Jump to content

Læg mig i håndjern

Recommended Posts

Hej

Søger en pige der gerne vil lægge mig i håndjern, lænker m.m., måske bure mig inde så jeg slet ikke kan komme fri.

Skal også nok være den der lænker pigen

Vil gerne finde en pige i Nordjylland mellem 30 - 50 år med samme interesse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
5 timer siden, Spørgejørgen skrev:

Hej

Søger en pige der gerne vil lægge mig i håndjern, lænker m.m., måske bure mig inde så jeg slet ikke kan komme fri.

Skal også nok være den der lænker pigen

Vil gerne finde en pige i Nordjylland mellem 30 - 50 år med samme interesse

Hvis det ikke lykkedes, så køb et sæt håndjern, en stålkæde og 2 hængelåse.

Nøglerne til håndjernet og hængelåsene kommer du i en kuvert som du kommer i postkassen og sender til dig selv med Post nord, og så går du hjem og sætter stålkæden omkring dine ankler som du låser fast med hængelåsen, og så tager du håndjernet på og smækker det om dine håndled, og så må du ellers vente på at postbuddet kommer med din post - der går let 5 - 8 dage hvis du sender det som almindeligt brev - og i den tid er du godt låst fast med fodlænken om anklerne og hænderne i håndled, så du må bare tålmodigt vente på posten smider dit brev i postkassen hos dig, og i de dage kan du så nyde du ikke kan gøre andet end at vente på posten kommer.

Lig evt. din mobil telefon på bordet så du kan ringe efter en ven hvis du får brug for hjælp mens du er fanget i fodlænken og håndjernet.

Det er en dejlig måde at være fange i eget hus, og husk at nyde det - lås evt. hænderne sammen på maven, så er det lettere at spise maden, men ellers må du jo lære at spise med hænderne låst sammen i håndjern på ryggen, og når du har været på toilettet kan du jo skylle røvhullet med bruseren da det er svært at bruge toilet papir.

Rigtig god fornøjelse, håber at høre fra dig om det var en god dejlig ide du her gik.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu