. Oftest er ordene stærkere end handling. At true hende med at tage hende i røven, når jeg ved at hun har en grænse mht. lige netop dét, kan virke ret godt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

hmmm ... har lige været igennem hele svineriet ... så i skribende stund kan jeg ikka svar på , hvad man ikke kan

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

hvordan pirrer/tirrer I så? jeg gør det typisk ved at holde ham på grænsen til orgasme, eller lade en fjerkost kærtegne hans krop ect.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Babz ... jeg ved ikke noget om, hvordan man gør sådant ved en fyr ... men ved noget om, hvordan man gør det ved mig :-) Det lyder som om, du har lyst til mere respons end du får, så hvis du kan "oversætte" ... ka du da godt få nogen tips af mig :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

oversætte? jaa, ville være rart.. bring it on, girl :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

vil da lige tilslutte mig de andre at tilliden/magtesløsheden er det vigtigste, det som gør mig mest vild er at blive pirret til kanten af orgasmen og så pause og så igen, og igen..

sæføllig skal der også gerne indggå nogle smæk af forskellig karakter med diverse remedier..

Jeg har nævnt det i andre tråde, men vil da lige benytte lejeligheden til at give husholdningsfilm mine varmeste anbefalinger, det er rigtigt godt specielt hvis man er lidt en klovn til at binde knuder og den bundne er lidt af en "houdini", hvilket jeg nok må kalde mig, jeg kan simpelthen ikke lade være med at forsøge at slippe fri, til stor iri for min dejlige kone.

Med film er det en ganske anden sag der er man godt og vel fikseret og kan dårligt røre en finger, husk ikke at binde det for stramt og hav en saks parat hvis "ofret" får klaustrofobi eller åndenød (for stram film)..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

hvorfor lade sig binde for derefter at prøve at komme fri?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

hvorfor lade sig binde for derefter at prøve at komme fri?

Fordi det er jo først når man begynder at kæmpe imod at man mærker hvor hjælpeløs man er og hvor meget i den andens magt man er :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

vil da lige tilslutte mig de andre at tilliden/magtesløsheden er det vigtigste, det som gør mig mest vild er at blive pirret til kanten af orgasmen og så pause og så igen, og igen..

sæføllig skal der også gerne indggå nogle smæk af forskellig karakter med diverse remedier..

Jeg har nævnt det i andre tråde, men vil da lige benytte lejeligheden til at give husholdningsfilm mine varmeste anbefalinger, det er rigtigt godt specielt hvis man er lidt en klovn til at binde knuder og den bundne er lidt af en "houdini", hvilket jeg nok må kalde mig, jeg kan simpelthen ikke lade være med at forsøge at slippe fri, til stor iri for min dejlige kone.

Med film er det en ganske anden sag der er man godt og vel fikseret og kan dårligt røre en finger, husk ikke at binde det for stramt og hav en saks parat hvis "ofret" får klaustrofobi eller åndenød (for stram film)..

Hvad er problemet?

Her på matriklen findes der "små søde hunde-halsbånd" hæftet fast på sengegærderne - velcro forstås ... - de er umulige at slippe ud af og overordentlig lette "at blive sluppet ud af" - men det er måske bare light-udgaven ... måske er "bundet" ikke bare "bundet" ... har en association til husholdningsfilm om, at så kan man undervejs tabe 4 kg ... og det er jo ikke lige slankekur, der er i tankerne, når velcroen snapper ... :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo man sveder da helt godt..

Vi har da også armbånd og fodlænker og sådan noget, som man ikke kan slippe ud af, ulempen ved sådan nogle, er at de oftest sættes fast på sengegærdet/stolperne eller hvad der nu er til rådighed, hvilket gør at det er ret vanskeligt at vende eller flytte den bundne, både på den ene eller den anden måde...I øvrigt kræver det så at man(jeg) er bundet både på ankler og håndled da jeg ellers kan slippe fri og det er med garanti, jeg er pokkers smidig og har meget bevægelige tæer, kan faktisk binde knuder op med dem...

Jeg holder da af begge dele, men jeg synes det er en tand federe når alt bevægelse er "forhindret", men det er nok noget der skal prøves og måske skal man være lidt speciel for at nyde det..

Man kan jo nøjes med at tabe et kilo, hvilket de færreste tager skade af....

Og ja det er først når man ved at det er umuligt at slipppe fri ved egen hjælp at man virkelig er BUNDET...

En spændetrøje kunne også være ret sjov at have (drømmer).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo man sveder da helt godt..

Vi har da også armbånd og fodlænker og sådan noget, som man ikke kan slippe ud af, ulempen ved sådan nogle, er at de oftest sættes fast på sengegærdet/stolperne eller hvad der nu er til rådighed, hvilket gør at det er ret vanskeligt at vende eller flytte den bundne, både på den ene eller den anden måde...I øvrigt kræver det så at man(jeg) er bundet både på ankler og håndled da jeg ellers kan slippe fri og det er med garanti, jeg er pokkers smidig og har meget bevægelige tæer, kan faktisk binde knuder op med dem...

Jeg holder da af begge dele, men jeg synes det er en tand federe når alt bevægelse er "forhindret", men det er nok noget der skal prøves og måske skal man være lidt speciel for at nyde det..

Man kan jo nøjes med at tabe et kilo, hvilket de færreste tager skade af....

Og ja det er først når man ved at det er umuligt at slipppe fri ved egen hjælp at man virkelig er BUNDET...

En spændetrøje kunne også være ret sjov at have (drømmer).

Hmmm - tør overhovedet ikke tænke på, hvordan dine tæer ser ud, hvis du ka binde knuder op med dem ... :lol:

Jeg skal ikke vikles ind i VitaWrap - min kæreste synes i forvejen jeg er for tynd ... så deeet!

Personligt kan jeg ikke slippe fri af de simpleste håndjern - er evt. en klovn ... men det gør så heller ikke noget i denne sammenhæng :wink: Syns det er fedt ikke at ku slippe fri :-)

P-A

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror da bestemt ikke at du er en klovn, hverken på den ene eller anden måde

Jeg ville heller ikke jeg kunne slippe ud af "rigtige" håndjern, altså dem politiet bruger, men dem i sexbutikkerne er rent til grin et hårdt ryk og man er fri..

Jeg tror nu kun det er væske man taber ved at svede. Vi bruger nu heller ikke vitawrap, men den brede industri version.

Ang. mine fødder så er de næsten lige så brede som de er lange (Str 39) og så har de aldrig været i træsko, spidse sko eller for små sko, næ fodformede sko eller sandaler til mig (nogle gange waders, men kun når jeg fisker) hvilket gør at jeg kan flette tæer med mig selv...

Det er forøvrigt et mareridt at finde selskabssko når man er en mand med str 39 og så oven i hatten en meget bred 39er, men det gør nu ikke så meget, jeg går i sandaler hele året uanset vejret, har da rigtige sko men dem bruger jeg kun hvis det skal være højtideligt..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Kørls ...

Hoho - nu vil jeg sgu ikke høre mere om dine fødder :-D Ikke at dine fødder er uinteressante, men det ka jo ta overhånd :-D

I øvrigt passer din fod-beskrivelse på min ex-ex ... hedder du Pedersen? Man ved jo aldrig hvem man snakker med... (I så fald burde du ikke hedde "kørls" men "skaldepande")

For nu at vende tilbage til emnet (ud over dine små svedige pusselanker) - vores håndjern er da heller ikke noget skrammel fra en sex-butik ... næh næh ... min elskede går glad og velfornøjet i "Harald Nyborg" og køber halsbånd til små-køtere .. de passer lige præcis :-D

Å så er'e billy ... :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

man behøver jo ikke engang at rykke i de typiske håndjern fra sexbutikkerne. Der sidder jo to sikkerhedslåse man nemt kan nå..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja - det har du evt. ret i. Og det er jo ikke det, det handler om, vel ? ;-)

Få fat på en "gør-det-selv-mand" .. så slipper du med garanti ikke fri :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm det er meget forskælligt.

han finder altid på noget nyt.

slikker min mis. give mig finger, massage.

fodre mig med jordbær,frugter, smøger mig ind i alt hvad han kan komme i tanke om.

leger med is. krasser, river i hår, smækker mig. ALT!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Når jeg ligger (eller står) bundet? Uden at vide, hvad der skal ske?

Hun kan finde på at lege med mig.... lade sine nylonben kærtegne mig... Hun ved, det pirrer mig. Hun kærtegner mig med sine lange negle. Blidt... og hårdt.

Når jeg ligger bundet i sengen elsker hun at sætte sig helt op så jeg skal slikke hende.Jeg nyder synet af hendes bryster, mens jeg slikker hende.. men føler en snert af ydmygelse, når hun holder mit blik fast... og smiler.... sarkastisk.

Og min udløsning? Nogle gange rider hun mig. Andre gange giver hun mig et BJ. Og andre gange løsner hun min ene hånd... og lader mig selv gøre mig færdig, mens hun kigger på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Når jeg er bundet, sider jeg ofte på knæ med ryggen mod fodenden af vores seng, mine arme er så trukket ind imellem metalstængerne og hæftet sammen med et metal håndjern. I den stilling er det vist ligefrem som om mine bryster opfordre til at det er dem, det skal dreje sig om. Jeg bliver nappet og trukket i mine brystvorterne og den søde smerte forplanter sig hurtigt ned mellem benene. Jeg får også ofte nogle lette piskeslag henover brysterne. Med et fast tag i mit hår knepper kæresten mig også ofte i munden, når jeg sider bundet på den måde. At høre hvordan håndjernene klirer mod sengens metalstænger, og mærke hvordan metallet strammer omkring mine håndled, og vide at jeg er fuldstændig i hans magt, giver mig en rigtig dejlig fræk fornemmelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Når jeg er bundet bliver jeg tit blændet og får et gags i munden. Blændet og hjælpeløs kan jeg så hører at min Herskerinde tager latex på. Hun fortæller mig malerisk hvorledes hun er klædt og hvad der måske ventyer mig. Hun spiller min pik stiv men sin latexklædte hånd - bruger måske vaccum på pikken så den bliver rigtig stiv. Kommer så et kondom på og sutter på den - beordrer mig til at vende mig om så hun kan fiste mig. Tager billeder af mig - håner mig - engang havde hun fundet en tvér som skulle sutte min pik imens hun tog billeder ! Tvinger mig i handskerne når jeg selv skal spille min pik til den sprøjter ! Så skal jeg slikke Hende !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Når jeg er bundet bliver jeg tit blændet og får et gags i munden. Blændet og hjælpeløs kan jeg så hører at min Herskerinde tager latex på. Hun fortæller mig malerisk hvorledes hun er klædt og hvad der måske ventyer mig. Hun spiller min pik stiv men sin latexklædte hånd - bruger måske vaccum på pikken så den bliver rigtig stiv. Kommer så et kondom på og sutter på den - beordrer mig til at vende mig om så hun kan fiste mig. Tager billeder af mig - håner mig - engang havde hun fundet en tvér som skulle sutte min pik imens hun tog billeder ! Tvinger mig i handskerne når jeg selv skal spille min pik til den sprøjter ! Så skal jeg slikke Hende !

Frækt :tommel:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

.. Når jeg bliver spændt fast (må nok hellere bruge dette udtryk, da kæresten og jeg har investeret i denne her (se nedenfor), samt en gag med ring i stedet for bold.. Anyway.. så bruger han mig med hans fingre, nogle gange dildo.. mundknepper mig, spytter på mig... taler dirty til mig.. ja... alle de der skønne ting... .og så knepper han mig som regel også ret voldsomt! Love it... det er lige mig!

506.attach

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu