Naturlig eller glat forneden - Modefænomen eller det eneste rigtige??

Glat eller ej - Hvad fortrækker du??   184 stemmer

1. 1. Glat eller ej - Hvad fortrækker du??

• Naturen bør følges - Det at alle skal være glatte er et modefænomen!
      33
    • Både og... Kvinder skal være glatte, men ikke mænd!
      58
    • Både og... Mænd skal være glatte, men ikke kvinder!
      4
    • Tænder totalt af på hår.. Dem jeg er sammen med SKAL være glatte!
      89

Log ind eller register dig som bruger for at stemme i denne afstemning.

88 indlæg i dette emne

De fleste kvinder og efterhånden også mænd barbere sig glatte forneden, men hvorfor og er der nogle som bedre kan lide at følge naturen?? Stem og begrund!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg foretrækker selv at være glat, af flere forskellige årsager. Men glatbarberede mænd er turnoff. Jeg synes det maskuline forsvinder lidt, og bryder mig bare ikke om synet. Så dobbeltmoralen lever godt hos mig :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

De fleste kvinder og efterhånden også mænd barbere sig glatte forneden, men hvorfor og er der nogle som bedre kan lide at følge naturen?? Stem og begrund!

Men kan meget godt lide at det er lidt trimmet :happy: Synes bare ikke helt glatte mænd er maskuline. Synes fx kun, det er cykelryttere, der bør barbere ben...

Er selv glat. Det var min mand, der gerne ville have det (havde dog ordnet bikinilinien før). Og det er jeg blevet meget glad for i længden :bigsmile: Det er bare rarere - på samme måde som at være barberet under armene... Men går og leger med tanken om at få det vokset af en prof... For det er lidt irriterende med stubbe. Nogen der kan anbefale nogen til jobbet (og jeg mener ikke en af jer velmenende fyre :lol: )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Mangler vi ikke moderat trimmet?

Kan godt lide hos en pige at hun har en lille streg eller trekant eller noget i den dur.

Men glat er da også helt okay!

Er ikke til busk! :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det gør mig ikke så meget med de hår. Kæresten barberede sig for nyeligt for første gang - ikke en succes. Det kløede helt vildt i lang tid efter. :cry: Men hun var vist også lidt hårdhændet ved busken.

Men kan da godt se at det ser frækt ud med en lille streg - Var engang sammen med en der havde en smal trekant med spidsen opad. Det så faktisk mega frækt ud.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bryder mig personligt ikke om hår i maden.. :lol:

Men synes ikke umiddelbart min mand behøver være glat dernede, bare trimmet.. Jeg er heller ikke selv helt glat, det virker lidt forkert, så har beholdt en lille stribe, som så er trimmet..

Han foretrækker det helt klart sådan, men nu gør jeg det ikke for hans skyld, men fordi jeg bedre kan lide det sådan.. Er ikke vild med naturlige buske.. :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

hehe bildte en gang min kæreste ind jeg havde et hjerte der var farvet rødt :D hehe... men foretrækker oss klart glat ved mig selv, og kan sagtens acceptere fyren med busk men trimmet eller glat er skam bedst :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg foretrækker hvis pigen har en lille streg....

altså glat er heeelt fint nogle gange, men så skal det altså også barberes hver dag! En lille streg er det bedste *S*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi er begge HELT glatte...

For hende er det desuden et spørgsmål om hygiejne...

Kønsbehåring er et lævn fra dengang vi boede i huler og slog med køller, og vi ser ingen grund til at beholde håret, det har jo absolut ingen praktisk betydning idag...

Desuden viser det glatte look hvad man har, både hos ham og hende.

Så hvis han syns den ser lille ud kan dusken jo altid sløre fakta lidt... :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

det har jo absolut ingen praktisk betydning idag...

Yep, det spreder feromonerne, ligesom armhulebehåring gør. Så det har en praktisk betydning, uanset man synes det er kønt eller ej ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes nu det kan være ligeså frækt at være glat som at have hår dernede.

Eller okay, hvis vi snakker om slikkeri, så kan jeg godt se, at en glatbarberet er mest behagelig, men ellers.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Yep, det spreder feromonerne, ligesom armhulebehåring gør. Så det har en praktisk betydning, uanset man synes det er kønt eller ej ;)

Okay, ja dér var der noget jeg ikke vidste....

Men vi klarer os nu stadig fint uden hår hverken i skridtet eller under armene...

Så hellere udsende færre feromoner end at føle sig turn-off....

Og vi er begge helt vilde med at slikke :toungue:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

må ærlig talt indrømme, at jeg synes det er rarest, at der er trimmet hos fyren... kan ikke lide hår i maden og den er sq så lækker at have i munden, når der ingen hår er i vejen... for mit eget vedkommende har jeg som regel en lille streg - men helt glat imellem benene.. Det er jo det vigtigste... plus at man så også får meget mer ud af sex...

Når man er vant til at være glat, så klør det altså også sindsyg meget når det begynder at gro ud...

Hår er bare IKKE frækt.... (kun moderat på brystet hos fyre)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen det med kløe er jo let at undgå.... Barbér igen...

Jeg snupper en tur med skraberen hvér gang jeg er i bad....

Og når det hele ryger af hver gang er det meget let at vedligeholde...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Må sige at jeg meget nyder når en pige er glat eller at der lidt hår på lige over *S*

Selv har jeg glatte "boller" underligt ord og er lettere trimmet på resten..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Må sige at jeg meget nyder når en pige er glat eller at der lidt hår på lige over *S*

Sådan skal det være!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er total glat og har været det i mange år..

Da jeg var 21 år ca ragede jeg hårene af for første gang og jeg har ikke haft hår forneden siden (samme under armene)

For mig handler det om hygiejne og ser ikke køns-hårene som noget man kan bruge til noget som helst..

I mit sexuelle univers er hår direkte i vejen..

Dyrker ikke sex med hårrige mænd- et valg jeg har truffet, da det ville begrænse mig en hel del :wink:

Mode dille eller ej, rager mig en høstblomst.. Jeg fjerner dem fordi jeg ikke vil ha dem :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

... vi nok samme frisør :)

Jeg glatrager bollerne og holder mig et fint lille bed lige over. Ligeledes foretrækker jeg, at kæresten er helt glat, men da jeg er hendes personlige barber, er det jo mit ansvar :) Woot!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er glat.. altid... kan ik klare mig selv med hår "dernede" fyren må gerne være trimmet, bare han ikke er glat.. Så kan i nok gætte hvad jeg stemte... ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg trimmer men har faktisk ikke meget behåring.

Manden må gerne trimme men ikke glat. :love:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Glatte boller og trimmet foroven. Kæresten er helt glat, og det ER nu lækkert.

He he - i weekenden skal vi prøve at vokse for første gang , i stedet for at barbere... altså ikke bollerne, men hende ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Glatte boller og trimmet foroven. Kæresten er helt glat, og det ER nu lækkert.

He he - i weekenden skal vi prøve at vokse for første gang , i stedet for at barbere... altså ikke bollerne, men hende ;)

AV pas på huden.. HAR jeg prøvet og det kan gøre forbandet ondt :(

Jeg fortsætter med skraberen :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

AV pas på huden.. HAR jeg prøvet og det kan gøre forbandet ondt

Jeg fortsætter med skraberen

He he - ja, det fandt vi ud af, så kæresten fortsætter også med skraberen...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er helt glat og det bliver jeg ved med at værer det er på grund af hygiejne men også det sexuele og jeg syntes nu heller ikke en skov der nede er pænt.:P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

også helt glat, da min mand bedst kan lide at slikke en glat fisse. Og jeg elsker over alt at få slikket min fisse. Derimod er han ikke barberet dernede. Jeg har intet imod at han har hår der, de sidder jo ikke på selve pikken, så de genere ikke mig, når jeg sutter hans pik af. Uanset er den vildt lækker at have i munden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu