Naturlig eller glat forneden - Modefænomen eller det eneste rigtige??

Glat eller ej - Hvad fortrækker du??   184 stemmer

1. 1. Glat eller ej - Hvad fortrækker du??

• Naturen bør følges - Det at alle skal være glatte er et modefænomen!
      33
    • Både og... Kvinder skal være glatte, men ikke mænd!
      58
    • Både og... Mænd skal være glatte, men ikke kvinder!
      4
    • Tænder totalt af på hår.. Dem jeg er sammen med SKAL være glatte!
      89

Log ind eller register dig som bruger for at stemme i denne afstemning.

88 indlæg i dette emne

jeg fortrækker klart at mindst skamlæberne er glatte, så gør det ikke noget at der er noget ovenover, jeg har også selv glatte boller, det synes jeg også er det beste, kæresten synes også at det er rart hvis der skal slikkes på dem!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det et mode fænomen når unge piger/kvinder barbere sine hår af eller trimmer sig. For nogen er det, for andre er det kvinden/pigen som har det bedst med at være glat barberet. Og føler bedst med at være ren og mere indbydende, for deres kæreste, elsker eller mand. Når de har sex. For mig: så gør det ikke noget at der er hår på skamlæberne, og hun har har en måtte når jeg skal slikke hende. Jeg bliver lige så tændt at slikke en med eller uden. Jeg kan godt lide at se safterne hænge som perler i hårene, når man har sex for det viser sig bare for mig. Hun er lige så tændt som mig. Jeg har aldrig bedt mine kærester om at barbere eller trimme sig. For hvis hun var tilfreds med at have fuld/trimmet behåring, så skulle hun ikke barbere resten af for mig. Intim barbering på hinanden før sex, har jeg fundet ud af man bliver mere tændt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bliver vokset en gang om måneden, det nemmeste.

Zoé

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ligesom Zoe - ja...bliver også waxet engang om måneden...

Ang mænd...det kommer meget an på manden, men hår på ryggen er oftest et nono hos mig...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg foretrækker trimmet dernede på mig selv og gerne på kvinden også. Jeg er 30 år og synes det glattelook får en kvinde til at ligne en lille pubertetspige og tænder ikke på børn. Så trimmet er klart et turn on for mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg bruger en bodygroomer når jeg fjerner hår i skridtet for det meste tager jeg det hele med nogle gange trimmer jeg det bare ned i en håndterlig længde, så der ikke stikker lange hår frem rundt omkring :) men bollerne er altid glatte... foretrækker at kæresten er glat men det er ikke nødvendigt :) bare det ikke er sådan en 70'er busk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har for en del år(10) siden prøvet at trimme boller. Ved ikke hvorfor jeg stoppet med det.

Jo det gør jeg nok. Ex kone gad ikke at gøre noget ved sig selv der nede.

Har nu en ny kærste som kun har en trækant. Og hun ville godt ha et pa glatte boller, så hvorfor ikke gøre det lidt godt for hin?.

Først trimmet jeg det ned til 5mm. Ok det var lækkeret.

Nogle dage efter var det så tid til at prøve med en skraber. Uu glatte boller :-)

Igen nogle dage efter og vi hadet snakke lidt om mine boller og sort kys (hadet købt ny trimmer til det Gillette Fusion proGlide power styler) var det tid igen. Denne gang 100% glatte boller vauue det var lækkert men jeg stoppe der! SMF.

Er nu 100% glat også omkring nummsehulet. Hår over roden er trimmet ned til 3mm. Det er helt vildt så godt det føles.

Så fra dd er det slut med hår i røven og på bollern.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ser intet galt i at barbere sig glat eller at tænde på det.

Der, hvor jeg undres lidt, er når voksne mænd siger, at de nægter at slikke en fisse med hår omkring. Jeg vil mene, at det lidt er det samme som at sige, at man ikke tænder på voksne kvinders fisse, men foretrækker en præpubertær tissekone.

I det hele taget synes jeg mange nu om dage lider af en enorm hårforskrækkelse. Det er lige før man i dag anses som ulækker hvis man som voksen ser voksen ud forneden. Det synes jeg er lidt absurd.

På et gaysite så jeg en profil med en mand i 30´erne, der skrev direkte, at han kun søgte unge fyre fra 15-22 og de skulle være små, spinkle og glatbarberede. Så tænkte jeg, at det nok reelt var en semi-pædofil mand, der i erkendelse af, at han ikke kan få helt rigtige små drenge, så må nøjes med at finde fyre fra 15-22, som LIGNER små drenge. Det er selvfølgelig også en fin nok løsning, hvis man har de tendenser. For så krænker man da ikke rigtige børn. Men alligevel lugter en sådan profil lidt af en med pædofile tendenser. Men bevares, hvis alle med de tendenser kunne gøre sådan og i stedet gå efter lovlige unge fyre eller piger med glatte kønsorganer, så ville det jo være fint nok. I hvert fald skadede de da ikke nogen så.

Redigeret af Cinquecontrouno

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan jeg kun give dig ret i, selv synes jeg at en med hår på kan være dejlig fræk at se og lege med.

Sendt fra min HTC Desire HD A9191 med Tapatalk2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har ikke noget imod hår men har stemt for glatte veje - begge veje!

Jeg har fået afvide at jeg også burde babere mig under armene, da jeg åbenbart lugter for mandig nogengange, men gør det sjældent..

Røv sprækken røre jeg aldrig, men fordelene er mange for dem med meget hår der..

Boller og en smule under bliver gjort, samt nogen få andre steder på kroppen..

Jeg får det som jeg vil have hos partneren da hun nogengange spørger til om jeg vil barbere hende, så frem med værktøjet og pandelampen, eller godt lys over spisebordet..

Dog er det ikke kun fordele ved at babere sig, der er en grund til at hårene gror hvor det gør og det giver en vis beskyttelse, og man kan få betændte hårsække hvis man gør det forkert, taler af erfaring..  :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er jo en gammel tråd denne her, og jeg har også tidligere skrevet i den, men jeg har også efterhånden været helt glat igennem nogle år.

Men jeg synes, jeg i den forbindelse har gjort en lidt pudsig observation. Da jeg sidst skrev i denne tråd, boede jeg i Nordsjælland, hvor jeg spillede på det lokale håndboldhold. Når vi piger efter kampen badede, kunne det ses, at ingen at pigerne havde en naturlig hårvækst der nede mange var trimmede større eller mindre grad men, en hel del var helt glatte, og vis en pige pludselig havde fjernet al hårvæksten affødte det som regel nogle sjove bemærkninger.

Nu har jeg et par år boet i det Nordvestjyske, der spiller jeg også håndbold på, det lokale håndbold hold. Der er der enkelte med naturlig hårvækst dernede. Mange der trimmer det lidt, enkelte der trimmer det meget, og også nogle ganske få der som jeg er helt glatte dernede. Men det var så få, at jeg var tæt på at droppe mit glatte look dernede. Så måske er det også geografisk betinget hvordan hårvæksten eller mangel på samme er der nede.

Hvis der er nogen, der har gjort tilsvarende oberservationer, kunne det jo være sjovt at vide.
Jeg er henad vejen blevet gode veninder med tre af de andre piger på holdet, og jeg har fået at vide, at snakken blandt pigerne gik på, at jeg var farlig for kæreste forholdet, og at det var klogt at holde kæresten i kort snor.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er henad vejen blevet gode veninder med tre af de andre piger på holdet, og jeg har fået at vide, at snakken blandt pigerne gik på, at jeg var farlig for kæreste forholdet, og at det var klogt at holde kæresten i kort snor.

Haha, skulle det være pga. "frisuren"?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej! og pænt goddag i stuen/stuerne:) - Kigger nysgerrigt indenfor her og ser at der er godt gang i hår-debatten:-) og især Kvinders krops- og kønsbehåring! (hvor lidt/meget) - Er selv helt klart Fan af Fuld Busk!;-) og er der også hår under armene så er det bare et + :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu