Jump to content

Håndjern og iniativ

Recommended Posts

Vil gerne have lidt hjælp til hvordan jeg får min kone til at tage iniativ til at lægge mig i håndjern osv.

Syntes er er svært generelt at få hende til at tage iniativ, når det gælder sex er det også mig som fører an.

Jeg elsker at blive bundet med håndjern osv., har igennem tiden købt diverse håndjern, mavelænker, fodlænker m.m. som jeg godt kunne tænke mig hun brugte på mig, det sker bare aldrig.

Det er sket en enkelt gang at hun har givet mig håndjern på, det var efter vi en aften var gået i seng og var ved at se en håndboldkamp, hun syntes åbenbart jeg var lidt for nærgående idet hun siger "nu får du altså håndjern på, det kan ikke passe man ikke kan se kampen i fred"

Nogen ideer til løsninger på udfordringen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Først og fremmest syntes jeg du skal tage en snak med hende om dit ønske og høre om hun er med på at begave dig godt fastlåst.

Syntes hun ikke om det så syntes jeg du skal tage nøglerne til håndjernene, mavelænken og fodlænken og komme dem i en kuvert som du sender med post nord til din kone. Når kuverten er postet tager du hjem og lænker fodlænkerne om dine ankler til en krog i gulvet i garagen eller et andet sted, så spænder du mavelænkerne fast omkring din krop og til sidst sætter du håndjernet fast på ryggen til din mavelænke og låser hænderne fast i håndjernet, så du er helt fanget og først kan komme fri når posten når frem med kuverten med nøglerne til din kone.

Når hun kommer hjem og finder dig fortæller du at du er hendes fange, og hun kan ikke befri dig før posten kommer med nøglerne, og post Nord er jo ikke så hurtig så der kan godt gå nogle dage - hvis du er rigtig glad for lænkerne, så send evt. kuverten fredag aften fra en postkasse der først tømmes mandag, så går det let en lille uges tid inden posten kommer ud med nøglerne, og din kæreste kan ikke gøre andet end vente på posten kommer med nøglerne.

Da du er låst fast med fodlænken til gulvet kan du ikke komme ind i soveværelset til hende, og din mad må du nyde når hun serverer for dig i garagen eller hvor du ligger, og jeg er sikker på hun vil nyde alene tiden i sengen uden dig, og du får den udfordring opfyldt.

En anden mere grov måde er at du får et par store venner, som din kone ikke kender, til at bryde ind til jer en aften, som truer med at bruge din kone som de befaler til at ligge dig i lænker så dine ankler og håndled er presset helt op til dine mavelænker med en gagg i din mund så ingen kan høre hvordan du nyder at være taget til fange. Du ligges så på gulvet ved siden af sengen, mens de 2 mænd tager din kone med i jeres seng hvor de sover til næste morgen, alt imens du ligger dejlig fastlåst på gulvet.

Om morgenen laver din kone morgenmad til jer og du får din mad serveret i en skål på gulvet. Efter spisningen inviterer de 2 mænd din kone med i byen så de alle 3 får en god frokost sammen, alt imens du ligger der hjemme godt sikret i hånd- og fodlænker uden mulighed for at komme fri eller flygte.

Under frokosten fortæller dine 2 venner at hvis hun ikke selv begynder at låse dig fast, vil de komme igen og lave nye indbrud og bruge hende som det passer dem, og du skal selvfølgelig være fastspændt og vide at din plads er på gulvet godt låst fast uden mulighed for at komme fri.

Når hun har oplevet nogle gange hvor dejlig du er når du holdes fanget i lænker, håber jeg hun selv får lyst til at sikre din krop, så håber disse par ideer kan hjælpe jer begge - og efter nogen tid kan du jo sende hende i byen og købe mere legetøj til at sikre dit liv som bad boy in rope eller hvad hun nu finder på at sikre din krop med.

Redigeret af christian54
stavefejl rettet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
14 timer siden, Spørgejørgen skrev:

Vil gerne have lidt hjælp til hvordan jeg får min kone til at tage iniativ til at lægge mig i håndjern osv.

Syntes er er svært generelt at få hende til at tage iniativ, når det gælder sex er det også mig som fører an.

Jeg elsker at blive bundet med håndjern osv., har igennem tiden købt diverse håndjern, mavelænker, fodlænker m.m. som jeg godt kunne tænke mig hun brugte på mig, det sker bare aldrig.

Det er sket en enkelt gang at hun har givet mig håndjern på, det var efter vi en aften var gået i seng og var ved at se en håndboldkamp, hun syntes åbenbart jeg var lidt for nærgående idet hun siger "nu får du altså håndjern på, det kan ikke passe man ikke kan se kampen i fred"

Nogen ideer til løsninger på udfordringen?

Har du prøvet at overraske hende og bruge dine håndjern og lænker på hende, og fortælle hende hun først kommer fri når hun lover at holde dig svine bundet med lænker, eller en god læderrem og nogle meter stramme reb.

Efter nogle timer skal hun nok overgive sig og ligge dig i lænker, og skulle hun finde på at snyde dig og ikke holde aftalen, så lig hende igen i dine lænker, så hun lærer at holde aftaler, og det kan jo være hun selv elsker at blive holdt fanget i tunge stramme lænker.

Og kære Christian, jeg smiler vildt over hele hovedet at grin over dit forslag om at du sender nøglerne med post nord, og så låser dig selv fast og bare ligger og venter på hun kommer og befrier dig - det lyder super dejligt og glæder mig til at høre Spørgejørgen hvordan det går - du har jo før haft et emne her på siden om det samme, så håber du den her gang har mere held med at blive sikret godt og fast i de stramme kolde lænker.

Vi havde engang en der skulle giftes, til hans polterabent låste vi ham fast til 2 X 50 kg. håndvægte den ene satte vi fast til hans ankel og den anden til hans håndled, og en hel aften fik han lov at bære de tunge håndvægte, og han var dejlig træt og medgørlig da han sent på natten nåede hjem til hans kæreste og træt kom gående med de 100 kg. håndvægte, og der var ingen forsøg på flugt fra os og vores dejlige sjove påfund på hans sidste aften som fri mand inden de blev giftet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu