Hop til indhold

•  
  • Opret Ny Tråd

- - - - -

hvordan virker penisringe?

• Opret en bruger for at svare
7 svar til denne tråd

#1 Guest_Fynx_*

Guest_Fynx_*
  • Gæster

Skrevet 30 maj 2006 - 08:47

Jeg har overvejet at købe en penisring til min kæreste, men har penisring den virkning, at den forsinker udløsning eller helt forhindre den?
Eller gør den kun pikken hårdere?
Min kæreste kan nemlig ikke holde sig ret lang tid og målet var sådan set at få ham til at holde længere....

Han har fødselsdag om 5 dage, og jeg vil gerne finde ud af disse svar, så jeg ved om jeg skal skynde mig at bestille sådan en penis ring..

Til kvinderne: sig hvilke penisringe er de bedste? gerne med link til produktet, så jeg kan se på den..

#2 DonOmg

DonOmg

Sexpert

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1.394 Indlæg:
  • Alder: 35
  • Partnerstatus: Single
  • Bopæl: København

Skrevet 30 maj 2006 - 17:38

Hvis den helt skal forhindre det, skal den nok sidde strammere end godt er :)

Penisringe kan gøre pikken hårdere og mere følsom, men på en lidt anden måde, så det kan godt være at den får ham til at holde længere.

Vi har lige haft en debat om penisringe - Jeg kan ikke lige findet det selv, men det kan være, der er andre der kan. :)
Anal is the only form of birth control shown to be 100% effective. Even abstinence failed once.

I used to be an atheist, until I realized I had nothing to shout during blowjobs. "Oh Random Chance! Oh Random Chance!" just doesn't cut it.

#3 Guest_KrussedulleQ_*

Guest_KrussedulleQ_*
  • Gæster

Skrevet 30 maj 2006 - 20:13

Vi har lige haft en debat om penisringe - Jeg kan ikke lige findet det selv, men det kan være, der er andre der kan. :)

Jeps.. den tråd fandt jeg lige :D
http://www.sex-debat...hlight=legetj mnd
Mvh Legetøjs fanatisten :P

#4 DonOmg

DonOmg

Sexpert

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1.394 Indlæg:
  • Alder: 35
  • Partnerstatus: Single
  • Bopæl: København

Skrevet 31 maj 2006 - 18:24

Der var faktisk én mere, der er lidt nyere. Hvor hulen blev den af? :confused:
Anal is the only form of birth control shown to be 100% effective. Even abstinence failed once.

I used to be an atheist, until I realized I had nothing to shout during blowjobs. "Oh Random Chance! Oh Random Chance!" just doesn't cut it.

#5 mulle36

mulle36

Amatør

• Medlemmer
  • PipPip
  • 47 Indlæg:
  • Alder: 45
  • Bopæl: Nordjylland

Skrevet 31 maj 2006 - 19:55

Der var faktisk én mere, der er lidt nyere. Hvor hulen blev den af? :confused:

Er det denne du tænker på ???

http://www.sex-debat...read.php?t=1002

Kan så lige oplyse at jeg ikke har prøvet dem endnu ( eller rettere, kæresten har ikke :wink: ) vi er heldigvis enige om at når vi skal indvi vores nye ( eneste) legetøj skal vi være alene, og det er vi meget meget sjældent :( men når vi så endelig er det, så !!!!!!

Og vi er alene på fredag , for 2. gang i år :cust35: :cust27: :jumping: :dryp:

#6 com4you

com4you

Jomfru

• Medlemmer
  • Pip
  • 30 Indlæg:

Skrevet 31 maj 2006 - 21:53

Hejsa

Penisringe virker på den måde at manden erektion varer længere, ikke evigt men længere :lol: selvfølgelig helt afhængig af hvor stram penisringen er.

Det er et godt stykke legetøj som fås i rigtig mange afskygninger, fra den helt almindelige til de mere spændende penisringe der også stimulerer kvindens klitoris, så det er bare med at komme igang. Vi bruger den her i huset, ikke hver gang men tit....
Vi har et lille udvalg liggende her hvis I skulle være nysgerige.
http://butik.com4you...2b5834f34472167
Vi har dog ikke være alle igennem endnu, men tro mig det skal vi nok nå.

Hilsen

Com4you
Aldrig for gammel til nye lege.......:happy:
Homeparty / Dildoparty - Din erotik partner når det gælder sexlegetøj

#7 Guest_KrussedulleQ_*

Guest_KrussedulleQ_*
  • Gæster

Skrevet 01 juni 2006 - 00:57

Og vi er alene på fredag , for 2. gang i år :cust35: :cust27: :jumping: :dryp:

Jamen guuuuud dog.. Bor I ikke sammen eller har i små børn der sover sammen med jer?
Hvordan pokker kan I ha SÅ lidt tid alene??
Sorry, min nysgerrighed ramte mig.. men du lagde jo lidt op til det selv :D

#8 mulle36

mulle36

Amatør

• Medlemmer
  • PipPip
  • 47 Indlæg:
  • Alder: 45
  • Bopæl: Nordjylland

Skrevet 01 juni 2006 - 02:11

Jamen guuuuud dog.. Bor I ikke sammen eller har i små børn der sover sammen med jer?
Hvordan pokker kan I ha SÅ lidt tid alene??
Sorry, min nysgerrighed ramte mig.. men du lagde jo lidt op til det selv :D

Nej vi bor ikke sammen, og hans søn( teenager) bor hos ham, uden den vildt store kontakt til sin mor.

Han er en rigtig dejlig dreng, overhovedet ingen tvivl om det, men han er der hele tiden:flov: .....Noglegange ville jeg ønske at vi kunne gå i bar røv på toilettet, dyrke sex i køkkenet, sutte pik i stuen osv.......

Jeg ved godt at forældre har deres børn altid, men jeg er alene med mine børn, og har derfor været nødsaget til at lære at nyde min alene tid, når de er hos deres far, måske er der derfor jeg har det lidt svært indimellem, når han er der altid, jeg ved det ikke. Et svært emne at forklare, måske fordi jeg et eller andet sted synes jeg er en dum ko, når jeg tænker sådan :skv_mine:

Så derfor er jeg ellevild når det så endelig sker at vi kan være alene :happy:

0 Bruger(e) læser denne tråd

0 brugere, 0 gæster, 0 anonyme brugere