Dette forum er kun til KVINDER!

6 indlæg i dette emne

Vær venligst opmærksom på at dette forum udelukkende beregnet er til diskussion mellem KVINDER. Nogle gange kan en mands syn på sagen have en opklarende effekt, og i sådanne tilfælde er det ok for mænd at skrive i dette forum.

Mænd kan undtagelsesvis skrive i dette forum hvis de ønsker at stille kvinderne et spørgsmål.

Der er et kun for mænd forum svarende til dette forum som mændene bedes bruges. Venligst respekter denne opdeling, og skriv dine indlæg i det rigtige forum.

Tak for din forståelse

/admin

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Et spørgsmål til kvinderne

Hvad siger i til den påstand at kvinder på dating på nettet kan vælge og vrage og det gør de ? Fordi det nu en gang er sådan at en kvinde kan sætte en profil på nettet og så kommer alle bejlerne af sig selv. Hvad er det der kan give en en chance på nettet, for en mand ?. Er det stadigvæk sådan at det er ham der skal være den opsøgende ?

Håber der er nogle der har et svar af en eller anden slags.

ER TRÅT AF AT VÅRE HÅNGT TIL TÅRRE I ET SUPERMARKED, HVOR DER HELE TIDEN BLIVER SHOPPET FORBI EN.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

han skal bare have et billed af sig selv og have en god profil tekst.. ikke for lang, ikke for kort og den skal være bare lidt spændende og gerne sjov..

for det meste kan kvinderne bedst li hvis manden skriver til dem for så ved de at de har en interesse i en..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Et spørgsmål til kvinderne

Hvad siger i til den påstand at kvinder på dating på nettet kan vælge og vrage og det gør de ? Fordi det nu en gang er sådan at en kvinde kan sætte en profil på nettet og så kommer alle bejlerne af sig selv. Hvad er det der kan give en en chance på nettet, for en mand ?. Er det stadigvæk sådan at det er ham der skal være den opsøgende ?

Håber der er nogle der har et svar af en eller anden slags.

ER TRÅT AF AT VÅRE HÅNGT TIL TÅRRE I ET SUPERMARKED, HVOR DER HELE TIDEN BLIVER SHOPPET FORBI EN.

Har en profil på netdating, som hedder:svargaranti

Det er da sikkert rigtigt at mange kan vælge og vrage som det passer dem.. ER der noget galt i det???

Det er vel et spørgsmål om udbud og efterspørgsel..

Du skriver at du er træt af at pigerne shopper uden om dig som i et supermarked hvor det jo også handler om udbud og efterspørgsel... Når vi skal ned og købe æbler vælger vi alle det vi synes ser lækrest ud og som vi mener smager bedst... Men der kan jo sagtens ligge et lækkert æble nederst i kassen som ingen umiddlebart får øje på, uanfægtet at det både kan være lækkert og velsmagende..

Det ER nu sådan at dem der tilbyder sig på en interessant og spændende måde fanger ens opmærksomhed... Det gælder både i profiltext, billeder og i breve.. Føler du dig forbigået er der nok noget du gør forkert på en af de 3 ting...........

Og ja.. Det er nok manden der skal tage initiativet på netdating.. (vil jeg tro).. Da pigerne bare kan læne sig tilbage og vente på en masse breve i indbakken.. Det kan man så synes er træls.... Men det ændrer jo ikke på at det er sådan det er..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Prøv sexsearch.com. Jeg har lavet en profil uden billede og i løbet af 1-2 uger var der et sted mellem 10 og 15 unge kvinder der havde skrevet til mig. Jeg gjorde absosul intet for det. Det eneste jeg skrev som profiltekst var at jeg leder efter en kvinde der elsker sex.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kommer nok også an på hvad du søger og hvilken side du søger det på.

- men jeg vil selv sige at det er drengen der skal skrive til mig for det virker indbyene og så hvis han ser sød ud og har noget skrevet noget sjovt og spænende i sin profil tekst så giver det bare bonus.

- der skal også være noget originalt for de fleste piger springer over hvis det er for normalt og det ligner det alle andre fyre skriver.

så skriv noget spænede, sjovt og originalt og hav et nice billede af din selv så skal der sku nok komme en tøs på krogen :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu