Jump to content

Recommended Posts

Jeg bor nu alene efter min kæreste er flyttet, og jeg savner nu at blive bundet med enten reb eller låst fast i kæder og ikke kunne komme fri uden hjælp.

Jeg vil gerne høre om nogle har erfaring og forslag til selvbondage hvor man binder sig selv fast, og hvor man enten må kæmpe for at komme fri, eller have en aftale med en bekendt der kommer og besøger en som så befrier sig.

Det kunne også være at jeg har mobil telefonen og kan ringe til en ven og be om hjælp til at komme fri.

Jeg har gennem årene været bundet på mange gode dejlige måder med reb, snor, læderremme, kæder, håndjern, manchetter eller indelukket i en sæk eller en sovepose, der er lukket udefra så jeg ikke selv kan bryde ud.

Håber på nogle gode forslag, der gerne må være hårde og sikre så jeg ikke bare kan binde mig selv og så let komme fri - for det værste der kan ske når jeg er bundet er hvis jeg er bundet så dårligt at jeg bare jan slippe fri uden hjælp.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg dyrker også selfbondage med jævne mellemrum. Det ville være dejligt at have en til at komme forbi når man skal fri, da det vil give bedre muligheder for at lænke sig selv, end hvis man selv skal kunne komme fri.

Jeg bruger ofte en kSafe (tidsindstillet boks) til at gemme nøglerne i, og jeg har også et rigtigt tidsindstillet pengeskab som jeg bruger når det skal være helt umuligt for mig at komme fri selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
26 minutter siden, chastityguy skrev:

Jeg dyrker også selfbondage med jævne mellemrum. Det ville være dejligt at have en til at komme forbi når man skal fri, da det vil give bedre muligheder for at lænke sig selv, end hvis man selv skal kunne komme fri.

Jeg bruger ofte en kSafe (tidsindstillet boks) til at gemme nøglerne i, og jeg har også et rigtigt tidsindstillet pengeskab som jeg bruger når det skal være helt umuligt for mig at komme fri selv.

Lyder godt med Ksafe, har du et link til hvor en sådan boks kan købes, og virker den sådan at jeg kan stille den til eksempelvis at "åbne sig", så jeg kan få adgang til nøglerne til hængelås, håndjern eller andet , efter eksempelvis et døgn eller hvad jeg nu har fortjent at være sikret i med min selv bondage. Tak for hjælpen og fortsat god fornøjelse og glæde med sikringen så du ikke bare kan smutte når det passer dig, men må vente til tiden er gået og du kan komme fri.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Den kan fx købes på Amazon: https://www.amazon.co.uk/Kitchen-Safe-Mini-Locking-Container/dp/B01N3VVMAB

En anden udgave (der dog er noget dyrere) er denne: https://www.amazon.co.uk/Time-Lock-Safe-EU-outlet/dp/B00NFIDTMK

Jeg bruger kSafe til selfbondage og den anden til at låse nøglerne til mit kyskhedsbælte væk i en uge af gangen. Fordelen ved kSafe er at selvom den er lavet ret solidt, så er den mulig at få op med værktøj, så det duer ikke hvis den kun indeholder nøgler til kyskhedsbæltet. Under selbondage er jeg bundet så jeg ikke kan få den op, da jeg ikke kan nå værktøj til formålet :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har en god ven, han sendte mig en kuvert med nøgler til hans lejlighed og nøgler til hængelåse med følgende besked:

Kære Pia, når du får denne kuvert så kom hjem til mig og befri mig: jeg har låst mig fast med en 5 meter stål kæde til faldstammen på toilettet som er låst fast omkring min hals. Kæden kan kun nå 1 meter fra hoveddøren så jeg kan ikke lukke op selv, og mine ankler er fastlåst med en 40 cm. kæde omkring hver ankel, og mine håndled er låst sammen på ryggen så jeg ikke kan lege med mig selv, mange hilsner fra Peter.

Jeg kunne se på stemplet at der var gået 6 dage siden brevet blev sendt og jeg tog straks hjem til Peter og låste mig ind, han vandrede hvileløst rundt i lejligheden, og fortalte han havde smidt brevet i postkassen for 7 dage siden, og var så gået hjem og havde låst hovedøren, og havde låst anklerne i fodlænken og låst kæden fast om halsen og faldstammen inden har til sidst havde klappet håndjernet på hænderne på ryggen.

Han havde spist mad fra køleskabet som han havde sat i skåle, og havde kunne gå på toilettet så han både kunne skide og pisse, alt imens han var fange i sin egen lejlighed uden mulighed for at kunne stikke af.

Jeg syntes han skulle hånes lidt mere så jeg gav ham hans morgenkåbe og sko på og løsnede så kæden til faldstammen, og trak ham så ud af lejligheden og gik en bytur med ham, hvor vi blandt andet var på en stamværtshus hvor latteren var høj da de så hvem jeg kom gående med.

Vi sluttede af med at gå ind på en hyggelig cafe, hvor vi fik en dejlig frokost som jeg madede ham med, alt imens kæden fra hans hals var låst fast til bordbenet, så han ikke kunne smutte fra mig.

vi fik en god snak om de 6 dage han havde haft stue arrest , og vi har aftalt han en anden gang skal købe et hundebur og låse sig fast i det, og så bo deri til jeg kommer forbi ham og slipper burslaven ud af buret.

mvh

Pia

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu