Mænd og sperm? Hvad kan i lide?

6 indlæg i dette emne

Nå, piger!

Jeg er lidt nysgerrig, for jeg synes det kan være meget svært at fornemme hvad pigerne vil have.

Personligt er jeg ikke bange for min egen sperm, på nogen som helst måde. Men nogle kvinder kan vel nemt blive lidt skræmt af mænd som smager på eller sluger deres egen sæd. :confused:

Takket være en veninde jeg havde på et tidspunkt, fik jeg skubbet mine grænser på det område, men hun 'kommanderede' mig også nærmest til at slikke hendes bryster rene efter jeg var kommet ud over dem :slem: det var nu ret frækt... hehe

Nå, men spørgsmålet, hvad får jer op at ringe på det punkt? Hvad tænder jer?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er nu flere emner på debatten der dækker noget af det du søger svar på..

MEN jeg svarer gerne på dette pragtfulde emne :tommel:

Jeg elsker når en mand er vild med sperm og da jeg er vild med snow balling, er det næsten et must for mig at han er ingen berøringsangst har overfor sine egne kropsvæsker.

Det tænder mig VILDT MEGET at en fyr læner sig tilbage lige når han har fyldt min mund med sperm, og åbner munden som indikator for at han vil smage :dryp:

Det fede er så når jeg IKKE sluger, men lader spermen dryppe ned i hans åbne mund OG derefter er jeg især tændt på at slikke det ud af hans mund igen og - ja er han pervers så er det sq frækt at spytte hans egen sperm ud i hans ansigt, ellers er det fedt at slikke spermen ud af hans mund, mens han bare ligger og nyder efterdønningerne af det blow han fik :P

Sperm lege er fandens frækt :dryp:

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Elsker sperm.. Elsker at sluge det eller lade ham komme på kroppen eller mit ansigt.. Elsker at lade det være på kroppe, så jeg kan dufte hans sæd efter en god gang sex:love:

Elsker smage af de fleste mænds sæd, nogen smager jo beder end andres;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er nu flere emner på debatten der dækker noget af det du søger svar på..

Ja, har godt anet nogle af trådene efterhånden som jeg kommer igennem indlæggende... ;)

Jeg elsker når en mand er vild med sperm og da jeg er vild med snow balling, er det næsten et must for mig at han er ingen berøringsangst har overfor sine egne kropsvæsker.

Der er ingen grund til at synes det man selv producerer er klamt, jo! ;)

Det tænder mig VILDT MEGET at en fyr læner sig tilbage lige når han har fyldt min mund med sperm, og åbner munden som indikator for at han vil smage :dryp:

Snow balling på mig selv har jeg ikke lige prøvet, men mon ikke det lige skulle være det næste? :D

Det fede er så når jeg IKKE sluger, men lader spermen dryppe ned i hans åbne mund OG derefter er jeg især tændt på at slikke det ud af hans mund igen og - ja er han pervers så er det sq frækt at spytte hans egen sperm ud i hans ansigt, ellers er det fedt at slikke spermen ud af hans mund, mens han bare ligger og nyder efterdønningerne af det blow han fik :P

Sperm lege er fandens frækt :dryp:

Frækt! :blowjob: :slem:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Elsker sperm.. Elsker at sluge det eller lade ham komme på kroppen eller mit ansigt.. Elsker at lade det være på kroppe, så jeg kan dufte hans sæd efter en god gang sex:love:

Elsker smage af de fleste mænds sæd, nogen smager jo beder end andres;)

Der er nu heller ikke noget mere lækkert end at se en kvinde der nyder ens sperm - elsker at se en kvinde lege med min sperm! :tommel:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

syns det er fedt med mænd der ikke er sædforskrækkede... lad os få lidt flere af dem!!!! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu