Rekord

52 indlæg i dette emne

heeej

min er nok fem gange på en dag......

kh nhk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har ikke talt, men jeg plejer at stoppe lige inden det bløder

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

over 11 gange for en en del år siden , det var så over en hel dag, men jeg var også meget øm i den dagene efter :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

7 gange og der var også orgasma med hver gang

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

10 gange, men det kunne da godt være, man skulle prøve at slå den rekord en eller anden dag..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved det ikke præcist, men jeg tror, at det ligger på 4-5 gange på en dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

vil tro det var 4-5 gange da man var yngre, men kan da stadig godt et par gang hvis det:lol: skal være

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har nu aldrig holdt regnskab, men min alder til trods, kan jeg da stadig få den til at komme to-tre gange på en dag - men hårdheden er ikke den samme mere. :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh som helt ung gik der lidt inden jeg lærte at komme, men vil jo stadig kalde det onani når man har leget. Og selv uden orgasme, kan man altså godt tage lidt af trykket. Hmm, ved ikke.. 5-6 gange.

Antal omgange sex er 8 på 24 timer

Antal orgasmer under en omgang leg, der på intet tidspuntk har været afbrudt har nok været 6 (var med hjælp fra fyr)

Hmm nå i bund og grund var spørgsmålet jo antal onani.. Vil tro at onani med orgasme er rekorden nok 4.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

For tiden bliver det til et par gange om dagen, som helt ung kunne det nemt være 5-7 gange

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Skide sjov at tænke tilbage. :) Rekord har jeg dog aldrig tænkt på før, men hvis jeg husker rigtigt fra ungdommen, så er det vist 6 gange på et døgn og har vist gjort det mere end 1 gang. Jeg kan i hvertfald huske jeg flere gange har haft slidsår og ømhed efterfølgende, så det gav lidt ro et par dage efter.

Selvfølgelig aftager det med alderen, og er nu ca 1-2 gange om ugen, men man bør nok holde det ved lige ved en gang imellem, at lave rekordforsøg.

For mit vedkommende ca 6 mdr siden og alene nåede 3 stk på en aften. (Uden slidsår) :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gider stort set aldrig mere end 1-2 gange om dagen og springer også over nogle dage.

Da jeg var teen kunne det sagtens blive 3-4 gange om dagen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

ca 4 gange  på en dag til den blev tom for sperm

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

det er godt nok et underligt ting at spørge om, især fordi jeg ikke tæller hvor tit jeg onanerer... men tror det var 9-12 gange men er ikke sikker :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har 3til 4 gang på en dag

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

De fortager sig i det blå....

men dyrker jo tvangsmalkning... altså partneren har fikseret mig, og stimulerer med vibrator, mund, hænder, pikbondage....

efter tre udløsninger er der jo ikke mere sedvæske...og de der underlige orgasmer ligner lidt, har noget til fælles med, at brække sig, når det ikke er mere som kan komme op.

Ubehagligt, ondt og udnerligt dejligt. (nå ja... der gælder så ikke det der med at brække sig)... og nosserne minder en om deres eksistens ret længe bagefter. Tvangsorgasmerne... dem har jeg ikke tal på...også fordi de løber jo sammen og tja... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har ikke tal på hvor mange gange jeg har ornanere på en dag. Nok 4-5 gange på en dag. Min største rekord er 8 gange på en dag hvor jeg knalede min eks kæreste på 1 dag. Det var en hæftig dag med masser af skøn sex. Vi rigtig mange gange i løbet af dagen. :) Det skal prøves igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

1-2 gange på en uge. jeg virker vist helt anormal i dette forrum :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm tror squ min må være 4-5 gange. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

3 gange, kan se det kræver lidt mere træning hvis jeg skal slå rekorden :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan stå inde for 11 gange på et døgn.. For mange mange år siden :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan ikke huske hvor mange gange rekorden har været, men mindst 5 gange.

Sidste år havde jeg dog en kæreste, hvor vi havde sex 11 gange på et døgn. Det var SÅÅÅÅ lækkert og drømmer stadig om at prøve det igen.

3 personer like this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Sad og chattet med en ung veninde om netop forskellen på hyggesex... det der, med at være neop ikke for træt til en stilfærdig omgang på lagenerne efter at dagens opgaver er løst, og så de dage og perioder, hvor sex kan fylde hele ens opmærksomhed...og hvor den ene orgasme fører videre over i mere og lidt anderledes og nok en orgasme....agtigt noget...i dagevis. Pragtfuldt. Jeg kan ikke erindre,- og måske talte vi ikke-, hvor mange orgasmer...hvor mange stunts...., min veninde var overasket over, at hun og hendes nye pigekæreste havde hjulpet hinanden til 7 orgasmer gennem en dag. Det var helt nyt for hende, at sex varer ... længe. 11 omgang ... gad jeg godt opleve... hummm. må vist letter røven fra sofaen og få fingrene fra tasterne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan ikke huske hvor mange gange rekorden har været, men mindst 5 gange.

Sidste år havde jeg dog en kæreste, hvor vi havde sex 11 gange på et døgn. Det var SÅÅÅÅ lækkert og drømmer stadig om at prøve det igen.

For ca to år siden, var jeg sammen med tre mænd - kaldes vist nok MMMF. Vi var sammen fra en fredag eftermiddag til lørdag aften ved 22.00 tiden. Jeg stoppede med at tælle, hvor mange gange jeg blev kneppet, da vi nåede til 6 - 8 gange. Hvis jeg skal gætte på, hvor mange gange mere de nåede det på de ca 24 timer, så bliver det nok til 8 - 10 gange mere. Ind imellem onanerede jeg for dem, og jeg havde orgasme mindst tre gange. Det er en oplevelse, som jeg ikke ville være ked af at gentage.

2 personer like this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

For ca to år siden, var jeg sammen med tre mænd - kaldes vist nok MMMF. Vi var sammen fra en fredag eftermiddag til lørdag aften ved 22.00 tiden. Jeg stoppede med at tælle, hvor mange gange jeg blev kneppet, da vi nåede til 6 - 8 gange. Hvis jeg skal gætte på, hvor mange gange mere de nåede det på de ca 24 timer, så bliver det nok til 8 - 10 gange mere. Ind imellem onanerede jeg for dem, og jeg havde orgasme mindst tre gange. Det er en oplevelse, som jeg ikke ville være ked af at gentage.

Det lyder godt nok også lækkert!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu