Jump to content

Hvad arbejder i med

Recommended Posts

Hejsa all

Nu har det være indlæg om hvor folk er fra i landet, og jeg syntes det kunne være sjovt at se hvad folk laver tildagligt og om der er en sammenhæng i hvem der er her på siden.

om mig selv

Branche: Marketing

Titel: Salgschef/leder

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

phh er nogen i tvivl.. jobber i sygehuspsykiatrien, ssa, og er snart mindfulnesscoach

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa,tror ikke der er den store sammenhæng mellem hvad folk arbejder med og hvem der er herinde,tror det er lige som folk er forskellige til og det er vel kun godt:-) til daglig tilbringer jeg dagen på en fiskekutter:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er social og sundhedshjælper og arbejder på et plejehjem som nattevagt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har flere kasketter men arbejder p.t. som free lance og i hele Århus Amts sundheds væsen på sygehuse og døgn institutioner.

Arbejder indenfor hjemmeplejen- medicinering og tilsyn af ældre syge og demente, døgn plejen - til borgere i eget hjem, der har brug for hjælp til det de ikke selv kan helbredsmæssigt, somatikken- mest intensive afsnit, psykiatrien - åbne og lukkede afsnit med meget dårlige psykisk syge og i privat-plejen af døende og meget syge mennesker i respirator i eget hjem.

Jeg arbejder kun om natten :happy: :happy:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg er en møgbeskidt maskinarbejder

Sjovt nok bifyr, så havde jeg sq troet at du sad og hakkede i en pc hele dagen på et kontor :lol:

Sjovt som forestillingerne bare ikke holder stik :wink:

Det er KUN positivt ment herlige ven :knus:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

I min fritid arbejder jeg som journalist for elskerdyr.dk, hvor jeg skriver artikler om dyrevelfærd, interviewer folk om deres kæledyr, o.s.v.

Efter skole står jeg i erotikshoppen.dk, der ligger her i min by. - så lidt sammenhæng er der vel egentlig.:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har for det meste rene fingre,og rent hvidt tøj på, arbejder som menneske mekaniker:) :) :) :) :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

skægt... kan huske jeg for lang tid siden startede en tråd i ros og ris om man ikke kunne lave en rubrik om beskæftigelse under profil... Men en tråd er sq da meget bedre... thumps up... :)

Jeg studerer SPRÅK (sprog og økonomi (engelsk og tysk)) på handelshøjskolen i københavn.. og i ferien arbejder jeg som tjener på en italiensk restaurant...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Er Key Account Manager ved et stort dansk teleselskab og holder til down town København.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

beskidt mekaniker her... eller stadigvæk i lære... men helt klart beskidt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er såmænd bare en lille gymnasie elev.. Godt nok på sit sidste år :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

løsarbejder/afløser hos Forbruger Kontakt -sådan noget med maskinpakning af tyrksager (Lagerarbejde) , freelance oversætter og afrydder/bartender i weekenden..

Så 3 dejlige jobs for den sabbatår-tagende-tøs her :P:lol:

men overvejer at sige op i den første og/eller sidste da jeg har været til jobsamtale hos forskellige vikar bureauer og det ville muligvis være bedre... :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kører S-tog og er derfor Lokomotivfører i DSB.

Så jo jeg ser af og til nogle af jer..... I ved det bare ikke.... :happy:

....... og jeg ved det heller ikke! :confused: :skv_mine:

Smurfs!

Jesper!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kører S-tog og er derfor Lokomotivfører i DSB.

Så jo jeg ser af og til nogle af jer..... I ved det bare ikke.... :happy:

....... og jeg ved det heller ikke! :confused: :skv_mine:

Smurfs!

Jesper!

Jeg ved det godt, jeg ved det godt!! :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu