Rekord

52 indlæg i dette emne

Hvad er din rekord for at onanere på én dag?

Selv har jeg prøvet at onanere 12 gange på én dag... jeg var 15 dengang ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nok kun 6 eller 8 gange. På en god dag. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

13 gange.. på en time.. med orgasme hver gang.. og jo jeg VAR øm.. det gælder om at finde en bestemt teknik.. :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har vist ikke helt tal på rekorden for min onani på en dag, men har ofte dage hvor det er 4-5 gange jeg onanerer og det er fint for mig :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Min rekord er 5 gange på en dag...

Min kærestes er: 1 - 2 gange, men hun elsker sin muldvarp og den har hun og leget med i næsten 2 timer. Der er et foto af den her:

Smurfs!

Jesper!

289.attach

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

5-6 gange vil jeg tro

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Fem gange på 24 timer. Jeg får ikke rigtigt noget ud af det efter tredje gang, andet end mere ømhed, så hvorfor fortsætte? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

øhm tror min max er 5.. men det er længe siden :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

4 gange på en dag

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

4 gange på en dag

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

uha.. nogle gange er det helt vildt.. tror det er 9-10 gange over en hel dag. Har nogle dage hvor jeg bare ikek kan lade være med at spille pik, hvor alt bare tænder en, herlige dage :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Åhh jeg har ikke ligefrem talt hvad rekorden er, men jeg skyde på 4-5 gange på en dag!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

har aldrig talt - men kan da hygge med leg laaaang tid af gangen *s* når jeg leger er det mere legen en orgasmen og udløsningen jeg nyder. Elsker at holde igen når den er ved at sprøjte og så lege lidt mere.

Andre gange er det bare udløsningen jeg går efter og så tar det ikke så lang tid.

Men hvor mange gange på en dag? Det tør jeg slet ikke tænke på *ggg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Som andre på denne tråd, har ikke talt men vil skyde på 5-6 gange :wank: :cigar:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror min er 2-3 gange.

Har ikke rigtig styr på det hehe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved ikke hvad rekorden er jeg tæller ikke jeg bruger det tit hvis jeg er lidt aggressiv det tar toppen men det blir svære og svære at få orgasme med alderen og jeg er kun 28 uha, det er nok også derfor at kvinder jeg går i seng med blir kneppet så de næsten ikke kan gå bagefter fordi jeg er vand til et meget fast tag og hurtige bevægelser

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

6 gange, da jeg var 14-15 år. Og det var kun for at se hvor mange gange jeg kunne. Af lyst har jeg sjældent gjort det mere end 3 gange. Men i skolen havde jeg en kammerat der kunne hele tiden. Jeg ved ikke hvad hans rekord var, men 5-6 gange kunne han nemt klare en eftermiddag efter skoletid.

-----------------

Orionx

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg ved ikke hvad rekorden er jeg tæller ikke jeg bruger det tit hvis jeg er lidt aggressiv det tar toppen og jeg er kun 28 uha, det er nok også derfor at kvinder jeg går i seng med blir kneppet så de næsten ikke kan gå bagefter fordi

Ikke for at spille klog, men hvem har fortalt dig at man har sværere ved at få orgasme med alderen??:confused:

Det der med tempoet.. Der er altså en del mænd og kvinder der knepper i kanin hastighed.. Så deeet :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ikke for at spille klog, men hvem har fortalt dig at man har sværere ved at få orgasme med alderen??:confused:

Det der med tempoet.. Der er altså en del mænd og kvinder der knepper i kanin hastighed.. Så deeet :P

Sådan tror jeg det er som mand der skal mere og mere til sådan har jeg det, som dreng skulle der ingenting til da kunne man godt gå på toilettet i midt i timen, det tog den tid det tog hvis man tissede, sådan er det ikke mere jeg er nok ved at blive impotent:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

4 gange mener jeg..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Sådan tror jeg det er som mand der skal mere og mere til sådan har jeg det, som dreng skulle der ingenting til da kunne man godt gå på toilettet i midt i timen, det tog den tid det tog hvis man tissede, sådan er det ikke mere jeg er nok ved at blive impotent:lol:

Skal ikke gøre mig vildt klog på det, men oplever da mænd der blir langt bedre til at sprøjte og sperme i pragtfulde orgasmer i takt med alderen ændres..

Men mænd er jo forskellige såvel som vi kvinder er? :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Skal ikke gøre mig vildt klog på det, men oplever da mænd der blir langt bedre til at sprøjte og sperme i pragtfulde orgasmer i takt med alderen ændres..

Men mænd er jo forskellige såvel som vi kvinder er? :wink:

Ja men at orgasmerne bliver mere dybe og intense er jo ikke det samme som at man kommer let, hurtigt og mange gange som Discover beskriver.

Er helt enig i at der skal arbejdes mere for sagen end da jeg var 14 til gengæld så er kvaliteten så meget bedre.

Hvis jeg stadig kom lige let og med samme intensitet som tror jeg at der ville være en reel risiko for at jeg bollede mig til døde :) På den anden side så ville det jo et eller andet sted være en utrolig smuk død dog er jeg ikke sikker på at min dejlige kæreste ville forstå at bifalde det :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nok kun 6 eller 8 gange. På en god dag. :)

yeps, 8 er vist rekord her... det var dengang jeg var 16-17 år, og kedede mig en hel dag, men er du gal det tager satme noget energi fra den unge mand... :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

6-7 gange vil jeg tro...

Har engang læst i en rekordbog at rekorden på en time var 8 gange...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Som ung var min rekord engang 25 gange på 24 timer.

Nu, lidt ældre, gidder jeg ikke så længe - men kan da godt stadig klare en 10 gange på en god dag :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu