Jump to content

Hvad skal jeg stille op?

Recommended Posts

Hej alle, 

jeg er ny her og var lidt af et dilemma! 

Jeg har igennem min tid med min kæreste fundet mit sande jeg under sex, og er helt fascineret af BDSM! Min kæreste er ikke med på det, jo i en mild grad. 

Jeg sider nu med frustrationen om jeg skal finde mig en mand som vil have et dom / sub forhold med mig, men er det den rette måde at gøre det på eller har i nogle råd til at få mine kæreste omvendt!? 

Jeg er så frustreret for skal jeg være ham utro for at jeg seksuelt kan være lykkelig eller skal jeg pakke det væk og lade som ingenting! 

Jeg fortrækker at der bliver holdt en pæn tone og at folk respektere mit valg, er dette ikke tilfældet, vil jeg ignorer svarende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kommer jo an på mange ting!

Hvor længe har du været sammen med din kæreste?

Hvor gammel er du?

Børn?

Er det fantasier du gjort dig, eller er det noget du har prøvet i praksis. 

Man kan ikke pakke sin seksualitet væk, uden også at pakke sig selv væk. Så det er ikke rigtig en mulighed. Så kan du være insisterende og tage kæresten med på en rejse gennem seksualiteten hvor I prøver ting af. Måske vil det virke, måske vil det ikke. Måske vil en af jer, se, at I ikke passer seksuelt sammen, og trække sig fra forholdet, måske vil I finde jeres vej, jeres fælles seksualitet og det vil styrke jeres forhold. Utroskab er en dårlig idé. Løgne tærer. Men hvis din kæreste går med til det, kan du jo finde en dominerende mand ved siden af dit og kærestens forhold. Så er det en aftale, ikke utroskab. Har selv været en dominerende mand i en gift kvindes liv, i en periode. Det fungere for dem, for mig osv. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu