Hop til indhold

•  
  • Opret Ny Tråd

Foto
- - - - -

ung fyr og moden Q

• Opret en bruger for at svare
12 svar til denne tråd

#1 ung fyr vest sj

ung fyr vest sj

Amatør

• Medlemmer
  • PipPip
  • 69 Indlæg:
  • Alder: 33
  • Partnerstatus: Single

Skrevet 28 juni 2006 - 22:26

jeg har igennem længere tid chattet på forskellige sexchat sider og der har været mange unge fyre der har søgt modne kvinder det tænder jeg så pænt meget på

#2 someshine

someshine

Sexaholic

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPip
  • 565 Indlæg:
  • Alder: 28
  • Bopæl: Herning

Skrevet 29 juni 2006 - 05:18

Dette er ikke et datingsite, og skal ikke ende sådan..
Man kan ikke være sig selv, hvis man ikke kan være en smule sær.. :P

#3 ung fyr vest sj

ung fyr vest sj

Amatør

• Medlemmer
  • PipPip
  • 69 Indlæg:

Skrevet 29 juni 2006 - 13:46

oki er hermed slettet

#4 Excalibur

Excalibur

Erfaren

• Medlemmer
  • PipPipPip
  • 199 Indlæg:
  • Alder: 38
  • Bopæl: The Island

Skrevet 29 juni 2006 - 14:24

Er der så et spørgsmål eller andet forbundet med det? Ellers er det jo bare en konklusion som er lig med "jeg er glad idag".
Carpe Diem

#5 ung fyr vest sj

ung fyr vest sj

Amatør

• Medlemmer
  • PipPip
  • 69 Indlæg:

Skrevet 29 juni 2006 - 16:49

lavede det bare hurtigt om pga det første jeg skrev mere lød som en indbydelse men tænkte om der var andre der havde det på samme måde enten andre unge fyre der tændte på modne kvinder og kvinder der gerne vil have unge fyre

#6 Guest_KrussedulleQ_*

Guest_KrussedulleQ_*
  • Gæster

Skrevet 29 juni 2006 - 17:26

Jeg ved at der omvendt også er mange kvinder i de modne år, der tænder på helt unge fyre (alexandra - syndromet) og det kan måske ha den forklaring at fyre i deres 25. leveår topper sexuelt hvor kvinder i deres 40. år skulle toppe..
Dvs at der skulle være en vis harmoni/balance imellem der rent sexuelt.. Dog er det ikke ment sådan at man ikke er til fræk sex fordi man har en anden alder.. Læste en stor artikel omkring det i forbindelse med netop Alexandra (41 dengang) havde fundet en ung fyr på 26 år..
Der er noget om snakken.. :D
Har selv haft nogle meget yngre fyre og der er noget særligt med mænd i 20'erne :ashame:

#7 ung fyr vest sj

ung fyr vest sj

Amatør

• Medlemmer
  • PipPip
  • 69 Indlæg:

Skrevet 30 juni 2006 - 00:22

ja så er det jo lige om en mdr´s tid jeg topper tøser bare lige så i ved det ggg

#8 bente_pige

bente_pige

Amatør

• Medlemmer
  • PipPip
  • 85 Indlæg:
  • Alder: 49
  • Bopæl: København

Skrevet 28 oktober 2006 - 16:17

Jeg er vel selv en moden kvinde´og min kæreste er 29 altså en del yndre. Jeg har forrige sommer inden jeg mødte min nuværende, været sammen med en fyr på kun 17 med det var for ungt.

Jeg kunne iøvrigt godt tænke mig at se min kæreste samme med en meget gammel kvinde (over 65), det ville være spøndende.

#9 Guest_poly-anna_*

Guest_poly-anna_*
  • Gæster

Skrevet 28 oktober 2006 - 16:41

Jeg er vel selv en moden kvinde´og min kæreste er 29 altså en del yndre. Jeg har forrige sommer inden jeg mødte min nuværende, været sammen med en fyr på kun 17 med det var for ungt.

Jeg kunne iøvrigt godt tænke mig at se min kæreste samme med en meget gammel kvinde (over 65), det ville være spøndende.

hvorfor egentlig?

#10 bente_pige

bente_pige

Amatør

• Medlemmer
  • PipPip
  • 85 Indlæg:
  • Alder: 49

Skrevet 29 oktober 2006 - 23:19

Godt spørgsmål, jeg er meget dominerende og tror at det har noget at gøre med at jeg simpelthen ønsker ar bestemme over ham (ialtfald hvad angår hans sex liv), måske fordi han er 12 år yngre end jeg og skal så vide hvordan meget ældre kvinder er at være sammen med, som du kan se ved jeg ikke rigtigt hvorfor. Jeg har fortalt ham at jeg ønsker at se ham sammen med en meget ældre kvinde og han har accepteret, de er bare meget svære at finde. Vi snakker (over nettet) med et ægte par på hun (73), han (68) men de ønsker partner bytte og det ved jeg ikke rigtigt, men vi er i gang med at prøve at overbevise dem. Kvinden er ret vild da han jo ser rigtig godt ud.

#11 gentlemike

gentlemike

Amatør

• Medlemmer
  • PipPip
  • 41 Indlæg:
  • Alder: 47

Skrevet 29 november 2006 - 18:29

he he, ja det er vist en gammel historie ;-)

Da jeg gik i gymnasiet, var det mine jævnaldrende kæresters mødre, der i et tilfælde fik mere opmærksomhed, end godt var, "heldigvis" skete der aldrig noget for alvor,,, nogle fantasier er bedre som fantasier...

Nu er jeg dog kommer dertil, hvor jeg aktivt søger efter en ældre veninde, ikke her - bare rolig, det her er jo en debat side og ikke en score side...

Jeg er jo selv ret moden, med en alder på 39, er jeg jo ikke blandt de yngste i gamet, så jeg kigger efter nogle der er 10 ældre end jeg, eller gerne mere, og har mødt en der var i tvivl, hun var på udkig efter en kæreste og ikke en elsker, desværre holdt hun fast i sin oprindelige plan, hun var ellers en rigtig godte, sikke et appeal hun havde...

I vores leg med andre par, har vi en enkelt gang leget med et ældre par, de var ret mærkelige - de løj om både deres alder og navne, da vi tilfældigvis kendte nogle der kendte dem, var det lidt morsomt, og vi legede med på deres leg, jeg tror de syntes det var sjovt at have sex med nogen der ikke "kendte" dem...

Nå nok om det, håber der er andre der har nogle gode ideer til hvor man lige støver en ældre kvinde op, jeg har været lidt på dating og 40plus, og har da overvejet Scor, men syntes jeg er vokset lidt fra stedet?

Positive tanker
Michael

#12 Guest_KrussedulleQ_*

Guest_KrussedulleQ_*
  • Gæster

Skrevet 30 november 2006 - 22:05

[quote name='gentlemike]Nå nok om det, håber der er andre der har nogle gode ideer til hvor man lige støver en ældre kvinde op, jeg har været lidt på dating og 40plus, [QUOTE']og har da overvejet Scor, men syntes jeg er vokset lidt fra stedet?[/quote]

Positive tanker
Michael[/QUOTE]
Sjovt du siger det med at være vokset fra scor.. Det er det eneste sted på nettet hvor man frit kan få lov til at snakke om sin sexualitet (er desværre ikke muligt andre steder uden for megen ballade), møde ligesindede og ikke mindst finde de unge saftige fyre :dryp:
Jeg tror aldrig jeg vokser fra scor :toungue:
Respekt for forskellighederne gentlemike :tommel:

#13 gentlemike

gentlemike

Amatør

• Medlemmer
  • PipPip
  • 41 Indlæg:
  • Alder: 47

Skrevet 02 december 2006 - 12:58

Som kvinde er Scor - nærmest - himmelsk - kvinderne er jo i meget meget høj kurs, måske det hænger lidt sammen med at der er rigtig mange flere mænd :-)

Men jeg har intet imod Scor !

0 Bruger(e) læser denne tråd

0 brugere, 0 gæster, 0 anonyme brugere