Jump to content

En lille kort “under bruseren” fantasi

Recommended Posts

Jeg står under bruseren.. hører du kommer ud på badeværelset.. jeg står med ryggen til da du trækker 
forhænget til side og træder frem imod mig. Der er ikke meget plads så vi står tæt og du lægger din hånd på 
min brystkasse.. jeg mærker dine bryster mod min ryg.. sæben fra mit hoved skyller ned over min krop, og 
dine hænder følger den ned over min mave.. jeg fornemmer straks hvad du vil.. men ikke endnu... jeg 
vender mig om og kysser dig blidt og langsom på munden.. bider dig blidt i din underlæbe og fortsætter ned 
af halsen.. mine stærke arme og hænder kærtegner din ryg og dine balder... jeg vender dig om og kommer 
sæbe i dit hår. Mine hænder fordeler langsomt sæben ned af din spændte krop.. kærtegner dine bryster og 
din mave.. du kan mærke min pik trykke mod dine balder... mærke den vokser, mens min hånd nærmer sig 
dit skød... en finger finder vej ind mellem dine våde læber og du giver et lille gisp fra dig.. du vender dig om 
og kigger mig dybt i øjnene, mens du hvisker.."ta mig"... jeg løfter dig op og mens vi mødes i et 
lidenskabeligt kys glider du ned over min stive pik......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu